Hakutulokset

1. Evangelina

Tammikuun Tarrasukat 2018

Täällähän jengi kasvaa, hyvä! Oireet: lievää etomista ja uni maistuu paremmin. Rinnat on ihan aavistuksen arat, mutta esim. Menkkojen aikaan paljon paljon aremmat. Hengästyn helpommin. Eli omasta mielestä pelottavan oireeton. Ensimmäistä lasta odotan. Alkuraskauden ultraan vielä pari...
  2. Evangelina

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Heippa kaikille! Oi tsemppiä @Reuna ja @shelterme , teillä kohta palkinto sylissä :love::love: @Kesäheinä-78 joo, on ollu välil kirkasta veristä vuotoa, onneksi vain parina päivänä ja silloinki vaan pyyhkiessä. En oo koskaan ollu raskaana näin vähällä vuodolla, joten toiveet kohoaa ette tänä...
  3. Evangelina

Tervetuloa uudet ja onneksi olkoon! Oireet on itsellä edelleen aika lievät, pienesti rinnat aristaa, väsyttää ja ajoittan etoo. Mut clearblu digi anto tänään 3+ ihanaa! Neuvolakin varattu, ihana täti sattu meille :) aika meni kesäkuun puolelle. Evangelina 5+2
  4. Evangelina

Tervetuloa uusille! Minä myös murehdin, ihana liikaa. Toisaalta vihdoin tämän raskauden myötä ensimmäistä kertaa toivo että voisi onnistuakkin, kun on lääkäriltä saatu apuja alkuun. Aikaisemmin pari kohdunulkoista raskautta ja useita alkuraskauden keskenmenoja taustalla, ei yhtään synnytystä...
  5. Evangelina

@Blob aurinko loma luulostaa just nyt ihan fantastiselta. Täällä vielä metri lunta ja joet ja järvet jäässä, oi mikä ihana toukokuu.... @Kesäheinä-78 miten jakselet? Onko kipuja/vuotoja vielä? Mulla on myös tullu pariin kertaan kirkasta verta tiputellen ha aina aivan järkyttävävän pelon...
  6. Evangelina

31 v, esikoinen. Ja sama syy salailuun ku rosinalla, pohjoisessa ei kovin montaa vaihtoehtoa synnyttämiseen oo nii jätänpä tarkemmat tiedot pois :) jos ei satu sitte tienpäällä syntymään matkalla. Kiitos ku teet listaa. Juu ei meitä montaa näytä olevan, mut jospa muitaki vielä mukaan löytää.
  7. Evangelina

@Maaria1980 juu taidan olla, jäin sillon taustalle ku selvisi etten luomuna lapsia tule saamaan koskaan. Ilmoita veikkonen jos kehtaat, kiitos Tänään on jotenki kiukkunen päivä ja kaikki tympii ja usko raskauteen vähissä. Voi juokse aika juokse tahdon jo ison masun ja varpaita kylkiluiden...
  8. Evangelina

Mites muut, ootteko varannu jo neuvolan? Onko oireita? En ite oo vielä päässy soittaan neuvola aikaa mutta ei kai sillä niin kiire ole. Ajoittaista etomista, palelua ja janottamista on jo. Rinnat ei juurikaan arista. Vatsa ha selkäkipua ajoittain.
  9. Evangelina

Mulla laskettu aika olis 7.1 ja esikoinen olis hautumassa ❤
  10. Evangelina

Kiitos kaikille onnitteluista @Kesäheinä-78 Kyllä on varsin kamala tauti tää endo, ite oon kans miettiny voiko nämä jatkuvat kivut olla osittain endokiinnikkeiden syytä. Esikoista tässä yritetään hautoa. Taustasta sen verran et edellisen suhteen aikana 2 kohdunulkoist ja 4 alkuraskauden...
  11. Evangelina

Heippa! Koko ketjun pariinkin kertaan öäpi kahlanneena ( ja monta muutakin ketjua) vihdoin voin itsekkin osallistua 2 ivf 1 pas ( tuoresiirto nega) toi plussan, joka hienosti vahvistunut toistaiseksi. Syy lapsettomuuteen erittäin vaikea endometrioosi ja molemmat munajohtimet poistettu. Nyt...
  12. Evangelina

Tammikuiset tänne !
  13. Evangelina

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Taustalta tervehdys. Sonara ja mustikk4 paljon onnea! Tarrasukkia matkaan hurjasti molemmille ☺ Meidän vauvan teko haaveet koki kovan kolauksen lapsettomuus polilla. Tehtiin laparoskopia jossa todettiin erittäin vaikea endometrioosi ja se viimeinen munajohdin oli pakko poistaa. Käytännössä...
  14. Evangelina

Taustalta kukkuluuruu! Lallastiina minä myös tunnustaudun testien tuhlaajaksi aina muka lupaan ryhdistäytyä mut höpö höpö koskaan onnistu. Tänne ei uutta, monen mutkan kautta lähete vetämässä mut ensiaikaa ei oo vielä tullu. Ovis oli pari päivää sitten ja nyt piinaillaan. Töissä hirveesti...
  15. Evangelina

Sekopuolinen onnea hurjasti! :love:
  16. Evangelina

Sekopuolinen miten te niin kauan jouduitte odottaa vastauksia? Kävittekö yksityisellä? Saa nähdä sekoittaako tuo pääsiäinen vielä enemmän aikatauluja. Mustikk4 mulla on jotenkin semmonen fiilis että sä oot seuraava joka plussaa vieläköhän ehtis tälle vuodelle syntyä jos tärppi kävis...
  17. Evangelina

Mustikk4 oi ku jännää Hui mä varmaan tulisin hulluksi jännityksestä sun tilanteessa, ku tietää ett siellä ne vauvan ainekset on sisuksissa Lallastiina ei sais nauraa, mut kyllä hymyilytti tuo viimesin ei muutaku romanttinen kynttilä valaistus nii näyttää näy mihinkää, tai lyöt miehen rautoihin...
  18. Evangelina

Heippa kaikille! Minun surkea puhelin nakkelee mua sivulta toiselle oman mielen mukaan, jää varmasti viestejä välistä. Lallastiina ei mullakaan mitään ihmeempiä ovis kipuja oo, himot ja lomat kyllä. Oviksem jälkeen päivittäin nipistelee alavatsaa menkkoihin asti, oon jo oppinut ettei se mulla...
  19. Evangelina

Voi mustikk4 suru ettei onnistunu. Mut hei häntä pystyyn ja kohti uutta kierrosta. Ukko vieläkin reissussa ja mun niin tekis mieli pöllyyttää peittoja. Huomenna oviksen tikutteluun ryhtyy tämä nainen. Onko kellään kokemusta nuista onni Ovulastiotestit testi ( tao jotain sinne päin). Antaa...
  20. Evangelina

Daniella aika realistiset odotukset meillä raskautumisen suhteen, meidän taustoilla ollaan jo hyväksytty se että todennäköisesti hoidot edessä tulevaisuudessa. Yksityisellä gynellä käydään eka simppa testi tekemässä ja jos se ok nii luomuna yritetään jonku aikaa. Sonora hah ihan samaa oon...

Yhteistyössä