Hakutulokset

1. Lumi87

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

Pikapäivitys. 3h 55min kestäneen synnytyksen jälkeen meille syntyi pieni poika <3 3490g, 51cm. Kaikki meni hyvin ja nopeasti, ei tullut repeämiä eikä tikkejä, sain synnyttää kontillaan ja huomenna päästään kotiin jos kaikki yhä ok. Illemmalla siirryn potilashotelliin. Onnellinen olo. :love...
  2. Lumi87

Täällä puhkottiin kalvot melkein heti edellisen viestin jälkeen ja heti sen perään alkoi säännölliset supistukset 3-5min välein. Tulin tosi kipeäksi ja sain epiduraalin pari tuntia myöhemmin. Epi auttaa taivaallisesti! Äsken katsottiin että olen 6cm auki ja vauva matalalla eli kyllä tänne vauva...
  3. Lumi87

@Shara ihanaa että kivut helpotti! Tsemppiä loppurutistukseen! <3 Mä tulin sairaalaan tunti sitten kun oon epäillyt vuorokauden tuleeko lapsivettä tihuttaen valkovuodon seassa. Testi positiivinen ja oon jo 3cm auki vaikka ollut vaan harvakseltaan suht kivuttomia supistuksia. Nyt käyrillä ja...
  4. Lumi87

@Shara mikä siellä tilanne? <3 @-Amanda- ihanaa että olette päässeet kotiin ja noin hyvin mennyt yökin! On se uusi elämä ihmeellistä. :love: Ja nopeasti se kipu kyllä unohtuu kun synnytys ohi, hienosti olet pärjännyt! Mä oksentelin ilokaasusta niin nyt en uskalla edes kokeilla. @Surusilmät...
  5. Lumi87

@Shara mä uskon ja toivon, että sulla on nyt synnytys hienosti käynnissä ja teillä on pian vauva sylissä! <3 Kyllä se siltä kovasti kuulostaa kivuista ym. päätellen. Katsottiinko synnärillä kohdunsuun tilannetta? Toivottavasti et joudu neuvolaan! Voimia loppurutistukseen ja kipujen sietämiseen...
  6. Lumi87

Täällä ollaan vauva mahassa eikä MITÄÄN tapahdu. :mad: Paitsi puhelin tulvii viestejä, eikö vauva synny... Neuvolasta sanottiin eilen, että jos ei ennen ens viikon keskiviikkoa synny niin synnäriltä voi soitella yliaikakontrollia ens viikon perjantaille, mutta kuulemma edes silloin ei...
  7. Lumi87

@-Amanda- nopeasti ja suht helpon kuuloisesti siellä synnytys edennyt. :love: Ehditkö saada mitään muuta kivunlievitystä epiduraalia odotellessa? Mä näin unessa meidän vauvan. Se olikin tyttö ja sillä oli tuuheat tummat hiukset. :love: Jostain syystä vietin itse ekat pari vuorokautta hyvissä...
  8. Lumi87

Onnea valtavasti pienestä tytöstä @-Amanda- :love::love: Ihanaa, että hän syntyi omia aikojaan. Mieletön alku vuodelle! Hän selvästi halusi syntyä alkuvuodesta. Kerrohan miten kaikki meni kun jaksat.
  9. Lumi87

Hyvää uuttavuotta! :) Täällä vuosi vaihtui vauva mahassa. Eilen illalla tuli monta tuntia harjoitussuppareita ihan vaan istuessa ja muutama vähän kipeämpikin. Harvakseltaan kylläkin, mutta ehkä täälläkin jotain alkaa tapahtua. Vähän olin nukkumaan mennessä ja aamulla herätessä pettynyt, ettei...
  10. Lumi87

@Vihersmoothie ihanaa kuulla, ettei sulle jäänyt mitään traumoja ja olo oli turvallinen synnytyksen ajan! Monesti asiat kuulostaa dramaattisemmilta kuin ne itse asiassa on olleet. Mä luin just läpi synnytyskertomukseni vajaan 8 vuoden takaa, oli siihenkin liittynyt draamaa sydänäänten laskusta...

Yhteistyössä