vierasa
Voihan yksinhuoltajakin olla sitä mieltä että lapsen olisi parempi kasvaa molempien vanhempien kanssa. Elämä ei vaan aina mene suunnitelmien mukaan.
No ketjun aihe oli "onko täällä totaali yh:ta?". Että tässä ei ilmeisesti tarvittu tätä sinun vankkaa tietämystä lapsista ja nuorista.Jumalauta mä hoidan päivät pitkät lapsia ja nuoria niin kai mä nyt jotain heistä tiedän.
Minäminäminäminä.... Ei tule edes mieleen, että jotenkin lapsenon etu olisi otettava huomioon...Alkuperäinen kirjoittaja hyvä olla;29791791:Paljon parempi on ollut näin. Parisuhde ei ole ollenkaan välttämätön. En koe tarvitsevani ketään ja tykkään elää sinkkuna.
En meinaaMeinaaksä, että jos ihminen on itse joutunut syystä tai toisesta johonkin tilanteeseen, niin se ei silloin voi olla sitä mieltä, että kyseessä oleva tilanne ei ole välttämättä se optimaalisin?
Jos oma lapsi on ns. isätön, niin silloinko ei saa suoraan sanoa, että se isättömyys ei ole lapselle se paras mahdollinen vaihtoehto?
Aika puusilmäinen ajattelutapa.
Olet tyypillinen lapseton lastenhoitoalalla!! Tunnistan tyyppisi ja kerrot viisauksiasi innokkaasti. Sanonpa vaan että se että muutaman tunnin viikossa hoitaa muiden lapsia on kaukana oikeasta äidin arjesta. Ei sinulla ole mitään käsitystä siitä. Näsäviisas untuvikko sä olet. Hoida työsi hyvin ja pidä ohjeesi omana tietonasi.Miten niin ei perustu kokemuksiin OLLENKAAN? Jumalauta mä hoidan päivät pitkät lapsia ja nuoria niin kai mä nyt jotain heistä tiedän. Pidä suusi kiinni jos noin vähän tiedät, ja muahan sä et tunne pätkääkään.
Se että sinä hoidat omia lapsiasi kaikista maailman lapsista ei ole vielä yhtään mitään. Koita hoitaa lapsesi täyspäisiä Suomen kansalaisiksi ja pidä neuvosi omana tietonasi. Ja btw mä en hoida paria tuntia viikossa vaan ihan täyspäiväisesti kahdeksasta neljään. Elä tule huutelemaan minun elämästäni josta sulla ei ole mitään käryä.Alkuperäinen kirjoittaja pikkutytölle;29791970:Olet tyypillinen lapseton lastenhoitoalalla!! Tunnistan tyyppisi ja kerrot viisauksiasi innokkaasti. Sanonpa vaan että se että muutaman tunnin viikossa hoitaa muiden lapsia on kaukana oikeasta äidin arjesta. Ei sinulla ole mitään käsitystä siitä. Näsäviisas untuvikko sä olet. Hoida työsi hyvin ja pidä ohjeesi omana tietonasi.