Hakutulokset

1. A

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.9 **

Myymeli, hui!! Miten teidän koira nyt voi? Toivottavasti kestää nikotiiniannoksen! Koirat on kyllä koiria... :) Samirja, hurjaa, että ne raskausarvet voi iskeä missä vaan vaiheessa! Alkoiko sulla tulla niitä nyt vasta ekan kerran? Mulla ei oo tullu vielä, mut ei tosiaan voi vielä nuolaista...
  2. A

ONNEA Lallaa! :heart: Upea uutinen! Hyviä vointeja teille kaikille!
  3. A

Samirja, kyllä tollaset säikähdykset sais pysyä poissa! Vaikka suurella todennäköisyydellä menee vain sarjaan kaikilla on omat vaivansa ilman sen kummempaa syytä. Mullakin on vatsa ollu aika pinkeä koko ajan. Tai siis välillä se on ollu rento/pehmeä ja välillä pinkeä. Nyt taas pari päivää tosi...
  4. A

Sakara, vahvoja tarrasukkia maha-asukille! Tiedän, et yks puuta päin mennyt raskaus vie pikkasen hohtoa seuraavan alusta. Mut eiköhän sullakin toinen kerta toden sano! :) Parin tunnin hiihtolenkki tänään takana ja nivuset kiittää. :) En malttanu olla hyödyntämättä aurinkoista päivää. Kaverin...
  5. A

Tuittis, kovasti onnea naimisiin menon johdosta! :) Upee juttu! Harmi, et loma ei muuten ollu pelkästään ihanaa... Voin kuvitella, et raskaana vatsatauti ei oo kaikkein kivoin kokemus. Mut onneks matkalla tosiaan oli suurempi tarkoitus! :) Samirja, kiva kuulla, et äippälomallakin virtaa...
  6. A

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Mandala, kävin lukemassa täällä teidän kaikkien tlanteista ja hamittaa kyllä vietävästi sun puolesta! Multahan poistettiin toinen munanjohdin sillon kohdunulkoisen raskauden leikkauksessa. Se oli tietty aika iso operaatio ja vaikeahko, kun alkio oli tosi lähellä kohtua ja silti paranin hyvin ja...
  7. A

Anime ja Iinastiina, tervetuloa! Musta tällä palstalla kivaa on just se, et kaikki on eri vaiheissa! Meitä alkaa olla jo useita ison mahan kanssa vaivoja tuskailevaa.:) Lallaa, on noi vikat viikot varmaan aikamoista suossa tarpomista. Nyt vielä kun jaksan tehdä kaikkea ja nukun ihan hyvin, on...
  8. A

Jokuraja, tiNpPa ja Minnianna tervetuloa! :) Jokuraja sun plussauutinen oli myös todella toivottu ja odotettu!! Jotenkin sitä niin toivoo, että kaikki tutut sieltä kuumelijoiden puolelta, erityisesti ne pitkään tarponeet, pääsisivät tänne puolelle! Kiskotaan niitä muitakin täältä kaksin käsin...
  9. A

Ronjaliina, onneks vuoto on loppunut! Aiheuttaa varmasti huolta. Varhaisultraa kannatan kyllä - en olis ikinä itse "selvinnyt" ekaa julkiseen ultraan saakka. :) Ja toisaalta mulla kun oli takana se kohdunulkoinen raskaus, niin oli terveydenkin kannalta hyvä varmistaa, et raskaus oli oikeassa...
  10. A

Lallaa, huisia miten sulla h-hetki, vai pitäiskö sanoa s-hetki, lähestyy! :) Pääsetköhän muuten enää meidän seuraavaan tapaamiseen...? Toivottavasti! Kylpylä kuulostaa oikeestaan tässä olotilassa aika hyvältä minilomavaihtoehdolta! :) Saiskohan sitä miehen innostumaan... Samaa mietin noista...
  11. A

Samirja, mäkin ostin Ginatricotista parit legginsit, löysän paidan ja pitkän neuleen. Ne on ihan kivoja sit raskauden jälkeenkin ja ihanan mukavia nyt päällä! Pitääkin tsekata noi urheilutopit sieltä! Tää rintalastan seutu on edelleen niin piukassa/arka, et rintsikoita ei tee yhtään mieli...
  12. A

Ronjaliina, oon niin iloinen sun plussasta!! :) Toivon, että kaikki menee hyvin loppuun asti! Vuodosta en osaa sanoa, mut oon ymmärtäny että se on aika yleistä alkuraskaudessa. Joten pienestä tiputtelusta en huolestuisi. Uskoisin, et kantsii olla yhteydessä TAYS:iin ja kertoa plussasta. Voithan...
  13. A

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Joku_raja ja Ronjaliina, valtavasti onnea!!! :) Pidän peukut ja varpaat katossa, että teillä siellä pienet maha-asukit on kiinnittyneet tiukasti kyytiin ja kaikki menee hyvin! Tulkaa sitten tonne toiselle foorumille, kun uskallatte! Erityisen mahtavaa kuulla, että teitä pitkään yrittäneitä...
  14. A

Niin ja Samirja, pikaista paranemista!
  15. A

Samirja, oli niissä Vauva-lehdissä sit ihan hyviäkin juttuja - mulle sattui ilmeisesti ekoissa lehdissä just sellaisia kamalia aiheita eteen ja tuli kamala fiilis. Seuravissa mitä selailin, oli just tollaisia tuotearvosteluja ja kaikkea muuta tietoa.
  16. A

Sara, älä välitä lääkäreiden tylyistä tai tiukoista kommenteista! Teet kaiken niin hyvin kuin osaat ja on jo huikeen hyvä, että saat ruokavalion piedettyä noin tiukilla. Eiköhän se pikkukaveri siellä voi ihan hyvin, vaikka pikkasen sokerit heittelisi. Nyt vaan samaa rataa loppuun saakka -...
  17. A

Sara ja myymeli, ikävää, että olette työtä vailla. Varmasti sitä myös kaipaa työn tekoa ja vauvan odottelu tuntuu pitkältä. Onhan se selvää, että työtä on vaikea saada vaan lyhyeksi aikaa. Tsemppiä! Mä sain kaverilta ison pinon Vauva-lehtiä ja luin niitä eilen illalla muutaman. Ja niistä iski...
  18. A

Sara, kyllä se aika tosiaan kuluu, vaikka vois se nopeamminkin mennä. :) Toisaalta eihän siitä oo kuin hetki, kun oltiin kuumeilijoissa ja nyt on rv 30 alkanut, jipii! Mulla äitiyspakkaus tuli parin viikon päästä papereiden saapumisesta. Oli kyllä upeeta hakea se postista! :) Mä en oo tarvinnu...
  19. A

Kaneli, onnea ultrakuulumisista! Mahtavaa, että kaikki oli hyvin! Tervetuloa poikaporukkaan! :) Samirja, ihan huippu kommentti toi "kivuista johtuvan rintaliivittömyyden aiheuttama siveettömyyden tunne töissä"... Taidan lainata sitä miespomolle jossain vaiheessa. :) Mullakin nimittäin sama...
  20. A

cilia, meillä sukupuoli näkyi kyllä niin selkeesti, ettei siitä voinu ees itsekään erehtyä. :) Mutta poika esitteli kyllä vehkeitään aika monesti suoraan meitä kohti haarat levällään, joten teki tutkimuksen helpoks. :) Onneks monet vauvojen jutut on kuitenkin tosi neutraaleja, joten käy tytölle...

Yhteistyössä