Huomenta
Jospa nyt ois hetki kirjotella rauhassa
Täällä oireita on tasaseen tahtiin pitkin vuorokautta, huonoa oloa, palelua, väsymystä, mahan nippailua. Rinnoissa ei onneks vielä oo erityisiä oireita, imetän vielä tuota 1v8kk tyttöä ja toivon ettei kovin kipeiksi menis tällä kertaa
Verensokerit oon parina aamuna huvikseen mitannu ja ne on ollu koholla, 4 raskausdiabetesta takana ja tätä en oota yhtään raskausajoista, mutta toisaalta siihen osaa jo asennoitua ja eikä tule yllätyksenä
Pelko tuulimunasta on kova, mulla oli tuolloin kans raskausoireita, niin ei ihan vain näitten perusteella uskalla luottaa elämään. Silloinkin raskaus alkoi ensimmäisten menkkojen jälkeen edellisen "vauvan" synnyttyä, eli pikkutaapero oli n.1,6v. Toisaalta oon ihan varma, että tääki on tuulimuna, toisinaan käy pieniä toivonhetkiä, jospa siellä mahassa kuitenki ois elämää? Toisaalta pelkään, neljän terveen lapsen jälkeen, jospa tällä onki jokin vakava sairaus, eikä saahakkaan häntä piettää luonamme
mutta viimestään ja toivottavasti kolmen viikon päästä sitä ollaan viisaampia
ja katotaan jaksanko ootella faceen liittymistä sinne asti vai tuunko ryhmään jo aiemmin
Toivottavasti kaikilla pysyy pikkuset loppuun mukana
beach 5+