vierailija
Niin on Mun mielestä Sonce on sainoitukseltaan yksi parhaista uudelta levyltä.Selvästi koskettaa B:tä itseään tuo aihe. Nuo sanat on riipaisevan surulliset.
Niin on Mun mielestä Sonce on sainoitukseltaan yksi parhaista uudelta levyltä.Selvästi koskettaa B:tä itseään tuo aihe. Nuo sanat on riipaisevan surulliset.
Ei minusta kovinkaan selvästi. Sanat ovat aika kryptiset, tuskin Palestiinasta kirjoitettu. Ehkä hän vain haluaa auttaa faneja, joita asia enemmänkin koskettaa.Selvästi koskettaa B:tä itseään tuo aihe. Nuo sanat on riipaisevan surulliset.
Niin mustakinNiin on Mun mielestä Sonce on sainoitukseltaan yksi parhaista uudelta levyltä.
Millä tavalla? Mä en saa siitä oikein kiinni, että mistä siinä lauletaan.Niin on Mun mielestä Sonce on sainoitukseltaan yksi parhaista uudelta levyltä.
On ihan selvästi. B sanoi itsekin haastattelussa että siinä kuollut poika laulaa äidilleen.Ei minusta kovinkaan selvästi. Sanat ovat aika kryptiset, tuskin Palestiinasta kirjoitettu. Ehkä hän vain haluaa auttaa faneja, joita asia enemmänkin koskettaa.
B juuri sanoi siellä levyn ennakkokuuntelutilaisuudessa että biisi kertoo kuolleesta pojasta joka puhuu äidilleen ja pohjautuu Palestiinaan. Sanat sopivat tuohon täydellisesti enkä usko että B noin valehtelisi. Ne lasten murhat Palestiinassa on jotain järkyttävää ja B selvästi kokee näistä aiheista tuskaa. Lempikirjakseenkin nimesi Leijapojan.Ei minusta kovinkaan selvästi. Sanat ovat aika kryptiset, tuskin Palestiinasta kirjoitettu. Ehkä hän vain haluaa auttaa faneja, joita asia enemmänkin koskettaa.
Saan kyllä tästä ajautksesta kiinni, kun luen noita enkun kielisiä sanojaOn ihan selvästi. B sanoi itsekin haastattelussa että siinä kuollut poika laulaa äidilleen.
Ihan älyttömän kaunis ja koskettava kappale.Saan kyllä tästä ajautksesta kiinni, kun luen noita enkun kielisiä sanoja
Mulle tulee ennemmin Ukrainan sota -vibat. Palestiinan kriisi on syiltään tietyllä tapaa syvempi, kompleksisempi ja muutaKIN kuin sota, en näe tuossa viittauksia siihen.On ihan selvästi. B sanoi itsekin haastattelussa että siinä kuollut poika laulaa äidilleen.
Sodassa kuollut lapsi puhuu siitä, miten heille opetettiin että he ovat tärkeitä mutta käytännössä maailma ei välitä heistä. Tää on tällainen oma tiivistys nyt.Millä tavalla? Mä en saa siitä oikein kiinni, että mistä siinä lauletaan.
Minusta levyn huonoin. Tykkään iloisista ja reippaista biiseistä.Ihan älyttömän kaunis ja koskettava kappale.
Biisihän sopii universaalisti kaikkeen sotaan. Mutta en ymmärrä miksi Bn sanoja pitää epäillä. Gazassa kuolleet lapset on olleet tapetilla todella paljon joten biisi on voinut hyvin syntyä siitä.Mulle tulee ennemmin Ukrainan sota -vibat. Palestiinan kriisi on syiltään tietyllä tapaa syvempi, kompleksisempi ja muutaKIN kuin sota, en näe tuossa viittauksia siihen.
Mikä tahansa konflikti, missä kuolee lapsia ja muita siviilejä on voinut inspiroida tuohon. Myös Palestiinan tilanne. Tottakai se pätee niihin muihinkin, vaikka olisi saanut alkunsa jostain tietystä konfliktista.Mulle tulee ennemmin Ukrainan sota -vibat. Palestiinan kriisi on syiltään tietyllä tapaa syvempi, kompleksisempi ja muutaKIN kuin sota, en näe tuossa viittauksia siihen.
Juuri näin. 🩹Biisihän sopii universaalisti kaikkeen sotaan. Mutta en ymmärrä miksi Bn sanoja pitää epäillä. Gazassa kuolleet lapset on olleet tapetilla todella paljon joten biisi on voinut hyvin syntyä siitä.
Miksi ihmeessä sä ajattelet että B ei välittäisi lapsista jossain toisessa paikassa, ainoastaan jossain toisessa? Ehkä se toinen konflikti ei kosketa sua itseäsi ja siksi ajattelet noin?Mulle tulee ennemmin Ukrainan sota -vibat. Palestiinan kriisi on syiltään tietyllä tapaa syvempi, kompleksisempi ja muutaKIN kuin sota, en näe tuossa viittauksia siihen.
Joksujen kaikki sanoituksethan on aika surullisia tai vähintäänkin haikeita. Missään niistä ei taida olla onnellinen loppu.Minusta levyn huonoin. Tykkään iloisista ja reippaista biiseistä.
Ehtiiköhän kaikki halukkaat edes ostaa leimatun paidan.Joksut siellä reippaina laittaa leimoja paitoihin
Joksut siellä reippaina laittaa leimoja paitoihin
Musiikista oli kyse, ihan sama mitä se niissä sönköttää.Joksujen kaikki sanoituksethan on aika surullisia tai vähintäänkin haikeita. Missään niistä ei taida olla onnellinen loppu.
Niin, uusiin, eikä mihinkään fanien mukanaan tuomiin.Joksut siellä reippaina laittaa leimoja paitoihin
ToivottavastiEhtiiköhän kaikki halukkaat edes ostaa leimatun paidan.
No kyl mä nyt sen tajuanNiin, uusiin, eikä mihinkään fanien mukanaan tuomiin.
Menee varmaan hyvin t-paidat kaupaksi.Ehtiiköhän kaikki halukkaat edes ostaa leimatun paidan.
Hyvä myyntitaktiikka!Menee varmaan hyvin t-paidat kaupaksi.