K/B-komposti 2.0

vierailija
Ei minusta kovinkaan selvästi. Sanat ovat aika kryptiset, tuskin Palestiinasta kirjoitettu. Ehkä hän vain haluaa auttaa faneja, joita asia enemmänkin koskettaa.
B juuri sanoi siellä levyn ennakkokuuntelutilaisuudessa että biisi kertoo kuolleesta pojasta joka puhuu äidilleen ja pohjautuu Palestiinaan. Sanat sopivat tuohon täydellisesti enkä usko että B noin valehtelisi. Ne lasten murhat Palestiinassa on jotain järkyttävää ja B selvästi kokee näistä aiheista tuskaa. Lempikirjakseenkin nimesi Leijapojan.

vierailija
Mulle tulee ennemmin Ukrainan sota -vibat. Palestiinan kriisi on syiltään tietyllä tapaa syvempi, kompleksisempi ja muutaKIN kuin sota, en näe tuossa viittauksia siihen.
Biisihän sopii universaalisti kaikkeen sotaan. Mutta en ymmärrä miksi Bn sanoja pitää epäillä. Gazassa kuolleet lapset on olleet tapetilla todella paljon joten biisi on voinut hyvin syntyä siitä.

vierailija
Mulle tulee ennemmin Ukrainan sota -vibat. Palestiinan kriisi on syiltään tietyllä tapaa syvempi, kompleksisempi ja muutaKIN kuin sota, en näe tuossa viittauksia siihen.
Mikä tahansa konflikti, missä kuolee lapsia ja muita siviilejä on voinut inspiroida tuohon. Myös Palestiinan tilanne. Tottakai se pätee niihin muihinkin, vaikka olisi saanut alkunsa jostain tietystä konfliktista.

vierailija
Miksi ihmeessä sä ajattelet että B ei välittäisi lapsista jossain toisessa paikassa, ainoastaan jossain toisessa? Ehkä se toinen konflikti ei kosketa sua itseäsi ja siksi ajattelet noin?

Yhteistyössä