Hakutulokset

1. Lumi87

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

@mimmi92 vai ei siellä pullo kelpaa, se kyllä hankaloittaa kovasti omia menoja. Meillä poika on nyt noin kerran viikossa saanut vähän maitoa pullosta, että pysyy taito. :D Välillä oon vähän lypsänyt (irtoaa hyvin kun lypsää samalla kun imettää toisesta rinnasta) ja välillä antanut korviketta...
  2. Lumi87

@Hilma85 meillä poika nukkui viime yönä 5h ja aiemmin viikolla 6h putkeen, olikin maitoa valunut pitkin lakanoita kun oli rinnat niin täynnä. Mutta ihanaa kun saa nukkua kunnon pätkiä itsekin! @mimmi92 hyviä ristiäisiä ja eikähän se nimi loksahda vielä! Mä oon lopulta tosi tyytyväinen meidän...
  3. Lumi87

Täällä nimiäiset juhlittu. Kivasti meni juhlat ja nyt on ihana kun vauvaa voi kutsua nimellä, vaikka se vähän opettelua vaatiikin. :) Tarjoilut teki kauppansa, poika oli tyytyväinen juhlija ja nimeä ei ollut kukaan arvannut. :D Voi kun olisi ihanaa teille nimi paljastaa, mutta en halua tulla...
  4. Lumi87

Huh, huomenna nimiäiset ja koko päivä mennyt kolmea kakkua leipoessa. Nyt on vihdoin kakut jääkaapissa. Ollaan leivottu anoppilassa kun juhlat pidetään siellä, ja vauva on nukkunut vaan pieniä pätkiä ja havahtunut heti kun laskee sänkyyn. Ollut "helppo" leipoa kun saanut imettää vähän väliä...
  5. Lumi87

Mulla on myös nälkä ja jano jatkuvasti. Oon juonut vichyä synnytyksen jälkeen ihan hirveästi kun tuntuu että se on ainoa joka sammuttaa janon. Heti kun vauva ottaa tissin suuhun iskee itselle jano. :D Ja herkkuja tekee mullakin mieli ja tulee syötyä päivittäin vaikka syön 5x päivässä kunnon...
  6. Lumi87

Täälläkin vauva on antanut ensihymynsä nyt noin kolmeviikkoisena. :love: Ihan selviä vuorovaikutuksellisia hymyjä antanut minulle, miehelle ja esikoiselle. Niin ihania hymyjä, että sydän sulaa! Esikoinen alkoi hymyillä 6 viikkoisena. Täällä vauva yhä rauhallinen ja helppo tapaus. Öisin 1-2...
  7. Lumi87

@Shara täälläkin toisesta rinnasta imettäminen tekee tosi kipeää hetken. Alusta asti tuossa rinnassa ollut imuote jotenkin huonompi ja kun vauva imee KOVAA niin välillä tuntuu, että näkee tähtiä. Ei onneksi ihan joka kerta satu mutta iltaisin kun vauva tankkailee tiheämmin, on nukkumaan mennessä...
  8. Lumi87

@-Amanda- miten teidän ristiäiset meni? :) @mimmi92 toivottavasti siellä alkaa vähitellen olla taudit sairastettu! Ikävä vaiva toi angiina. Hyvä että lääkärikäynti oli noin perusteellinen! Ja hyvähän se on,että mieluummin tutkitaan vaikka vähän liikaa. :) ja voi että mä odotan ekaa...
  9. Lumi87

@mimmi92 mites hölkkäily sujui? :) Mä oon lantionpohjatreenit aloittanut heti synnytyksen jälkeen ja huomenna tulee käymään mun yksi kaveri, joka tekee töitä liikunnan parissa, häneltä luulisin saavani vinkkejä vatsalihastreenien aloittamiseen. Ja sama täällä, esikoinen oli niin itkuinen että...
  10. Lumi87

@mimmi92 kurjaa, että teillä taas flunssaa. Tää infektiokausi on kyllä vähän kelju vauvan kanssa, kun joka puolelta tulee pöpöjä. Toivottavasti menee vauvankin kanssa kotikonstein ohi! Mä epäilen täällä myös lievää silmätulehdusta, rähmii vähän molemmat silmät. Koitan putsailla vedellä...
  11. Lumi87

