Tikuttelijoiden turinat

Evelinnea:hug:
Evangelina Dpo;sta ei mulla ole hajuakaan, kun luulin etten ovuloi lainkaan...aika hassua. Tiistaina pitäis fertility diaryn mukaan menkkojen alkaa..saas nähdä. Täällä elelen pelossa, et menkat alkaa. Olen myös koittanut keksiä miljoona syytä miksi testit haamuilee, kun en tahdo antaa itselleni lupaa innostua. Olen jo keksinyt, että mulla on varmaan joku kasvain. :D kaikkea tää pää keksii. Tässä olis mun illan dippaus. Viivaa tuli esiin heti minuutin jälkeen, mutta nyt kun aikaa on kulunut,se on tummentunut. Kuvassa n. 10min kohdilta.
7GCiB0 - Image - Aijaa.com aina kun sen laittaa tänne tuntuu et se on haaleempi. :)
 
Paljon paljon ONNEA :heart: teille raskautuneille, ihanaa!!

Meikäläisellä alkoi eilen menkat, eli tänään kp2. Onneks alkoivatkin hieman odotettua myöhemmin ettei mahdolliset seuraavat ala meijän kahdenkeskisellä etelän reissulla :D Saadaan nauttia toisistamme ihan rauhassa, ilman lapsia ja menkkoja!!
 
Heilanga, viivan vahvistumisia!!!!!

Halit Evelinnea:hug:

ON: Sain gynen varattua vasta ihan loppukiertoon, ei ollu yhtään vapaata aikaa sillon oviksen aikaan ku olisin halunnu käydä niin olis voinu kattoo että näyttääkö siltä että ovulaatio olis tulossa. Meillä tulee vuosi yrittämistä täyteen pian ja tarkoituksena olis saada lähete eteenpäin jatkotutkimuksiin kunnalliselle puolelle. Toisaalta nyt on kolme viimeisintä kiertoa ollu säännöllistä ja oviksen tikuilla ainakin bongannu. Mutta hyvä se on käydä juttelemassa niin saako jotain ohjeistusta ja ammattilaisen mielipiteen. Täällä tulevan viikon pitäis olla sitä aktiivisinta aikaa ku nyt menossa kp 16 ja ovis plussa tullu kp23 edellisissä kahdessa kierrossa. Saas nähä, mun mies alotti kesätyöt valmistumisen jäälkeen ja on kovasti stressaantunu niistä :(
 
Henrietta Onnea oviksen bongailuun ja todellakin menkää ajoissa tutkimuksiin. Itse miehen kanssa venytetty tätä touhua niin, että syksyllä on kaksi vuotta täynnä. Kynnys tutkimuksiin menosta tuntuu taas suuremmalta. :/ Inhottavaa.

Luulen, että täti kurvaa tänään jo kylään krampit on sitä luokkaa vaikka testi illalla vielä suht vahva...tänään aamulla testattu lähes nega..eli vaivaista haamulaista sieltä kurkki, mutta tuskinpa kiinnitty tälläkään kertaa. Noh, etiäpäin sano mummo kun hangessa tarpo.
Meillä siis kesä taukoa. Ihana ajatus. :) Ei tikkujen tuijotteluja, ei stressiä. Kesästä ja omasta pihasta nauttimista ja kissan hoivaamista. Kunpa sen herran saisi ensin kokeiluun. :) Näin yöllä unta että olin lastenhoitaja. Se on mun suuri haave, kun jaksais vaan alkaa opiskeleen uudelleen. Yrittäjänä aion olla vielä pari vuotta ja sitten keksin jotain ihan muuta. :)
 
Täällä menossa kaiketi dpo 6 ja pikkuruiset toiveet on ilmassa... Saatiin siemenet matkaan -1 illalla ja 0 aamulla ennen kuin mies lähti reissuun. Toivottavasti joku sintti on selviytynyt perille hoitamaan hommansa.
Tänään on ollut lievää pahoinvointia, kun nousin sängystä... Edellisissä raskauksissa tosin alkanut vasta joskus 6 viikolla... Joten ehkä ei tarkoita mitään, on niin vähän päiviäkin oviksesta. Yksi vihlaisu kävi alavatsalla ennen aamupissiä, johtui varmaan ylitäydestä rakosta. Osaa sitä ihminen näköjään pienistäkin toiveista isot luulot kasata... Pitää vaan odotella... Argh.
 
