Heippa kaikille!
Mukava lukea teidän kuulumisia. Mun on pitänyt kirjoittaa mutta niin vaan se oma aika on jäänyt aika vähiin. Tai sitten olen nukkunut jos on ollut ekstra-aikaa. Täysin vetämättömälle ololleni, joka on nyt ainakin joitain viikkoja vaivannut, löytyi hyvä syykin viime viikkoisesta neuvolassa; hb oli 103
nyt aloin tankata rautaa niin eiköhän voimat ala ainakin vähän kohota! Ainakin henkisesti se antaa voimia kun ajattelen et nyt hb nousee
Niin poikia täällä todella on monelle lupailtu. Meille luvattiin tyttöä, vaikka mies on koko ajan sitä mieltä että mitä jos kätilö erehtyi
gender reveal pikkujuhlat kuitenkin aiotaan pitää torstaina, ja tyttölupaus kerrotaan siinä ystäville. Ollaan kutsuttu joitain lähimpiä, perheestä ei monet pääse kun asuu kauempana, laitetaan niille sitten video siitä
tässä just mietin millaisen kakun sinne tekisin.
Ensi viikonloppuna jo pitkään kaivattu kaksinkeskinen viikonloppu edessä <3 juhlistetaan meidän kesällä täyteen tullut 5 v hääpäivää ja mennään ystävien häihinkin ilman lapsia. Ihanaa saada keskittyä toisiimme vähän kauemmin aikaa pitkästä aikaa. Ilman että koko ajan lapset katkasemassa ajatusta tai puhumassa päälle
Onko muilla (jo) uni herkistynyt? Mä huomaan että mulla pikkuhiljaa alkaa muistamaan viime raskauden loppuaika mieleen kun uni oli tosi kevyttä ja sit ei saakaan enää unta kun tarpeeksi herää. Not nice kun lepoa kuitenkin tarttis!
Sain muuten laitettua kelaan äitiyspaperihakemukset kun neuvolasta sain sen lapun. Tuli ihanan jännittävä fiilis kun niitä hakemuksia täyttelin, jotenkin taas hiukan todellisempi olo et meille tosiaan on tulossa bebe
ja enää muutama kuukausi odotusta jäljellä!!
Nimeä ei olla tällä kertaa pohdittu niin kovasti, kaksi edellistä mietittiin alusta asti listojen kanssa ja heti ru n jälkeen alettiin kutsuukin sillä nimellä, muistaakseni
nyt haluttiin ottaa rennommin ja katsellaan josko joku nimi tulisi vaikka uneen tai muuten erityisesti sydämelle ja makustellaan sitä sitten. Josko vasta vaikka syntymän jälkeen päätetään kun näkee "keneltä hän näyttää"
saa nähdä!
Varasin ajan myös siihen sokerirasitukseen, se olis ensi viikolla. En ole kyllä osannut sokeria oikein vähentää vaikka niin hurskaasti suunnittelin raskauden alussa, niin ainakin on sitten rehellinen tulos. Toivon ettei kuitenkaan hälyttäis
yritys syödä mahdollisimman hyvin kuitenkin on
Jätän nyt tähän vaikka voisin kirjoittaa lisääkin
mukavaa viikkoa kaikille!
Milagro ja bebe3 25+0 !