@Hannah4 Voi kurjuuksien kurjuus. Me on aloitettu yrittäminen kuukautta myöhemmin, kuin te. Voin samaistua tuohon alkukierron oloon kyllä. Keräile voimia rauhassa <3 Kyllä todennäköisyydet on sun puolella, se vauva antaa nyt vaan odotuttaa itseään hetken kauemmin.
@Piusy Noi sun oireet vaikuttaa kyllä lupaavilta <3 Voihan se olla, että hedelmöittyminen on tapahtunut vähän myöhemmin ja siksi ei nyt vielä näy. Mä pidän täällä peukkuja!
@Bea.S Noi repäisykivut on kyllä niin hieno homma! Mää täällä toivon, että olis merkki siitä itestään
@Äitirouva M Mulla on ollut noita samoja oloja, että oon sitten ainakin jotenkin tosissani sairas, jos menkat alkaa ja kyse ei ole raskaudesta. Se on niin ihmeellistä, miten niitä oireita ei ole ehkäistäessä ja sitten ne pukkaa päälle, kun yrittää vauvaa. Mutta mä haluan uskoa, että sulla olis nyt plussan vuoro!
@eevas Ompas pitkä kierto ollut! Toivotaan, että tää nyt päättyy plussaan kuitenkin! Voihan se olla, että ovis on sattunut tulemaan juurikin sopivasti
Täällä on taas tää loppukierron positiivisuus valloillaan. Yk10 pärähtää kuitenkin viikonloppuna aivan varmasti käyntiin, sillä samat on oireet kuin joka ainoassa kierrossa ennen tätä. Tosin siihen marketin (olikohan rfsu? Vai mikä se toinen on?) testiin sain dpo 9 hailakan harmaan viivan testiajan jo umpeen mentyä, eli selkeä viivanpaikka. Nyt ei oo testejä enempää ja yövuorot meneillään, niin ei pääse ostamaankaan. Taas olen ajoittain aivan varma raskautumisesta ja sitten taas toisessa hetkessä muistan, että nää samat repäisykivut ja ällötykset on aina ennen menkkoja. No mutta mukavampaa vaihetta aina tämä loppukierto, kun kaikki on tavallaan mahdollista, vaikka todennäköisyydet puhuu kyllä jo mua vastaan. Oon jo 36 ja luin just jostain, että 35-vuotiaalla on 75% munasoluista viallisia. Ei pitäis liikaa lukea.
Vaihteleeko muilla mieli mahdollisen raskauden suhteen? Mulla aina välillä sellainen olo, että paskat mä mitään raskautta edes haluan, vaikka haluanhan minä. Mitä lienee defenssejä. Ahdistusta ne ajatukset kuitenkin tuo esiin, vihaan ylipäätään muutoksia. Sitten jos raskaaksi asti pääsen ja saankin keskenmenon, niin ruoskin näistä ajatuksista itseäni takuuvarmasti. Ei oo helppoo olla nainen. Tai minä.