Hakutulokset

1. A

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

Marjutan, mä oon pakannu nyt vauvan kotiintulovaatteiksi bodyn, puolipotkarin, sukat&tumput&pipon&villasukat, velour-asun ja kevyttoppapuvun. Eilen just ostin Huuto.netistä sellaisen kaukaloon laitettavan lämpöpussin, jonka ajattelin kaukaloon asennella valmiiks. Eli jos ton koko setin laittais...
  2. A

Lallaa, kirjoiteltiin samaan aikaan! :) Joo, mäkin olin kymmeneltä kirppiksellä! Yritinkin sua kuikuilla, mut ei satuttu sit näkemään! Joo, eihän siitä oo kauan, kun jännäiltiin kuumeilijoiden puolella epävarmoina siitä, tullaanko ikinä raskaaks. Ja tässä sitä nyt ollaan! Kyllähän se pitkä...
  3. A

cilia, mahtavaa, et synnytys meni noin hyvin! :) Ja kiitos hyvistä vinkeistä! Jos tulee mieleen muitakin, kerro ihmeessä! Olipa antoisa keikka Malmin lapsitapahtumaan tänään! Sain roppakaupalla hyviä vinkkejä kestovaipoista ja kantoliinailusta. Ostin myös ison kasan sisävaippoja, muutaman...
  4. A

Tuna, kiva kuulla et ultrassa kaikki näytti hyvältä! :) Ja toi 4D-ultrahan on upee juttu! Tuu ihmeessä mukaan meidän tapaamisiin! Ei siellä mahan kokoa tai näköä arvioida. :) marjutan, mulla on ollu nyt parin viikon aikana muutaman kerran öisin menkkamaisia kipuja alavatsalla. Uskon, et ne on...
  5. A

Lallaa, iso kiitos kestovaippainfosta! :) Oon vähän keräillyt tietoa, mutta netti on sitä tosiaan tupaten täynnä, joten menee lähinnä pää pyörälle... Yksi kaverini on kestoillut nyt puolivuotiaan lapsensa kanssa ja häneltä oon saanu neuvola. Onneks neuvot on saman suuntaisia kuin sun! :) Mut...
  6. A

Ronjaliina, onnea hyvistä ultra-uutisista! :) Huippua, että nyt on la tiedossa! Tsemppiä odottamiseen! Lallaa, ihanilta kuullosti teidän nimiäiset ja kaunis runo! :) Jännää, et ihan hetki sitten säkin täällä kirjottelit loppuraskauden keskellä ja nyt on jo nimiäiset pidetty! Odotan innolla...
  7. A

Käytiin tänään äitiyspolilla NKL:lla ja siellä se vauveli edelleen istuskeli! Lääkäri kokeili kevyesti kääntää, mutta peppu oli tiukasti alhaalla. Kokoarvio oli 3,2 kg eli saattais kasvaa n. nelikiloiseksi. Päädyttiiin sit suunniteltuun sektioon, joka on kahden viikon päästä! Olisin kyl toivonut...
  8. A

Intoilija, me käytiin ar-ultrassa jo 6+0 ja silloin jo näkyi syke! :) Joten kyllä se 7+ viikoilla pitäisi näkyä! Kaneli, me ei hankittu ennen äitiyslomaa muuta kuin vaunut! Turvakaukalo tosin saatiin lainaan myös ennen sitä. Nyt onkin ollu haipakkaa, kun on saanu ostella kaikkea ja...
  9. A

Intoilija, mamma2012 ja muut alkuraskauden jännityksiä kokevat, mä kävin tosiaan läpi samanlaisia tuntemuksia ja alkuraskaudessa olin tosi hermostunut, peloissani, jne. Ja kunpa huolet väistyisi raskauden edetessä... mut ne muuttaakin vain muotoaan, pirulaiset. :) Itse huolehdin nyt eniten...
  10. A

Neitipippur, mulla on sama doppler kuin Saralla eli Angelsoundsin JPD-100B. Tilasin sen Raskauskeijun nettisivuilta. Mulla sykkeet kuului tosin aika myöhään eli vasta tosi lähellä np-ultraa ja sillonkaan ei aina helposti kuulunu. Mulla on istukka edessä, joten siks hankala saada kuulumaan. Mut...
  11. A

