Olen 24-vuotias ja vielä neitsyt. Saa kysyä!

• Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
[QUOTE="miksi";28052184]Mistä tämä ajatus on lähtöisin?[/QUOTE]

Pohjimmiltaan Raamatusta. Ihmistä ei ole tarkoitettu moniavioiseksi, ei jakamaan itseään kaikkien kanssa ilman sitoumuksia. Olen kuullut, miten ihmiset rikkovat siinä itsensä.
Avioliitossa taas seksi hitsaa puolisoita tiiviimmin yhteen.

"aapee"
[QUOTE="miksi";28052190]Onko tehnyt koskaan mieli kokeilla? Uteliaisuudesta? Tunnetko himoa miehiä kohtaan? Tyydytätkö itseäsi?[/QUOTE]

Tunnen totta kai vetovoimaa miehiä kohtaan. Uteliaisuudesta en kokeilisi.

Emmina muita ihmisia tiija , mutta mulla ainakin monet vanhat kokemukset ovat vain painajaisia ja mustia varjoja elamassani.
Kyllahan ne silloin taphtumahetkella ovat miellyttavia ja mukavia.
Emmina ainakaan usko ,etta niista monista kokemuksista mitaan pitka-aikaista iloa olis.

"miksi"
[QUOTE="aapee";28052222]Jos olisi, niin arvostaisin sitä kyllä, mutta en odota.[/QUOTE]

Mutta silloinhan miehesi on toiminut Raamatun sanaa vastaan, jakanut itseään kaikille ja rikkonut itsensä.

Ajatuksesi on kaunis ja kunnioitettava, mutta itse en voisi jakaa elämääni ihmisen kanssa, jonka teot sotisivat täysin omia arvojani vastaan.

"aapee"
[QUOTE="miksi";28052230]Mutta silloinhan miehesi on toiminut Raamatun sanaa vastaan, jakanut itseään kaikille ja rikkonut itsensä.

Ajatuksesi on kaunis ja kunnioitettava, mutta itse en voisi jakaa elämääni ihmisen kanssa, jonka teot sotisivat täysin omia arvojani vastaan.[/QUOTE]

On Raamatussa muutakin. Kuten sanoma armosta ja anteeksiannosta sekä uudelleen aloittamisesta. Kaikilla elämänalueilla tapahtuneet synnit on mahdollista saada anteeksi.

En siis jäisi liikaa katsomaan mieheni menneisyyttä. Tärkeintä olisi, että hän vastaedes eläisi yksiavioisena minun kanssani. ;)

[QUOTE="aapee";28052200]Pohjimmiltaan Raamatusta. Ihmistä ei ole tarkoitettu moniavioiseksi, ei jakamaan itseään kaikkien kanssa ilman sitoumuksia. Olen kuullut, miten ihmiset rikkovat siinä itsensä.
Avioliitossa taas seksi hitsaa puolisoita tiiviimmin yhteen.[/QUOTE]

Mulle moniavioisuus tarkoottaa sitä, että ollaan samaan aikaan monen kans eikä sitä, että elämäs voi olla usiempi kumppani yks kerrallaan.

Se, että on usiemman ku yhden kans ei tarkoota sitä, että jakaa itteään kaikille. En mä ainakaa oo mitenkää itteäni rikkonu yhden yön jutuus vaan oon saanu sen mitä hain eli seksiä.

Toivon mukaan et tee mitää yleistyksiä näiden asiootten suhteen.

Ja jos mä olisin ollu neitsyt 24-vuotiaana niin olisin lapseton. Ja se vituttaas todella paljo ja olisin katkera. Vaikka en enää lapsen isän kans oo yhdes niin en kadu lapsen saamista. Tuolla makkaris se äitiään isänsä mielestä muistuttava äkäpussi nukkuu.

neitsytkö?
Itse kysyisin, että olenko vielä neitsyt kun minulla on takana yksi seksin yritys, mutta mies ei onnsitunut pääsemään sisääni, vaikka kovasti yritti ja tämä tuotti minulle suurta tuskaa :(? Koko tapahtuma muistuttikin lopulta enemmän raiskauksen yritystä kuin seksiä. Mielipiteitä? En tosin tuon kokemuksen jälkeen usko haluavani seksiä enää ikinä. Olen nyt 27v. ja tuosta on pari vuotta. Itselläni kyse ei ollut mistään uskonnon vuoksi kieltäytymisestä sivuhuomio.

Yhteistyössä