Täällä jäi testailut vähiin, menkat alkoi aamulla ja yk 10 käyntiin :'( nyt taasen tosi lyhyt kierto, 26 päivää, megakiertojen jälkeen. Ekaa kertaa elämässäni myös menkat alkoi ilman mitään oireita, todella omituista ja ärsyttävää. Itkettää vaan, on tää piru vie vaikeeta..
 
Heissan kaikille. Täällä ei sitten viivat oo vahvistunut vaan hävinneet, mutta menkkoja ei kuulu eikä näy. Outoa...:confused:
Anyway; Miettisin tässä tätä meidänkin ryhmän raskautumis prosentteja. Aika heikot on. Eikös meitä ollut viisitoista ja kolme raskautui! Kaksi oikeastaan jo ennen kun kokeilu alkoi. Niin ja miss piggy oli 16. Jos mä nyt oikein laskin niin 18%. Oliko clearbluesta oikeasti meille apua? Joo ovistestit oli jees kun ne vaan toimi, mutta itse sain kyllä liuskoillakin sen ovispiikin näkyviin. Eli ei tarvitse tuhlata kalliiseen digiin. Raskaustestiä kannattaa ainakin lukemieni perusteella käyttää vasta kun liuskoihin on jo jotain saanut. Anteeksi nyt vain, mutta minä ainakin pidättäydyn noissa halvemmissa tuotteissa sitten kun syksyllä asia on taas ajankohtainen. :)

Hyvät kesän jatkot teille kaikille ja toivottavasti moni teistä saa sen toivomansa plussan kesän tohinoissa. :heart:
Minä aloitan asian suhteen kesäloman ja palailen syksyllä taas ketjuihin. Voi olla että käyn välillä katsomassa mitä kellekkin kuuluu. :)
 
Hei kaikki!
Siitä onkin pitkä aika kun olen viimeksi kirjoitellut, mutta aina silloin tällöin olen käynyt lueskelemassa teidän kirjoituksianne. Minuakin yllättää, että raskautumisprosentti on noinkin alhainen, en tosin tiedä mitä se on aiempina vuosina ollut? Toivottavasti kesä ja kärpäset tekisi tehtävänsä ja syksyllä useammalla olisi iloisia uutisia!

Nyt täytyy kertoa hieman omaa tarinaa. Minulle läheinen ihminen kuoli keväällä, joten tämä vauva-projekti on luonnollisesti jäänyt hieman taka-alalle, en ole oikein jaksanut mitään ylimääräistä. Toukokuun lopulla tajusin, että menkat ovat pari päivää myöhässä. En kuitenkaan ajatellut siitä sen kummempaa, koska se on minulle ihan normaalia. Kun mitään ei ollut tapahtunut viikkoon, päätin vihdoin tehdä raskaustestin ja suureksi yllätyksekseni sieltä pamahti plussa! Yllätys se on siksi, että testailin kyllä ovista, mutta hymynaamapäiviä ei hyödynnetty lainkaan, vaan pari päivää aikaisemmin. Luonnollisesti en todellakaan odottanut raskautuvani nyt, kun kerran aikaisemminkaan ei raskaus ollut alkanut vaikka hymynaamat oli hyödynnetty oikein huolella. Toinen syy, miksi en oikein vielä usko tätä todeksi on se, että minulla ei ole minkäänlaisia oireita. Esikoisen kohdalla tiesin jo ennen testin tekemistä, että olen raskaana, olin ihan 100%:n varma. Ensi viikolla mennään neuvolaan, mutta eihän sielläkään vielä ultrata/kuunnella sydänääniä, joten voi olla että menen yksityiselle ultraan jotta näen että pieni sydän sykkii ja saan mielenrauhan. Omien laskelmieni mukaan LA olisi tammikuun loppupuolella.

Saman verran meni plussaan aikaa kuin ensimmäisenkin kanssa, 9 kuukautta. Ja molemmat tärppäsivät heti kun unohdin koko projektin. Minulla siis näyttäisi rentoutuminen olevan avainsana. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedetään.

Että tämmöistä, vähän nyt prosentti parani, mutta vielä se saisi nousta!
 
Moikka!