Tänään kävin osteopaatilla ja eilen akupunktiossa - kaikki konstit siis käytössä, jotta saatais poitsu vielä kääntymään. Molemmat hoidot siis tietty tosi pehmeitä ja sain lisäks kaikenlaisia ohjeita, miten kortella ja keikutella lantiota ja mitä akupisteitä painella. Luulen, että vauva on ollu...
  12. A

Onnea cilia! :heart: Ja hyviä vointeja sulle ja pienokaiselle! Tuu kertomaan sitten tarkemmin kokemukset, kun ehdit! Eilinen lääkäriultra paljasti, että vauva on perätilassa... Nyt siten odotellaan kutsua Naistenklinikalle ja miettimään, miten edetään. Sen päätin, etten halua, että vauvaa...
  13. A

Marjutan, joo mulla on se toinen (ja viimeinen) lääkärikäynti eli samalla kai synnytystapa-arvio. Huomenna on siis rv 35+5. Mulle ekasta lääkärikäynnistä tuli sellainen olo, ettei siitä ollut mitään hyötyä... Mut kai se lääkäri katsoo ja kokeilee asioita, joita ei itse huomaakaan. Ekalla...
  14. A

Sakara, valtavasti voimia! :hug: Todella epäreilua, että koit jo toisen pettymyksen... Toivon kovasti, että saat pian uuden plussan ja lopulta sen oman nyytin syliisi. Sara, onnea uusista lukemista ja tervetuloa samoille kymmenille! :) Parina päivänä on vatsa taas ollut pinkeä ja...
  15. A

Tuna, ihanaa!!! :) Paljon kasvuvoimia pikkuiselle! Neitipippuri, vaikuttaa tosi lupaavalta! :) Kyllä sä olet nyt tukevasti raskaana! Oon tosi iloinen, että kuumelijoista on vihdoin saatu tänne puolelle myös porukkaa. Erityisen ihanaa on saada tänne muita pitkän taipaleen tarponeita! :)
  16. A

Kiitos Ronjaliina uudesta pinosta! :) Tuna, toivon sydämeni pohjasta teille hyviä uutisia huomenna! Tiedän, että jännitys on hurjaa ja sitä varautuu kaikkeen. Mutta luotetaan, et kyllä siellä pieni sydän sykkii! :) Eilinen synnytyslaulukurssi oli kyllä antoisa! Vaikea sitä on etukäteen...
  17. A

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.9 **

Lallaa, mahtaakohan Naikkarilla olla osaamista/tietoa tosta hörpyttämisestä? Ja voiko sinne antaa jonkun toivelistan? No, tänään varmasti selviää jotain, kun mennään tutustumaan sairaalaan. Tuittis, Kaneli ja cerisara, jos luette tätä ketjua, käyttekö kurkkaamassa kerhojen puolella...
  18. A

Samirja, mä en oo hirveen hyvin perehtynyt imetysasioihin... eli ei ole tietoa, mitä se hörpyttäminen on? Ja miks sitä suositellaan? Tuna, luulen, että äippäpolilla tulis käydä siinä sairaalassa, mihin ilmoittautuu synnyttäjäksi. Mut en ole varma. Ja toisaalta voihan synnytyssairaalaa vaihtaa...
  19. A

Hauskaa tosiaa, et nyt on paljon uusia plussia! :) Lallaan ehdotus oli hyvä - käykää kurkkimassa meidän alun jännityksen (mulla syys-lokakuussa), niin sieltä löytyy kaikki oireettomuuden tuskailut, ultran odottamisen tuskat ja muut. Tiedän hyvin, että ei sitä osaa ottaa rennosti, kun aika...
  20. A

Tervetuloa Ginger! :) Pidän kovasti peukkuja pienelle mahamatkustajalle! Alkuraskaus on tosi piinallista, mut kyllä se aika kuitenkin kuluu! Neitipippuri, mulla oli flunssa sillon plussatestin aikaan. Olisko vastustuskyky jotenkin laskenut, kun kropassa oli muuta mullistusta meneillään? Mut...

Yhteistyössä