Hakutulokset

1. S

Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

Täällä kans valvottu vaan ei supistusten tähden :'( nuorimmainen päätti tulla kipeäksi oikein kunnolla :-/ infektio astmakohtaus, kuumetta mukavat 39,5 ja ihan tukossa. Ja itsellä puhkesi _taas_ pukamat jotka on helvetin kipeät. Että nyt jos koska en haluaisi tänään ainakaan lähtöä ;-)...
  2. S

Sallamarialla jännät paikat :-D joko supistuksia?
  3. S

Onnea nitta ja sannuliina <3 Onpa muuten jännä kun lukee oireita niin aikalailla kaikilla samat :-D Joosukka, oireet on lupaavia omasta mielestä kans mutta turhauttaa kun ei kumminkaan mitään tapahdu konkreettisesti :-/ Ehkäpä tänään torilla kävely tuottaa tulosta ;-) SaSpa ja...
  4. S

MEIDÄN KUU :heart: Ja kiitos Hyökkis jälleen kerran :heart: sallamaria ymmärrän täysin sun olo tilan tuon käynnistyspäivän kateellisuuden vuoksi :hug: mäkin sain sen painoarvion kontrolli ajan mutta menen kyllä sinne sairaalakassin kans tiistaina että tulin enkä lähde ennen ku kahtena...
  5. S

Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

noo lääkäri (yleensä) sisätutkimuksessa pyöräyttää sormella (1-2) MIKÄLI paikat on hieman auki n.2-3cm sormilla kohdunkaulan sisäpuolelta sikiökalvoja vasten. tämä toiminta on epämiellyttävän tuntuinen. mutta monesti laittaa supistuksiin tehoa ja voiimaa ja näin edes auttaa synnytystä =)
  6. S

Tsemppiä nitta!!
  7. S

[/URL][/IMG] Siitä kuvaa äsköön otettuna.. Tirriäinen polkee kyllä tietä kovasti alaha päin jos ei muuta mutta kiinnittynyt ei kyll äole kun vaihtaa niin aktiivisesti puolelta toiselle kylkiänsä :)
  8. S

Minttumaarit, ei se nyt kauhean pienelle kuulosta jos ajatellaan niin että nyt lopussa kasvaa n.200g viikos tai jopa enemmän. Mutta lääkärin ja kätilön arvailut kyllä kuulostaisi sille kun on jo kiinnittynyt ettei loppuun asti mene. Kun yleensä sanovat että kun kiinnittyy niin siitä pari...
  9. S

Onnea vauvan saaneet <3 tulkaahan kertomaan synnytys tarina kun aikaa on, niitä on aina mukava lukea :-) Onnea käynnistys päivän saaneet :-D mullekkin tipahti posti laatikkoon eilen se aika polille joka on vasta ensi tiistaina tuolloin viikkoja 39+5. Aion kyllä mennä sairaalakassin ja turva...
  10. S

Trampoliini on loistava keksintö

Se on kyllä hyvä "lapsenvahti"!! Meillä perus sääntömä 4m trampoliinilla että vain 2 suurinpiirtein saman painoista yhtaikaa puoli tuntia kerrallaan. Muna kello tikittää vieres. Ei suoja verkkoa. Nyt toista kesää ja "kop kop"ei ole tullut vahinkoja vaikka meno joskus hurjaa :-S
  11. S

onnea nuutti :flower: ja nitalle onnittelut käynnistyspäivästä :D minttumaarit mulle vastaavat olotilat ei oo ainakaan synnytystä saanut käyntiin mutta tuskinpa varovaisuus ei ole pahasta =)
  12. S

Päivää :-) Neuvola käyty läpi ja kaikki oli paremmin ku hyvin :-( meinasi täti että jaksaisinko vielä odottaa viikon. NO EN! Lupasi laittaa lähetteen menemään ja postissa pitäisi tulla aika viimeistään tiistaina. 38+1 (36+4) Paino +573vko (808) Turvotus + Paineet 118/76 (116/80)...
  13. S

iltaa =) poca onko sulla mitattu aiemmin tuota kohdunkaulan mittaa? tuo 2 senttiä kuullostaa lupaavalle noilla viikoilla. mulla tais olla 5 senttiä ultralla mitattuna :S mittasin vatsan ympäryksen tänään ja hohhoh :O 121cm navan kohrilta ja viikkojahan on se 38 tasan :x tuli...
  14. S

Niitä on kohdun kaulan ja kohdun pohjan puudutus. Mä olen saanut kummatki ja auttoivat juuri ponnistus vaiheen. Vaikutus on vähän kuten hampaan puudutus, poistaa kivun mutta tietää että jotain tapahtuu ja tuntee ilman kipua siis. Tuon keskimmäisen aikaan mulle tehtiin eppari ja auttoi myös sen...
  15. S

Toi on ihan totta että ei kannata turhaan traumoja kerätä itselleen ;-) se kipu yllättää vahvemmankim naisen. En kans halua pelotella ensi synnyttäjiä mutta se on jotain ennen kokemattoman suurta se kipu. Mutta muistakaa että se vauva on palkinto kaikesta kivusta ja nollaa melkeinpä kaikki kivut...
  16. S

Onnea tiuli ja tsemppiä! <3 Kiitos tsempistä myös ootte kyl ihana tuki!! Siis mä olin ja olen pöyristynyt suuresti vieläkin kun en ole koskaan osannut laittaa itseä lasteni edelle ja se kyl välillä näkyy :-S mutta yritän nyt joka tapauksessa jättää omaan arvoonsa koko saarnan. Selkäydin...
  17. S

Voi taas on tullut vauvoja, onnea ja vauvan tuoksuja <3 Tutti pulloista, mä olin täysi imetyksellä tuon nuorimmaisen kans ja kaikki pullot jäi käyttämättä enkä sit edes vaivautunut opettamaan pullolle. Keskimmäiselle taas käytin juuri noita mam koliikki pulloja vaikkei ollut koliikkia mutta...
  18. S

Papumammalle ja perheelle onnea kovasti <3 se olit sitten sinä joka seuraavaksi jakaantui ;-) Kukas seuraavaksi? ;-) täällä on kans tuntemukset hävinnyt :'( siis supistuksia tarkoitin. Eilen imuroin, ja pyyhin pinnat mun grand voyagerista sisä puolelta siihen vähän taka pihan haravointia ja...
  19. S

Väsynyttä huomenta täältä Jos se olisi määrite että kun yöt valvottaa että tulee lähtö synnyttämään olen sit synnyttänyt joka yö viimeisen 3 viikon ajan :'( limatulppa on irronnut jo varmaan kokonaan, aloitti 3 viikkoa sitten ainakin tulemisen. Sitä ensi Maitoa on tullut rinnoista jo ainakin...
  20. S

Voi onnea kovasti sinnekkin teapotille ja perheelle <3 hyvän kokoinen poika noille viikoille :-) Ja hyvä kun suurinpiirtein kaikki hyvin!

Yhteistyössä