Moikka taas!
En oo onnistunut kirjoittamaan niin tästä tulee taas romaani
Evangelinalle tosi paljon onnea pikkuisesta!! <3 huisia että eka meistä on jo saanut vauvansa masusta syliin
Honeydew toivottavasti menee pian ohi flunssa, ei oo kyllä yhtään mukavaa kun raskausolot vielä kaiken lisäksi..!
Mulla oli viime raskaudessa vauva pää ylöspäin joskus samoilla viikoilla sun kanssa ja sain kääntöyrityksen muistaakseni viikolle 37? Mut bebe oli Luojan kiitos kääntynyt itse niin ei tarvinnut alkaa mitään sille tekemään. En kyllä varmaan olisi antanut uskaltaa edes yrittää.. olin kanssa lukenut kaikenlaista siitä. Toivotaan että sun vauva kääntyisi vielä!!
Kath voimia!! Mulla taas ollut vikat päivät samanlainen tooosi väsynyt olo..
Teillä onkin aika matka joulun viettoon
Mulla sama että liikunta on kyllä ollut aika minimissä jo jonkin aikaa! Ei enää kykene, alan jo kävellä ihan kun pallo jalkojen välissä kun vauva on alhaalla ja painaa hermoja. Välillä ihan huvittaa kun ei tällaista muutoin koe kun loppuraskaudessa ja sit sen taas unohtaa kun vauva syntyy että mikä olotila vasta olikaan..
Musta on hurjaa että neuvotaan nukuttamaan ihan pientä selällään, jos tulee vaikka puklu vauvalle niin osaako se sen yskiä pois
Jokainen tekee tietysti miten parhaaksi näkee. Itse olen tyttöjen kanssa ollut vastavirtainen ja ihan pienenä pitänyt kyljellään tuettuna ja isompana vatsaltaan. Hyvin ovat nukkuneet.
Hannele77 toivottavasti on arvot kohdallaan
Mä haluaisin olla kotona edelleen ainakin kunnes tämä on 3v. Nyt esikoinen 3,5 ja huomaan että tähän asti kotihoito+kerho on ollut sopiva. Nyt ajattelin laittaa päiväkotiin varmaan osaksi päivää, saa hänkin sosiaalisena tenavana enemmän tarvitsemaansa kaveritouhuilua ja kaikkea puuhaa mitä väsynyt äiti ei jaksa ja voi nyt tarjota
Toisaalta kotiäitinä olisi mukava olla ehkä sitä kauemminkin mutta se on niin kaukainen ajatus että jää nähtäväksi miten sitten elämä menee! Mies käy työssä niin sen mukaan eletään ja hyvin ollaan onneksi pärjätty.
Ihan huippua että oot päässyt mukaan kaverin synnytykseen!! Se on omakin haave
ja kiitos naikkari vinkistä, sinne mulla olisi tarkoitus suunnata synnyttämään!
Napsuli81 lepo kannattaakin jos siltä tuntuu.. mulla on nyt viime päivät ollut taas totaalinen uupumus ja HALUAISIN levätä enemmän mutta lapset pitää jaksaa hoitaa niin ei se oikein levosta käy. Onneksi mies jeesaa aina kun on kotona. Joulua on laitettu kuusen, valojen ja verhojen verran, eipä kyllä muuta olekaan laittaa
KeepGoing hyvää syntymäpäivää myöhässä
ja toivottavasti menee taudit ohi teidän perheeltä että saatte olla joulun terveinä!
Tosiaan itse olen ollut tosi puhki vaihteeksi.. Onneksi mies tänään auttoi imuroimaan niin tuli itselle vähän puhtia laittaa viimein vauvanvaatteet paikalleen ja ä-pakkaukseen lakanat ja se pinnikseen valmiiksi. Nyt on jotenkin harmonisempi olo kun on koti taas vähän valmiimpi vauvan tulla
enää puuttuu laittaa hoitopöytä ja siihen ne tarpeellisimmat jutut esille!
Joulu vietetään kotona, sukua tulee meille. Ja ruokien väsäämisetkin olen jättänyt muille, ajattelin itse tehdä jonkun jouluisen jälkkärin ja nameja. Ne saa olla samalla joululahja, en todella jaksa mennä kauppoihin miettimään päätä puhki kenelle mitäkin. Kun alkaa lähisukuakin olemaan jo aika paljon
Huomenna taas neuvola!
Milagro ja bebe3 38+0 poksuu
Ps vaikken tätä oloa oikein enää jaksakaan niin olisi se kyllä kiva jos tulisi tammikuinen -18