Hakutulokset

1. Evangelina

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Moi kaikille! Oon lukenu monta kuukautta eri ketjuja ja nyt jos hyppäsi mukaan. Taustaa sen verran et edellisessä suhteessa yritystä 2 vuotta, tuloksena 2 kohdunulkoista ja oik. Munajohdin poistettu sekä useita alkuraskauden keskenmenoja. Silloin tutkittu, kaikki ok, selittämätön lapsettomuus...
  2. Evangelina

mies petti

kaipaisin muiden kokemuksia siitä kun mies on pettänyt... miten siitä selvisitte, vai selvisittekö? Elämä hajalla tällä hetkellä.
  3. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

ON: kp 2 taitaa olla menossa. eli " yllätys yllätys" ei raskaana edelleenkään.
  4. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

Henrietta voi shit, pahoittelut uudesta kierrosta. mitenhän se alkukierto on aina niiiin tylsä. :D Itsellä menossa se nii jännä loppukierto, ja jooo o himotestaajalla tikut vaan vilisee. Negoja tähän mennessä saaliina. KP 28/ 28-32.
  5. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

Jubu No voi paska. ON: kp 21 tai 22. Alavatsalla oli ihme vihlontaa ja polttelua tuossa pari pv sitte usemman päivan ajan. huvikseni tein jostain hetken mielenhäiriöstä ovistestin kp 20 illalla, ja sieltä tuli HYMY. WOT??? Ei ikkään oo ollu näin myöhää ovis, enk oikee usko kyl siihen, sillä...
  6. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

Jubu alussahan se hormonin määrä voi vaihdella ihan hurjankipaljon. Mulla aina vastoin ohjeita vahvin pissa on iltapissa, siitä parhaat viivat pärähtelee. KP 19 ehkä. Eilen illalla kohdun seutua jotenki kiristeli, ei varsinaista kipua, mutta semmosta tärinaarkuutta esim kävelessä...
  7. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

Jubu Voi onnea viimesiin piinapäiviin, jospa vielä yksi plussa saatas näin kesän alun kunniaksi. Ootko tännään testannu? Ovis tosiaan itsellä nyt lipsahti sivu suun tässä kierrossa, varmaan se ollu jossai vaiheessa mut en oo sitä ehtinyt tikutella esiin. Nyt on kp 18, että periaatteessa voi...
  8. Evangelina

Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

Mie tuossa parille palsta tutulle vinkkasin, joidenkaa oon raataillu joskus kuumeilioissa ja sit nyt vielä tuolla ClearBluen testiryhmässä, että kun he ovat nyt hakeutumassa hoitoihin niin et tulukaa meijän kaa meijän kerhoon. Toivottavasti käyvät täällä vähän jutusteleen, olisivat oiva lisä...

Yhteistyössä