Moi taas pääsiäisen jälkeen!
Tervetuloa ja pahoittelut uusille. Lisäsin teidät 1. sivun listaan. Täältä kyllä saa tukea ja kannustusta, ja saa päästellä höyryjä
@Lallastiina - niin, tarkoititko hormonilääkityksellä sitä kystalääkitystä, vai saitko kahdet lääkkeet? Mulla on kyllä pelkän lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kuukautisvuoto muuttunut runsaasta/keskiverrosta niukaksi ja menkkoja edeltävät tuntemuksetkaan eivät olleet sellaisia mitä normaalisti, ainoastaan kierron pituus oli 2. menkkojen aikaan normaali 25 (ekat menkat 29 päivää). Ehkä se kysta on irtoamassa, niin siitä kivut? Tai sit toi on kuukautisia edeltävää kipua ja piakkoin alkaa menkat. Kipuja saattaa olla viikonkin ajan.
Mä rupesin ottamaan Gelèe Royalea melkein kierron alusta ja nyt toivon/odotan kauhulla kunnollisia menkkoja tämän kierron päätteeksi. Tai ekana odotellaan ovista. Nyt on kp 11/25-27. Eilen ja toissapäivänä tein ovistestit ja molemmat kyllä aika haaleita. Oon miettinyt sitäkin, että jos nuo kapselit lykkää ovista ja pidentää kiertoa. Huomenna pitäis jo normikierrolla tulla ovisplussa. Tänään teen joskus iltapäivällä ovistestin.
@KeepGoing - mietinkin, että susta ei ollut kuulunut mitään joihinkin viikkoihin. Ikävää kuulla, että oot noin masennuksissa. Voimia sinne!
Täällä on alkanut yk2 km:n jälkeen. Toiveet oli korkealla edellisessä kierrossa, ja tietysti sitten raskaasti otin, kun menkat alkoi. Kaksi negaakin olin ehtinyt tekemään, mutta siltikin elättelin toiveita. Sekin mulla varmaan otti koville, kun nähtävästi tänä vuonna vauva ei sitten meille synny, ja ikääkin on jo 37 (tässä kuussa täytin). Mun äiti ja sisko on kyllä saaneet vauvan tälleen vanhempana, niin sikäli uskon, että vielä on toivoa.
Se kummallinen keskenmenneen raskauden kaipuu on jotenkin helpottanut. Onko muilla ollut sellaista? Yhdessä välissä erehdyin käymään syyskuisissa ja sinne oli juuri äskettäin kirjoittanut yks, jonka laskettu aika oli 3 päivää ennen mua (ja jos otetaan mun lyhyt kierto huomioon, niin olisi jopa saattanut olla sama). Viestin perässä luki ne raskausviikot ja -päivät, eli yhtä pitkällä olis ollut mullakin. Se pälkähti mulle yölläkin päähän, mutta ei aiheuttanut mitään. Siirryin sohvalta sänkyyn ja jatkoin nukkumista vaan. Ja mä oon välillä todella huonouninen.
Anteeksi pitkästä viestistä! Näinhän siinä käy, kun ei liki viikkoon tänne kirjoittele.