Hakutulokset

1. S

Synnytys rv 34

35 viikolle asti estellään ainakin täällä ja vissiin tarvittaessa pitemmällekkin =)
  2. S

Onko täällä totaali yh.ita?

mää olen ja ei, en joudu raahaamaan lapsiani mukana. ennemminkin niin että ei ole paikkaa mihin en lapsiani voisi ottaa mukaan. se on ihan just niinku sen ajattelee, mä otan lapset lenkille, lääkäriin, kauppaan, kyläilemään.. niin ja irti ottoja arjesta, mitäne on :D :D mä otan ja lähden...
  3. S

Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

Hyvin se menee Joosukka =) Mulla on käännetty tuo likka 41+5 ja seuraavana päivänä syntyi painaen 4050g =) tsemppiä =)
  4. S

Kuullostaa sille että avantasialla on lähtö lähellä ;-) Teapot, ajattelin ihan samaa omien olojen kanssa :-D ja epäilykseng että tää ei tule ennen ku käynnistämällä näyttää toteutuvan hyvin vahvasti. Poca, ei varmaan tuottane ongelmia äitiyslomalla oleminen :-D mäkin olen ollut jo yli 2...
  5. S

Onneksi olkoon koko perheelle <3 onneksi kaikki hyvin muuten :-D.
  6. S

Yötä :-S Skaardiella on kyl ollut paha yö :-( toivottavasti parempi olis! Täälä kans valvotaan ties monetta yötä mutta niinhän se vanha kansa sanoo että vauva opettaa rytmin jo vatsassa ollessa. Mun kohdalla tämä on pitänyt paikkaa öiden kohdalla. Oon mä täs kellottamu supistuksia mutta...
  7. S

RD:stä tulin kommentoimaan että aika hassua nuo eri käytännöt kun mulle esim sanottiin silloin alussa että se on valtakunnallinen että kaikki käyvät sen sokeri rasituksen nykyään. Kummallisesti tässä parin sadan kilsan erolla muuttuu valta kunta :-D
  8. S

moikka =) ensi alkuun nla kuulumisia päivän käynniltä; vko:t 36+4 (34+6) paino +808g/vko ( 0g) turvotus - paineet 116/80 (126/81) kyl vaan tuo perinteinen mittari on mun kaveri :D pissa puhras kaikin puolin (protskut plussalla) hb 104 eka ja toka mittaus 109 (106) sf 31cm (33+6...
  9. S

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Vahva poika veikkaus pari viikkoa sitten ;-) toki sehän voi muuttua synnytyksessä vielä :-D kiitos tsempistä, sitä kyllä tarviaa näin viime hetkillä :-)
  10. S

Iltaa taas :-) Kurja tauti tuo noro! Ei muutaku parempi perus siivous ja pyykit kaikki 60 asteella mitä vaan uskaltaa laittaa. Käsien desinfiointi ja jos vauva sattuu syntyy niin onneksi vauvalla on aika hyvä vastustuskyky :-) niin ja kosketus pintojen pyyhinta mahdollisimman usein ;-)...

Yhteistyössä