Samaa pohdin minäkin tässä, että kumman alhainen raskautumisprosentti ryhmässä. Tosin vastahan tässä on pari kuukautta seurattu tilannetta tämän ryhmän kanssa. Uskon kyllä vahvasti, että kesän/syksyn aikana usemapi tästä ryhmästä on plussannut. Tottakai se on ihan totta, että mitä rennommin asian osaisi ottaa, niin sen todennäisemmin raskaus saattaisi alkaa... mutta eipä se ole ainakaan omalla kohdalla onnistunut. Tuntuu, että tässä joka päivä miettii asiaa ja pyörittelee noita ovis- ja raskaustikkuja käsissään. Välillä tunnen itseni ihan hölmöksi, kun tuijotan päivästä toiseen tikkujen värejä ja toivon, että sieltä pärähtäisi plussa. Taas tänään bongasin haamun raskaustestistä, mutta eipä siitäkään taas tiedä, että mihin se viiva loppujen lopuksi kallistuu. Saas nähdä :D
 
Jubu Mikä tilanne?

Mimmus ONNEA!

Luuv Mikä tilanne? Parannatko tilastoja?

Mun osalta on nyt aivan tyhjä ees oottaa et tulis plussa, kun niin pitkää jo yritetty eikä sisällä pysy. Eli mie oon semmonen tilastovirhe tässä ketjussa. Kai niitten piti tasapuolisuuden nimissä ottaa yks lapsettomuudestat kärsiväki joukkoon, no eniveis kyllä näistä ovistilkuista on ollu hurjasti apua oman kropan ja kierron tulkinnassa.

Ovis tälläkertaa tais livahtaa ohi huomaamatta? Kun olin reissunpäällä niin en päässy testaamaan kp 10-13. Viimeks ovis oli kp 12, ja kierto oli lyhyempi. Mut tosin sitä edellisissä kierto ollu pidempi, ja ovis vasta kp 18. Joten tiijäppä häntä, saattaa olla tuloillaan. Eilen ku testasin niin ei kyl hymyilyttänyt eikkä oo mittää olojakkaa. Hirveeet työputket päällä niin ei oo harvinaista kyllä kauheesti peittoja eihtty heilutteleen mut just sen verta et teoriassa mahiksia on. Eli varsin ressivapaasti tää kierto :D Voi olla ihan hyväki juttu.
 
Ai nii ja vielä Heilanga ja LilyAlice. Jos ootta niihin hoitoihin hakeutumassa, niin toivottaisin omasta puolesstani teitä tervetulleeksi jos kiinnostaa hoitountuvikot 2013 ketjuun / kerhoon. siellä meitä samassa tilanteessa olevevia, ensimmäisiä hoitokontakteja ihmetteleviä lapsettomia. Julkiseen ketjuun ensin tutustuun , sit hyväksytään kerhoon! siellä on hyvä meininki :D
 
Onnea Mimmus!!! :heart::heart::heart:

Evangelina meillehän tipahti ku just sattumalta postiluukusta kutsu ensikäynnille elokuulle Taysiin. Eli hoitoihin käy luultavimmin tie, miehen simpat tutkittava sitä ennen yksityisellä. Mutta nyt mä ajattelin, että ku ens viikolla alkaa loma, ni ottaa vähä aivolomaa tästä yrityksestä, nauttia meidän ihanasta reissusta Välimerelle ukkelin kanssa ja katotaan sitten elokuun alussa ollaanko saatu kesäkuhertelulla mitään aikaseks! :D en osaa vielä prosessoida tota hoitoihin lähtöä, ja mies on sisäistänyt sitä vielä vähemmän... Mä oon niin suorittaja- tyyppi, että pitäis osata ottaa tänkin asian kanssa vähän lunkimmin, mutta ei, kun määhän tutkin silmät sikkuralla netistä apuja ja kasaan lisäravinnekekoa keittiöön, josta vois kohta alkaa myymään, kato niinku omasta tukkupisteestä! :D ku on tekijä-immeisiä, niin ei siedä tällästä, että ei voi ite vaikuttaa tai tehä mitään jotta se ihmisenalku tuonne mahaan ilmestyis!

Ihanaa viikonloppua mussukat! :wave:
 
Täällä nyt siis n. 10 päivää oviksesta, outoja alavatsatuntemuksia on, r-testiliuskaan saatu viivanpaikka..... ;) Huoh... Toisaalta taas alkaa pinna kiristyy siihen malliin, että menkat ne taitaa odottaa alkamistaan.... Huomenna taas liuskaa pissiin, josko olis aihetta digiäkin tuhlata..
 
