Täällä ällö olo kans jatkuu vaikkei oksetakaan. Viime kerralla oli vaan koko ajan nälkä, mutta nyt ei tekis mieli yhtään mitään ruokaa.. tosin jätski maistuu vielä hyvin, just vedin puoli purkkia illalliseks ku mieski on kavereiden luona
Mulla menee parhaiten alas esim. näkkileipä ja hedelmäsmoothiet varsinki aamuisin ku pakosta jotain on syötävä. Ekaa kertaa ikinä ei tee mieli kahvia.
En tullut aikasemmin ajatelleeksi, mutta onhan mulla itku myös tosi herkässä.. kyyneleet tulee jo uutisia lukiessa, oli ne sitte surullisia tai muuten muka koskettavia. Vaikka jotain eläinjuttuja. Näytin miehelle eilen kuvia kaverin vauvasta ja tuli siinäki silmät kosteaksi, se katto aivan ihmeisssään että et kai sä itke!?
En en, jotenki vaan liikuttavaa sekin. Tosin alustavasti laskettu aika ois sama päivä kun tän kaverin tammikuussa syntyneellä eli ehkä sekin herkisti.
Ihanaa kun porukkaa pääsee jo ultraan, mä en edelleenkään oo varma käynkö yksityisellä varhaisessa jos oireet säilyy. Neuvolaa vastaava käynti on viikon päästä, nyt 8+1. Sitä ennen en varmasti ehdi edes käymään.