@Kath käy kattomassa simppelisormiruokakeittio.com ite kuulun vielä samannimiseen fb ryhmään ja sieltä saa tosi hyviä ideoita mitä tarjota. Meillä vähentyneet soseet varmaan puoleen kun lapsi vetää itse aamulla (ja useimmiten illallakin) puuron ja päivällä ateriat mahdollisuuksien mukaan napsii itse. Kaikki pehmeäksi keitetyt pastat, höyrytetyt kasvikset ja kalat oon kokenu helpoimmiksi. Sellanen pakastekalakuutio kypsyy ihan jossain 10 minuutissa eikä vaadi ku vähän sitruunamehua mausteeksi
Sit aina välillä tulee paisteltua banaanilettuja tms. Ja hedelmiä menee kans, mangoa ja banaania varmaan eniten.
Kuinka paljon ja mitä teillä on nyt tarjottu tähän mennessä?
Niinjoo ja nythän on sit vielä helpompaa tarjota samaa ruokaa koko perheelle kun 10kk lapselle saa kypsennetyn ruuan seassa olla kermaa ja maitoa. Tähän mennessä tehty erikseen kaurakermaan jne. Mut rohkeesti oon maustanutkin välillä, kunhan vaan jättää suolan ja tuoreet yrtit pois
Sit aina välillä tulee paisteltua banaanilettuja tms. Ja hedelmiä menee kans, mangoa ja banaania varmaan eniten.
Kuinka paljon ja mitä teillä on nyt tarjottu tähän mennessä?
Niinjoo ja nythän on sit vielä helpompaa tarjota samaa ruokaa koko perheelle kun 10kk lapselle saa kypsennetyn ruuan seassa olla kermaa ja maitoa. Tähän mennessä tehty erikseen kaurakermaan jne. Mut rohkeesti oon maustanutkin välillä, kunhan vaan jättää suolan ja tuoreet yrtit pois