Paljon onnea Liriel, ja hyvää pääsiäistä kaikille!
Tässä on oltu äitiyslomalla jo kolme viikkoa, uskomatonta, kuinka nopeasti aika menee!
Alle kolme viikkoa laskettuun aikaan (5.5.).
Synnytys alkaa kyllä pikkuhiljaa jännittämään, ensikertalaisia kun ollaan. Mulla oli pitkään etinen istukka, jonka vuoksi olin jo henkisesti valmistautunut sektioon, mutta viimeisimmässä ultrassa istukka oli siirtynyt sen verran kohdunsuulta, että saankin synnyttää alakautta. Mua jännittää varmaan eniten se kipu ja kuinka pahasti siinä repeää..Oonkin yrittänyt nyt rasvailla alapäätä Ceridalilla, liekkö siitä sitten mitään apua, mutta tuskin haittaakaan. Mitään välilihan venyttelyjä en oo kuitenkaan tehny, mites muut? :O
Mitään
oireita lähestyvästä synnytyksestä ei ole vielä ollut. Mulla ei varmaan ole supistellutkaan, tai jos on, niin kivuttomasti. Ei mitään hajua miltä sen pitäs tuntua?! Mut kai sen huomaa kun oikeesti supistelee... Maitoa ei rinnoista ole tullut eikä ne ole juurikaan kasvaneet raskausaikana. Vauva liikkuu edelleen paljon, joten liikelaskentaa ei ole tarvinut tehdä. Maha on kyl aika valtava, olo alkaa käydä todella raskaaksi. Varsinkin yöt on hankalia, kun selkä ja lonkat kipeytyy. Muuten ei juurikaan kipuja.
Eipä tässä muuta, kun hyvillä mielin odotellaan synnytystä. Jotenkin semmonen fiilis, että yliaikaseksi menee, kun oireita niin vähän. Pitänee varmaan ottaa kolme S:ää käyttöön LA:n lähestyessä
Marjuska ja masu 37+3