Hakutulokset

1. Evangelina

Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

@Nems saako kysyä Miks jouduit jo näin varhain soberi rasitukseen? Itsellä kova sukurasite ja ylipaino itsellä, niin en joudu ku myöhemmin vasta. Luulin että heti tulis käsky? Ihanaa juhannusta naiset! Evangelina 11+5 hui!
  2. Evangelina

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Yrittäjä J @Pussipiru joko on nyytit sylissä :love: toivottavasti kaikki on hyvin. @reason julmaa että joutuu tuollaisessa epävarmuuteen kun vihdoin on sen plussan ensin saanut. :cry: voimia. @VienoUnelma oi voin melkein tuntea vauvan tuoksun ja tuhinan kertomuksestasi. Onnea! Hei...
  3. Evangelina

Hellou leidit. Pahoinvointi on ottanu nyt rytmin, että joka toinen päivä ei saa suusta alas oikein mitään ja joka toinen päivä pystyy syömään kaikkea, vaikka mitään himoja ei edelleen oo mihinkää. Väsyttää. Väsyttää. Väsyttää. Ja vielä kerran,väsyttää. Nt ultra juhannuksen jälkeen heti...
  4. Evangelina

Onpa jotenki ihanas että ollaan jo nii "vanhoja" ketjulaisia että meillä on uusi kuukausiketju <3 @kookospieni uutisia odotellaan! Me aiotaan tänä viikonloppuna kertoa molempien vanhemmille, joko muut on kertonu? Evangelina 9+5
  5. Evangelina

Tammikuun Tarrasukat 2018

Oon samaa mieltä et kesäkuulle oma ketju. Väsyttää ja paha olo. Eilen oli eka neuvola <3 siellä meni tosi pitkään! Evangelina 9+4 liian väsynyt että jaksaa kirjottaa enempää
  6. Evangelina

Moro! Hienoja listoja ootte koonnu, toivottavasti pääsee nuin pitkälle että saa ostella. Meillä on sovittu että rakenne ultran jälkeen varovasti aletaan hankintoja tehdä. Suurin hankinta tulee olemaan auton vaihto, joka on pakko tehdä, nykyisessä ei ole esim ilmastointia ( tai on, jos avaa...
  7. Evangelina

@Kinder_Kitty miekenkiinnolla odotan myös oman vauva mahan esiin tulis, sillä itsekkin olen lyhyt (154) ja seuraan sinunkin kokemustasi korvat höröllä. Itse en ole voinu istua jalat koukussa enää pariin viikkoon koska se painaa vatsaa. Ja turvoksissa olen niin että omista housuista mahtuu enää...
  8. Evangelina

@reason, en olis huolissaan, tee parin päivän päästä uus aamupissasta. Ei niihin digeihin oo ihan nii luottaminen kuitenkaa. Jos ei vuoda nii ei kannata murehtia. Vaikka mahdoton tehtävähän se on, olla huoleton. Oma olo alkaa olla varsin nuutunut. Väsyttää ja palelee. Paha olo 24/7 eikä mikään...
  9. Evangelina

@_Janzku_ mulla eka nevola rv 9+3 jotain.mustaki aika myöhään mut ei onneksi enää kauaa mee. Pahoinvointia edelleen melkein kokoajan, mutta valoa tunnelin päässä välillä menee pari tuntia ihan hyvä vointisena, jipii. Evangelina rv 8+0
  10. Evangelina

@Emmiina85 ainaki sano että se lopettaa verenvuodon. En yhtää tiiä miten muka.
  11. Evangelina

Helou naiset. @Kesäheinä-78 ei löytyny syytä vuotoon ultrassa. Edelleen ajoittain tulee, etenki ponnistuksen yhteydessä. Lääkäri kielsi ajamasta pyörällä ja olla nostamatta mitään 2kg painavampaa ( töissä turha haave, mutta mahdollisuuksien mukaan) ja käski ottaa c-vitamiinia 1g jos alkaa...
  12. Evangelina

Syke bongattu ultrassa tänään ❤ oli pari päivää isompi sintti. Ihan epätodellinen olo :love:
  13. Evangelina

Alkuraskauden ultra oli just ja kyllä siellä pieni asukas oli ja syke löytyi ❤ tänään oli rv7+1 ja pieni vastasi 7+3. Laskettuaika ultran mukaan 5.1
  14. Evangelina

Huomenta naiset :) Täällä jännätään jo maanantaista varhaisultraa. Vatsan turvotus on palannut ja taas joutu farkut jättään hyllylle, jokohan lopullisesti? Turvotus tuntuu sinänsä hassulta, sillä pahoinvoinnin takia syöminen on ollu tosi huonoa. Mitään ei tee mieli kaikki ällöttää. :ROFLMAO...
  15. Evangelina

@maljakko voi että olen pahoillani menetyksestäsi. Yövuoro krapulasta yritän toipua. Vuoto on loppunu, mutta kipuja on edelleen ajoittain. Syöminen tosi huonoa ja pahaolo kokoajan. Palelee, päätäsärkee ja kaikki haisee kovin pahalle ( piti just laitta tuoksukynttilöitä palamaam että voin olla...
  16. Evangelina

@maljakko tervetuloa ja onneksi olkoon! @Kesäheinä-78 tähän mennessä joo, oon pystyny oleen aika rauhassa. Eilen oksensin eka kerran ja se kävi tosi kipeää alavatsalle. Nyt tänään tuli sitten pyyhkiessä aika runsaasti ruskeaa limaa jossa vähän riekaleita. Nyt en osaa olla enää yhtään rennosti. :(
  17. Evangelina

Onnea @Kinder_Kitty ! Kävin hakemassa ne pahoinvointi rannekkeet toissapäivänä. Ei oo kyllä toiminu, eilen oksensin eka kerran vaikka kokoajan on ranteessa. Yölläki heräsin monta kertaa pahoinvointiin. Nyt ihan tosi väsyny ja töihin pitäs lähtee
  18. Evangelina

Mulle ei oo tullu ilmoituksia että täällä ketjussa jutellasn :eek: @Reuna onnea palkinnosta! Kai sulle punasoluja annettiin ko noin paljo vuosit? @Kesäheinä-78 tuo vuoto asia on aovan hermoja raastavaa. Täällä ollut myls eilen ja tänään rusehtavaa tuhnua ja ajoittain kipuja, kun aikaisemmin...
  19. Evangelina

@Suike ah hyvä hyvä! Pahoinvointi rannekkeet! Mitkähän raskausaivot mulla oikeen on ku ei oo käyny pienessä mielessäkää et vois itselle hommata semmoset kans :LOL: oon vaa otstanu pakastimen täyteen mehujäätelöä ja eläny sillä ja töissä ollu syömättä ettei lennä yrjö. Pari päivää oli oireiden...
  20. Evangelina

@Rosina31 mulla ultra 7+1, ja se on jo tosi varmoilla päivillä että takulla näkyy syke. Varmaan 6+3 ja siitä eteenpäin ihan ok käydä. Evangelina 5+3.

Yhteistyössä