Hei kaikki!
Siitä onkin pitkä aika kun olen viimeksi kirjoitellut, mutta aina silloin tällöin olen käynyt lueskelemassa teidän kirjoituksianne. Minuakin yllättää, että raskautumisprosentti on noinkin alhainen, en tosin tiedä mitä se on aiempina vuosina ollut? Toivottavasti kesä ja kärpäset tekisi tehtävänsä ja syksyllä useammalla olisi iloisia uutisia!
Nyt täytyy kertoa hieman omaa tarinaa. Minulle läheinen ihminen kuoli keväällä, joten tämä vauva-projekti on luonnollisesti jäänyt hieman taka-alalle, en ole oikein jaksanut mitään ylimääräistä. Toukokuun lopulla tajusin, että menkat ovat pari päivää myöhässä. En kuitenkaan ajatellut siitä sen kummempaa, koska se on minulle ihan normaalia. Kun mitään ei ollut tapahtunut viikkoon, päätin vihdoin tehdä raskaustestin ja suureksi yllätyksekseni sieltä pamahti plussa! Yllätys se on siksi, että testailin kyllä ovista, mutta hymynaamapäiviä ei hyödynnetty lainkaan, vaan pari päivää aikaisemmin. Luonnollisesti en todellakaan odottanut raskautuvani nyt, kun kerran aikaisemminkaan ei raskaus ollut alkanut vaikka hymynaamat oli hyödynnetty oikein huolella. Toinen syy, miksi en oikein vielä usko tätä todeksi on se, että minulla ei ole minkäänlaisia oireita. Esikoisen kohdalla tiesin jo ennen testin tekemistä, että olen raskaana, olin ihan 100%:n varma. Ensi viikolla mennään neuvolaan, mutta eihän sielläkään vielä ultrata/kuunnella sydänääniä, joten voi olla että menen yksityiselle ultraan jotta näen että pieni sydän sykkii ja saan mielenrauhan. Omien laskelmieni mukaan LA olisi tammikuun loppupuolella.
Saman verran meni plussaan aikaa kuin ensimmäisenkin kanssa, 9 kuukautta. Ja molemmat tärppäsivät heti kun unohdin koko projektin. Minulla siis näyttäisi rentoutuminen olevan avainsana. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedetään.
Että tämmöistä, vähän nyt prosentti parani, mutta vielä se saisi nousta!