Jubu Voi onnea viimesiin piinapäiviin, jospa vielä yksi plussa saatas näin kesän alun kunniaksi. Ootko tännään testannu?

Ovis tosiaan itsellä nyt lipsahti sivu suun tässä kierrossa, varmaan se ollu jossai vaiheessa mut en oo sitä ehtinyt tikutella esiin. Nyt on kp 18, että periaatteessa voi olla vasta tulossaki koko ovis. No anywäy, ei mitään oireita mihinkää suuntaan, ei ovikseen eikä raskauteen tällä hetkellä. Antaapi ajan kulua.
 
Tänään aamupissasta liuska tehty, eikä jälkeäkään viivanpaikasta enää.... Dpo 11. Pitäsköhän suosiolla olla huomenna testaamatta ja odottaa pari päivää ja sit vasta taas liuskotella... Menee ihan liuskat hukkaan kun turhan aikaiseen yrittää jotain haamuja kalastella....
 
Jubu alussahan se hormonin määrä voi vaihdella ihan hurjankipaljon. Mulla aina vastoin ohjeita vahvin pissa on iltapissa, siitä parhaat viivat pärähtelee.

KP 19 ehkä. Eilen illalla kohdun seutua jotenki kiristeli, ei varsinaista kipua, mutta semmosta tärinaarkuutta esim kävelessä. Mielenkiintosta.
 
No niinhän se on... Aikaisemmat raskaudet olenkin tikuttanut vasta joskus dpo 16-18... Malttanut odottaa kunnolla, että menkat on myöhässä... Ja kyllä, mä oon huomannut saman, että esim päivän toka pissa tai vasta illalla pissa on tujumpaa ja saa parempia viivanpaikkoja... ;)
Tänään taas aamupissasta ihan haalea viivanpaikka...
 
Eipä tarvii tikutella enää millään... Eilen tuli pyyhittäessä sellaista nestemäistä vaalean rusehtavaa nestemäistä materiaalia... Siihen ne toiveet sitten kariutui, ja tänään alkoi vuotamaan ihan reippaasti. Edellinen kierto 33 vrk ja luteaalivaihe 13 vrk. Ihailtavaa normaalirytmiä. Ketutus on maksimaalinen.
 
Jubu No voi paska.

ON: kp 21 tai 22. Alavatsalla oli ihme vihlontaa ja polttelua tuossa pari pv sitte usemman päivan ajan. huvikseni tein jostain hetken mielenhäiriöstä ovistestin kp 20 illalla, ja sieltä tuli HYMY. WOT??? Ei ikkään oo ollu näin myöhää ovis, enk oikee usko kyl siihen, sillä testi oli juuri sillailalla siniväristä levenny ne viivat, ettei varmaan ollu todellinen. Eli edelleen ei hajuakaan millon ovis ollu, vai onko ollu ollenkaa. Pitkää kiertoa siis odottelen. Ihmeellistä mielenlujutta, yleensä tässa vaiheessa jo himotestaaja alkanu raskaustestiliuskojen suurkuluttajaksi, mut tälläkertaa en ole vielä ostanut ainuttakaan! Jospa sitä alkais järkiintyy pikkuhiljaa. Toki sen verran löysiä itselleni oon antanu, että aikaisintaan saan yhden testin tehä kp 25, vaikkei sillonkaa vielä mitään pitäs näkyä, mut raja se on munki kärsivällisyydellä :D
 
Tylsän alkukierron jälkeen palattu taas internetin ihmeelliseen maailmaan!:) Mikäs täällä naiset on tilanne? :)
Itsllä pitäisi olla ovulaatio tänään. Hyödynnelty on tässä jo muutama päivä. Jotenki on valmiiks olo että ei natsaa ja menkat alkaa kahenviikon päästä.:D
 
Täällä jotain tuhrua havaittavissa joten kai se uusi kierto melkein jo ovella koputtelee. Ottaa niin päähän..

Muoks: hanat aukesivat kunnolla äsken eli nyt olis kp 1, yk 9. Päivittääkö joku vielä listaa?
 
Viimeksi muokattu:
Henrietta voi shit, pahoittelut uudesta kierrosta.

mitenhän se alkukierto on aina niiiin tylsä. :D Itsellä menossa se nii jännä loppukierto, ja jooo o himotestaajalla tikut vaan vilisee. Negoja tähän mennessä saaliina. KP 28/ 28-32.
 

Yhteistyössä