@Surusilmät tuliko noi maistraatin paperit postissa? En yhtään muista miten ne nimipaperit saatiin. Hyvä että cuplaton toimii! Meillä eilen ekaa kertaa oli pieniä masuväänteitä ja aamuyöllä rauhoittelin tunnin itkevää vauvaa. Mulla tulee maitoatosi paljon ja äänestä kuulee että vauva joutuu...
  12. Lumi87

@mimmi92 mä ajattelin, että päätetään vaan päivä ja kutsutaan vieraat niin saadaan vähän painetta tähän nimiasiaan. :D Mies on kyllä vihdoin koittanut aktivoitua. Kutsutaan vauvaa tällä hetkellä "papparaiseksi", kun se näyttää hereillä ollessaan ihan vanhalta ukolta. Ei taida nimeksi kelvata...
  13. Lumi87

@Shara aivan ihana yllätys, että kotiuduitte koko perhe jo eilen! <3 Ihania kotipäiviä teille! Ja hienoa, että omakin toipumisesi noin hyvällä mallilla. @Nanna-87 joo, tärkeää esikoiselle saada välillä jakamatonta huomiota. Mä oon nyt koittanut tsempata kun alkuviikosta mua jo ärsytti esikoisen...
  14. Lumi87

@Vihersmoothie hyvä kun painoa tulee noin hienosti. Ja aivan varmasti antibioottikuuri voi tehdä vaivoja vauvalle! @mimmi92 hyvä tietää, tarjoan kahvia ja ottaa tai ei. :ROFLMAO: Täällä nukuttiin yöllä 00-07 yhdellä lyhyellä syömissessiolla, niin nyt onkin itsellä tosi pirteä olo. Ihme jätkä...
  15. Lumi87

Juu eilen päästiin kotiin. :) Eka yö kotona meni hyvin, vauva heräsi 2-3h välein syömään ja muuten nukkui. Tämän päivänkin vaan syönyt, nukkunut, ollut tosi pieniä pätkiä hereillä ja nukahtanut taas. Ihan ihmeellisen seesteisiä päiviä ollut, esikoisen kanssa ei ikinä ollut tälläistä. Maitoa...
  16. Lumi87

Kiitos onnitteluista! :love: Me päästään pian kotiin, kunhan labra käy ottamassa sen jonkun aineenvaihduntaseulan. Lääkärintarkastuksessa kaikki kunnossa ja infektiolabrat oli normaalit. :) Onko muiden vauvoilla ollut herkkyysnäppylöitä? Meidän pojalla on aika hurjan näköinen iho kun ympäriinsä...
  17. Lumi87

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

Synnytystarinaa. Mulla oli ollut jo viikkoja tosi vetistä valkovuotoa ja mahdollista limatulppaa tullut mukana viikon verran. Torstaina mietin, voisiko seassa olla myös lapsivettä, kun vuoto oli niin vetistä. Soitin synnärille, josta sanottiin, että kuulostaa hyvin epätyypilliseltä että niin...
  18. Lumi87

@mimmi92 joo, tää hotelli on aivan huippu! Ja oli mahtavaa käydä hotelliaamiaisella itsekseen. Lounaan ja päivällisen saa valita a'la carte listalta näin viikonloppuisin. Pärjään ehkä. :D Toivottavasti saat silmätulehdusen putsaamalla hallintaan, mutta jos ei ala helpottaa niin vaatisin...
  19. Lumi87

@Shara huh, on siellä ollut pitkä ja raskas synnytys, ja kun vielä ennen varsinaista synnytystä kipuilit pari vuorokautta niin en ihmettele yhtään, että tunnelmat oli sekavat vauvan synnyttyä vieläpä kun et ehtinyt häntä heti nähdä. Toivottavasti saat käytyä synnytystä sairaalassa läpi...
  20. Lumi87

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Tänne syntyi eilen iltapäivällä nopean ja helpohkon synnytyksen päätteeksi pieni poika 3490g, 51cm. :love: Toivon sydämeni pohjasta teille jokaiselle toiveikasta, onnellista ja plussauutisia sisältävää vuotta. Vaikka täällä on ollut tosi paljon vastoinkäymisiä monella, älkää luopuko toivosta. <3

Yhteistyössä