Hakutulokset

1. omppulimu

En pysty enää vaikenemaan tästä!

Kysy suoraan. Itse olen suoran keskustelun ja kissan pöydälle nostamisen kannalla.
  2. omppulimu

Miehellä liian pieni penis, Mikä neuvoksi?

Oma emättimeskö on sitte sen 20 cm?
  3. omppulimu

Vanhempien alkoholinkäyttö ja vauva

Todella väärin. Alkoholi ei kuulu lapsiperheeseen.
  4. omppulimu

*~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

Kiitos vastauksista imetysasiaan! Juu en mä syyllistäkään itseäni, kun sillehän en voi mitään että sattuu. Paitsi yrittää korjata imuotetta. Kyllä vauva varmasti hyvin kasvaakin ja on kasvanu tähänki asti, eli en sitä epäile :) En tosiaan osannu ennen vauvan syntymää stressata mitään imetyksen...
  5. omppulimu

Aiempaan viestiini liittyen vielä.. Törmäsin sitte tällaseen Imettäminen suojaa kätkytkuolemalta :'( Vaikka tuskin meidän vauva nyt mitään harmia saa ja ei se nyt pelkkää korviketta juo kuitenkaan. Terkkari tosin sanoi et tutkimuksia nyt on vähän joka asiasta ku sanoin lukeneeni et perätila...
  6. omppulimu

Ei oo tullu nyt viime aikoina kirjoteltua, lukemassa on kyllä tullu käytyä täällä :) Onnea kaikille vauvautuneille! Ja toivottavasti koossa olevat pääsette kohta tositoimiin :) Ja vaikka tuntuiskin ettei sieltä mitään ole tuloillaan lähiaikoina, niin ei sitä koskaan tiedä. Itselle tuli synnytys...
  7. omppulimu

Mikä biisi?

Kiitos! :)
  8. omppulimu

Mikä biisi?

MOVIE: Mitä meistä tuli (What Became of Us, 2009) - YouTube Mikä biisi alkaa soida kohdassa 1:09:03??
  9. omppulimu

Onnea vauvautuneille! Mindi: Mulla ei mun mielestä mitään ääntä kuulunu ees, tosin en ihan varma ole. Mut muistan vaan "napsahtavan" tunteen mahassa mihin heräsin. Samana iltana oli tullu limatulppaa, mut tulpasta voi käsittääkseni mennä pidemmänki aikaa ennenku synnytys alkaa. Kyseltiin...
  10. omppulimu

Kiitos vastauksista rintatulehdus asiaan! Eilen oli tosiaan illalla kuumetta ja peiton allakin paleli. Ekalle yösyötölle heräsin tosi hikisenä ja nyt aamulla ei kuumetta ollu. Olo on kyllä aika avuton tässä tän asian kanssa. Ajattelin mennä saunaan nyt ja siellä yrittää hieroa. Vauvakin on...
  11. omppulimu

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

(.) Anteeksi omanapaista valitusta, mut tänne nyt sit ilmeisesti iski rintatulehdus, tissi ollu eilisestä lähtien kipeä, kosketusarkuutta ja siihen on sattunu kun se on tässä heilunu ja jos oon esim kumartunu. Vauva on siitä kyllä imeny eli tyhjennystä se on saanu. Äsken mittasin kuumeen ja ekal...
  12. omppulimu

Onnea muumis! Vaipanvaihdosta yöllä, meillä tehty aina niin että kun vauva herää niin eka vaipan vaihdolle ja sitte syömään. Oli sitte yö tai päivä. Vessassaki ollu valot päällä.. Meillä vauva siis nukkuu omassa sängyssään joten varmaankin havahtuu jo sieltä nostamiseenkin. Mietin noita...
  13. omppulimu

Emsulille ja Viudelle onnea! :heart::heart: Kiitos vastauksista napa-asiaan. Mä olen täällä nyt uutena äitinä kyselemässä kaikenlaista :D Täällä tosiaan sairaalassa neuvottiin napaa putsaamaan kostealla vanupuikolla ja sit kuivaamaan.
  14. omppulimu

Onnea pihlajalle! :heart: Kiitos vastauksista vauvan kakka ja hikka asiaan. Mut jos hikka on epämukavaa vauvalle voiko sitä helpottaa mitenkään, selkään taputtelulla? Onko normaalia että se napa haisee aika kauhealle? Varsi ei ole vielä irronnu. Netistä lueskelin jotai foorumia missä joku...
  15. omppulimu

Oma syntymäpainosi ja vauvasi paino?

Minä 39+0 2800 g Vauva 37+6 3450 g Joo olin vähä yllättyny :D
  16. omppulimu

Nallu: kumma sairaala, jos isä ei pääse alkutarkastukseen mukaan! meinaat siis varmaan sitä mikä tehään ku menee sairaalaan, käyrät ja sisätutkimus? täällä ainakin pääsi. hurjaa ajatella että joskus ennen vanhaan ei oo miehet päässy ees synnytykseen.. onneks nykyään pääsee. itse oon tosi ilonen...
  17. omppulimu

kwaidan: mäkin ajattelin että olisin ollut maaliskuinen mutta ei ;) Synnytysvaatteista joku kyseli, eli mulla oli sellane paita missä oli avonainen selkä. Ja alushousut oli kanssa. Onnea nippatäti! Mä olisin kyllä niin aatellu et sä olisit myöskin synnyttäny ennen mua, kun sulla oli...
  18. omppulimu

Kiitos onnitteluista :heart: Jos jotakuta synnytyskertomukseni kiinnostaa, niin se löytyy täältä :) Hanna's: Synnytyskertomus Sinne saa kommentoida ihan anonyyminäkin!
  19. omppulimu

En ehdi valitettavasti muiden kuulumisia lukea mutta jotkut oli näköjään jakautuneet. Onnea vauvoista kaikille! Täälläkin neiti yllätti rv 37+6. Eli meille syntyi tyttövauva 18.2.13 3450 g ja 52 cm.

Yhteistyössä