Huomenta vaan taas!
Täällä alkamassa kp 5/25-27. Eilen uusi yritys päästä luontaistuotekauppaan, eihän se silloin illalla ollut auki. Täällä on myös muuttunut menkat niukoiksi, kahdet menkat olleet km:n jälkeen. Tiedän, että oon malttamaton. Osa on varmaan kuullut Gelèe Royalesta? Sitä voi käyttää kuukautisten normalisoimiseen, ja ties mihin muuhunkin.
Ostin noita nyt pienen purkin (Biosorin-merkkiä, taisi olla 60 kapselia) ja eilen otin jo ekan. Otan ensin yhden per päivä, katsotaan nostanko kahteen. Noissa mun tableteissa on myös vehnänalkioöljyä. Vitamiineja ja hivenaineita on kuulemma vähäisiä määriä, joten raskausvitamiinit kulkee tietysti rinnalla. Jos tästä nyt tämän purkin aikana raskautuu, jätän nuo Gelèe Royalet pois, koska niissä on myös A-vitamiinia, vaikka kai sitäkin vähän pitäisi saada.
En tiedä, onko mulle miehen yskä tarttumassa vai sainko jo jotain sivuvaikutuksia yhdestä pilleristä vai johtuiko pölystä, kun järjestelin eilen paikkoja, kurkussa oli jotain kutinaa eilen. Ja siis useampi tunti oli pillerin ottamisen ja tuon kutinan välillä. En ole tiettävästi mehiläisille allerginen, ampiaisista en tiedä (mutta en usko), ja hunajaa pystyn toki syömään (vaikkei sitä nyt litratolkulla kukaan syökään). Mutta pitää seurailla mitä vaikutuksia tulee, negatiivisia tai positiivisia.
En nyt sano, että kokeilkaa tekin tätä, mutta onhan se yksi vaihtoehto. Mä en kauan ehtinyt googletella, mutta kuulemma englanniksi löytyy ainakin asiaa, mutta ei tämän vaikutuksia ole tieteellisesti todennettu. Sitäkin tässä mietin, voiko siitepölyallergia ja tämä siitepölyaika voimistaa haittavaikutuksia (jos siis mehiläisallergiaa on). En kyllä yleensä saa oikein mitään oireita noista siitepölyistä, vaikka allergiatesteissä teininä jotain pientä reagointia niihin havaittiin.