Hei taas... täällä kp 18. Mä olen nyt taustaillut, kun oon vähän luovuttanut jo tämän kierron suhteen. Viimeiset menkat oli tosi niukat ja kun kp 14 kävin nyt hedelmällisyysasioihin perehtyneellä gynekologilla, mitattiin kohdun limakalvon paksuudeksi vain n. 5mm. Edellispäivänä oli kp 13 Clearbluen digitestillä ovulaatioplussa, ja se oli joko jo tapahtunut tai sitten sitä ei todellisuudessa tapahtunut ollenkaan, kun johtofollia ei näkynyt. Tuo limakalvon ohuus voi johtua kaavinnasta tai stressistä tai jostain muuten vaan. Nyt on tulossa vähän labroja (mm. katsotaan, ovuloinko mä oikeasti) ja sitten ens kierrosta kokeillaan hormonikorvaushoitoa jos niissä ei ole mitään kummempaa. Mitä nyt oon tosta limakalvoasiasta lukenut vähän, niin aika masentavalta vaikuttaa, voi olla aika vaikea hoitaa.
Pahasti vaikuttaa nyt siltä että en todellakaan ole raskaana ennen kuin ois ollut keskenmenneen raskauden laskettu aika. Vähän laittaa mieltä matalaksi. Onneksi mulla on kuitenkin varsin mukava ja sisältörikas elämä näinkin. Ja gynekologi oli varsin optimistinen.
Toivottavasti
@Bea.S saa tehdä plussatestin pian. Ja toivottavasti me muut saataisiin myös, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin