Hakutulokset

1. A

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.9 **

Neitipippuri, upeita uutisia!!! :) Toi on jo tärkee askel ja nyt ainakin tietää, että siellä on oikeesti joku kasvamassa! Mä ilmoittauduin sinne synnytyslaulukurssille! :) Saa nähdä millaista se on! Oliko siitä Lallaa sun mielestä hyötyä synnytyksessä? Jotenkin tekee mieli pikkasen...
  2. A

Lallaa, kiitos tarkasta kuvailusta! Oli tosi mielenkiintoista lukea sun kokemuksista ja sain niistä vain hyvää tsemppiä ja uskoa, et kaikki voi mennä hyvin. Missä siis kävitkään siinä synnytyslaulukurssilla? Mua kiinnostais kovasti mennä sellaiselle, jos vielä ehtii... Netistä bongasin vain...
  3. A

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Ginger, valtavasti onnea yllätysplussasta! :) Kyllä se plussa voi tosiaan tulla, vaikka mahikset olis mitättömät. Kyllä mäkin tätä mahassa kasvavaa tyyppiä kutsun ihmeeksi, kun matka tähän pisteeseen tuntui niin kivikkoiselta. Paljon plussatuulia, tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille! +++++++++
  4. A

Pippuri, tervetuloa tälle puolelle! :) Yksärinä ollaankin jo kirjoiteltu, kun on ollu paljon samanlaista taustaa, joten sun tarina on tuttu! :) Kuten yksärinä kirjottelin, kohdunulkoista ei kannata pelätä! Se on niin super harvinaista! Se et hcg nousee nopeesti tarkoittaa mieluummin...
  5. A

Sakara, tiedän hyvin sun tunteet. Jos eka raskaus on mennyt pieleen, tokassa ei millään uskalla luottaa, et kaikki menis hyvin ja aiemmin koettu pettymyt väijyy mielessä... Itse menin ar-ultraan valmistautuneena siihen, että tuskinpa se kohdussa kasvaa vaan jossain väärässä paikassa taas. Vaikka...
  6. A

Valtavasti onnea Samirja! :) Mieletön pikasuoritus!! Voiko eka synnytys tosiaan olla noin nopee! Jotenkin sitä aina luulee, et se kestää ja kestää. Hyviä vointeja sulle ja pikkuiselle! :) Ja kerro säkin tarkeemin synnyskokemuksia, kun ehdit!
  7. A

Olin duunireissulla ja pois palstalta ja hui miten jänniä uutisia Samirjalta on tullu sillä välin! :) Miten siellä nyt menee??? Laita heti kuulumisia, kun voit! Pidän kovasti peukkuja, et kaikki sujuu hyvin siellä!! Lallaa, ihania kokemuksia! :) Odotan innolla, et pääsen kokemaan niitä myös...
  8. A

Tunafish, onnea paljon tälläkin foorumilla! :) Oon tosi iloinen sun puolesta! Alku on kyllä todella piinaavaa... No, täytyy sanoa, että ei se huoli ihan kokonaan poistu raskauden edetessäkään, kuten oot ehkä huomannu. :) Mutta totta kai alussa on kaikki niin epävarmaa. Paljon tarrasukkia...
  9. A

Hei Tiina! Taisit puhua tapaamisessa kirppareista. Ootko käyny vielä käyny pyörimässä...

Hei Tiina! Taisit puhua tapaamisessa kirppareista. Ootko käyny vielä käyny pyörimässä jossain? :) Onko tietoa, missä olis hyvä valikoima? Mä ajattelin mennä joku päivä! Tai viimeistään sit, kun äippäloma alkaa eli parin viikon päästä. Maija
  10. A

Myymeli, onneksi selvisitte säikähdyksellä! Eiköhän pahin vaihe ole ohi!

Yhteistyössä