Huomenta kaikki ! Viime viikonlopun flunssasta selvitty joskin edelleen vähä nuha..
Mut olihan se karmiva kokemus kun ei Saanut avaavia suihkeita käyttää. Höyryhengitystä koitin monta kertaa päivässä ja puoli istuvaa asennossa sai nukutuksi vain. Onneks poika oli isällään niin sain oikeasti sairastaa.
Kävin viime tiistaina neuvolalääkärillä eka ultrassa ja siellähän se pieni kölli ja sydän löi vinhaa vauhtia.
Nyt minä uskon vasta että siellä on elämää kun näin. Tuli nii nopeasti ja yllärinä vähä kuitenkin tää raskaus niin ei oo tuo pää kerennyt niin mukaan.
Minun laskujen mukaan olis ollu 8+6 mutta vastasi 8+4. En tiiä nyt jatkanko omia laskuja vai sen mukaan. Nyt ultrassa varmaan selviää lisää. Se on 21.6 eli ei enää kauaa. Ja taas pitää kesken työpäivän mennä. Mut synnäri on onneks vaan yhden oven takana niin lyhyt matka ja kesätyöpaikassa on huomioitu raskaus ja teen vaan ultraäänessä hommia etten siellä varsinaisessa röntgenissä
Olo on ollut aika hyvä. Illalla saattaa etoa kun pääsee ruokailuväli liian pitkäksi tai aamulla ennen lounasta. Maha pömpöttää jo vähä mut lähinnä turvotusta varsinkin illalla. Ihan jäätävää
Päivällä jo vähä farkut painaa että kyllä se sieltä kasvaa. Rinnat on kyllä kipeät ja hajuaisti melkoinen. Ja viime viikon särki päätä joka päivä..mulla siis migreeni riesana.
Hmm.. mitähän muuta oireita olis. Ainakin varmaan mielialan vaihtelut ja herkkyys. Itketti koko esikoisen kevätjuhlan ajan niin kauheesti
Äidille sain kerrottua kans. En tiiä miten se nii vaikeaa olikin vaikka olen ihan aikuinen ihminen ja äiti kertaalleen jo itsekin mutta.. Se sanoi että oli jo aavistanut. Äidinvaisto
Nyt olis viikonloppu vapaa ja jotain touhua pitänee keksiä. Ulkona ennemmin syksy ku kesä mut näillä mennään
pitää pukeutua sen mukaan.
Rosina 9+1 tai 9+3