Voi, moni vauva on jo päässyt tähän maailmaan, ONNITTELUT KAIKILLE
Ja tsemppiä parasta aikaa tositoimissa oleville
Imetyspaidoista. Itse ostin myös tuolta Riemulista Boob-merkkisiä ja vaikuttavat kyllä laadukkailta ja istuvilta. Yksi "before&after" -paita on ollut nyt raskausaikana käytössä silloin tällöin ja tyytyväinen olen, vaikka sai niistä kyllä pulittaa pitkän pennnin...
Lapsivesien menosta juuri eilen neuvolassa sanottiin, että ei ole senkään jälkeen kiire, vaan voi käydä suihkussa ihan rauhassa, pakata kassin ja syödä vaikka jotain ennen lähtöä. Siis lähtöä omalla autolla sairaalaan.... Hmm, moni on maininnut, että on neuvottu tilamaan ambulanssi jos vedet menee?!?
Nukkuminen on hankalaa täälläkin... Nimimerkillä kolmesta kuuteen valvominen ei ole kivaa. Varsinkaan jos kahdeksalta täytyy olla neuvoassa. Väsyttäis kyllä, mutta ei saa nukuttua. Ja vatsakin on ollut kipeä monena yönä, vaikka ei varsinaisesti ole supistellut. Parasetamolia on joutunut silloin tällöin nappaamaan... Ja vessassa saa ravata enemmän ja vähemmän varsinkin yöaikaan!
Itse ostin Ainun kertakäyttöisiä
liivinsuojuksia. Niissä taisi olla kans tarra. Aiempaa kokemusta ei ole, kun esikoinen tulossa, joten tää vain osu kaupassa käteen
Maidosta ei kyllä ole vielä tietoakaan....
Muutenkin alkaa kyllä olla kaikki tarpeellinen (ja varmaan jotain tarpeetontakin) hankittuna, vaunut ja sänky kun vielä saapuisi liikkeeseen, kuukausi sitten on tilattu...
Kylläpä on inhottavaa tuollainen
stalkkaaminen!!! Ilmeisesti tuollaisilla ihmisillä ei todellakaan ole omaa elämää, jos pitää jonkun tunnistamansa henkilön kirjoituksia seurata!!
Suljettua ryhmää kannatan minäkin!
Tutista muuten sanottiin täällä päin, ettei kahteen viikkoon (muistaakseni) suositella ollenkaan! Jotta ei vauva ime sitä nälkäänsä ja vaikuta sitten imettämiseen. Meillä ei siis tutteja ole vielä ostettu ensimmäistäkään, eikä sitä sairaalakassista löydy, kun ei saa käyttää...
Oma olo tuntuu ihan norsulta... Vauvelilla oli painoa viimeisessä eli 36+2 ultrassa arviolta 2,8kg... Turvotuksia on, laskettuun aikaan muutama viikko. Hohhoijaa, sais tulla jo...
Jojona 37+4