Hakutulokset

1. omppulimu

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

Olikohan se nyt sitä limatulppaa.. Vessassa käydessä kun alapäätä pyyhin niin aika limaselta vaikutti pyyhkimisjälki ja paperissa näky ikäänku punasia viiruja. Lueskelin aiheesta (Limatulppa, mikä se on?) että ei se kuulemma aina mikään pelkkä klöntti ole vaan voi hiljalleenki irrota vuodon...
  2. omppulimu

Luonnonmukainen synnytys -kokemuksia?

Mukava kuulla :) Ja anteeksi kun mäkin tänne nokkani tungin kommenttien kera, vaikkei tosiaan vielä mistään kokemustakaan ole :D
  3. omppulimu

Sannamarylle onnea! Tervetuloa Aurora84! Obsidania söin itse, ja en kyllä tykänny. Oli muistaakseni joskus kolmeki päivää välissä ettei isommalla hädällä tullu käytyä. Ja kovallaki vielä kaikenlisäks. En tiedä voisko syy löytyä jostai muustaki, esim ruokailuajat tai työ tai joku, mutta...
  4. omppulimu

Mä ajattelin että jos ostais vaipat vasta matkalla sairaalasta kotiin. Mieshän ne voi käydä hakemassa vaik lähikaupasta :) Uimista mietin mäkin. Olis toisaalta kiva käydä, tai vaik kylpyläs, mut tuntuu ettei enää uskalla :D Joskus oon ymmärtäny et paikkojen pitäs olla kiinni, mistä sen...
  5. omppulimu

Luonnonmukainen synnytys -kokemuksia?

Patarouva: Kuulostaa aika uskomattomalta toiminnalta. Kyllä pitäisi kuunnella synnyttäjän toiveita ja tottakai sitä nyt yölläki voi synnyttää! Ihme meininkiä. Itse toivoisin luomuna selviäväni (vaikka vähän epäilen ettei onnistukkaan kun uskon olevani aika kipuherkkä). Tilanteen mukaan menen...
  6. omppulimu

Olen 24-vuotias ja vielä neitsyt. Saa kysyä!

Arvostan! Itsekin olen uskovainen :)
  7. omppulimu

Ssaraa: Joo en äitiyshousuissa normaalisti tuubia nostakkaa ylös vaan annan sen olla alhaalla. Ainoastaan jos kylmä sää on niin lämmikkeeks nostanu mahan päälle. H&m:n äitiyshousut kyseessä. Sellaset ohuet farkkutyyliset, eli olikoha tregginssit nimeltään.. Ja mitä supistuksiin tulee, nii aika...
  8. omppulimu

Synnytystoiveista/peloista: Itellä toiveissa ilman lääkkeellisiä kivunlievityksiä. Mut en ota luomuilusta pakkomiellettä, että ihan tilanteen mukaan kuitenkin. Tietysti jos luomuun asennoidun niin täytyy kai vähän yrittää kärvistelläkin, eikä heti ekasta ikävästä tuntemuksesta olla pyytämässä...
  9. omppulimu

Onnea ihanaiselle ja perheelle! Muut vaan vauvautuu, täällä tuskin mitään tapahtuu aikoihin, vaikka laskettu aika onki kuun alussa. En tiedä mistään kivulaista supistuksista mitään, eli mitään ennakoivaa ei taida olla ilmassa.. Alapääkivut ikäviä ja lantiossaki kipuja ja selkäänki saattanu...

Yhteistyössä