Tikuttelijoiden turinat

Evangelina, joo on joskus kierrot heitellyt, mutta yleensä on aika säännöllinen kierto. Aika jännä kierto, kun menkat ilmeisesti jäi nyt välistä.

Bongasin tällä viikolla oviksen ja CB:n ovistestiin tuli hymynaama. Ovispäivät hyödynnettiin ja nyt jännäillään :D Tänään ollut järkky väsymys, päänsärky ja migreeni. Vessassa saa ravata kokoajan. Myös nivuskipu on ollut aikamoista.
 
Onnea missy plussasta ihanaa:) Ovistesti voi näyttää raskauden mutta ei kaikilla:)


Tsemppiä piinappäiviin ja toivotaan niitä plussua.

ON: Tänäön dpo6 tai 7. kauhee masis päivä tuntuu ettei tästälään kierrosta mitään tuu. Oireita o vailka muille jakaa mut ne tavanomaisesti minulöa tarkoittaa tätiä.
 
Oi ihanaa, onnea miss_piggy ja tarrasukkia kyytiläiselle :)

ON: Täällä pidetään vähän taukoa "totisesta" yrittämisestä. En oo siis tikutellu ollenkaan enkä edes tiedä/muista mikä kp on menossa. Senkään takia en tikutellu ollenkaan kun ollaan viikon reissussa just ja ei täällä oikein pääse hyödyntämään mahdollista ovista. Ja niin, siksipä varmaan ovis taisi olla pari päivää sitten kivuista ja limoista päätellen. Eli eipä tarvii piinailla tässä kuussa, saa vaan keskittyä kesästä nauttimiseen :). Voi olla että pidetään pitempikin tauko oviksen bongailusta kun selvis että aloitan syksyllä työn ohella oppisopimuksella opiskelun, muutenkin oisin siis syksyllä palannut töihin. Toisaalta olisi siis hyvä että valmistuisin ennen seuraavaa muksua. Ekat koulupäivät on jo ens viikolla, aika jännää :). Kunnolla koulu alkaa vissiin tosiaan sitten syksyllä.
Minä siis enimmäkseen jatkossa taustailen, ihan varmasti käyn kyllä aina lukemassa teidän kuulumisia.
Ihanaa kesää ja nyt kunnon plussa puhuri kehiin ja kaikki raskaaksi!
 
Päivitetäänpä tännekkin. Ovis edelleen hukassa. Kp20 menossa ja testit on edelleen vaan lähes yhtä vahvat. Olen kyllä aika väsynyt tähän kaikkeen eli paussi tähän touhuun tulee oikeaan aikaan. Mies yrittää lohduttaa kaikin keinoin, näköjään mun "suru" paistaa kaiken läpi. Ei jaksa oikein innostua mistään normaalin elämän asioista. Tuntuu, että ne kaksi viivaa testeissä määrää onko hyvä vai huono päivä. Ei sen elämän näin kuulu mennä. :| sitten kun menkat alkaa tulee myös kesäksi palsta kielto. En halua ( anteeksi nyt kaikille) lukea plussista tai melkein plussista. Yritän löytää elämään jotain muuta. Jos en muuta keksi niin rupean jännäämään että kerkeänkö lauantaisin alkoon vai tyydynkö miedompaan prkl! :kieh:
 
Evangelina ja Heilanga, voimia epätoivon hetkellä - kunpa osaisin sanoa jotain enemmän, mutta kun niin tiedän, ettei mitkään sanomiset auta. Ainakin tiedätte, että täällä kaikki ymmärtää, vaikkei sanoja olisikaan.

Sen enempää nyt hehkuttamatta, koska täällä on monilla niin kurjat fiilikset: Itsellä cb rt antoi eilen "raskaana 2-3 viikkoa", dpo 14 tai 15. Varovaista onnea ja toivoa siis meillä. Tutut pahoinvoinnin ja ellotuksen aallot ihmetyttivät ja kutkuttelivat mieltä lauantaina, ei mitään muita oireita. Vaikeaa uskoa todeksi.
 
Marjatuuli Onnea plussasta! :heart: Toivottavasti pieni pysyy matkassa. :)
Ja kiitos ymmärryksestä.
Omanapa; Tänään aamulla kirottu clearblue alimpaan jonnekkin. Paulautetta lähtee kyllä! noh, tein sit aamulla viimisen ovistestin ja perkuleen vehje näytti opaskirjaa! Prkl! Noh, ei muutakuin viiva tulkintaa. Testiviiva oli samanlainen jollei jopa tummempi kuin kontrolli. Nyt en sitten tiiä, että olisko ovis vai ei. Eilen tuli kyllä laitettua talletus, mutta varoiks vois vielä tänäänkin.
Eilen tuli muuten verta...mulla ei oo ikinä tullut kesken kierron. Sitä tuli vaan pyyhittäessä eli mitenkään paljosta ei ollut kyse. Katoin kalenterista ja eilen oli 6pv oletetusta, mutta bongaamattomasta oviksesta. Pieni toivon kipinä heräs....ei sais kyllä, että ei pety taas. :/ Voisko olla kiinnitysvuotoa? Mä tosiaan en ihan tarkkaan tiedä olikos se ovis sillo kun piti vai ei, kun testien viivat pysyy samoina kokoajan...digiä en jokapäivä oo tehnyt ja tässä se nyt sitten kärsitään tietämättömyyden rajamailla. :headwall:,
 
Henja täällä aletaan kallistua vähän samoille linjoille, pikku breikki vois tehä terää tähän ressiin.

Marjatuuli Oi ONNEA ONNEA omaa saa hehkuttaa tietenkin!!!! Ja kiitos ymmärryksestä.

Heilanga oi joi onpa nii inhottava ku ei tiijä missä mennään! Paremipi varmaan vaan varmuuden vuoksi talletella, ja ennenkaikkea nauttia toistenne läheisyydestä, se voisi vähän auttaa suruunkin. Ja ainakin mulla oviksen tuloa selvästi vauhdittaa orgasmi et sitähän voi kokeilla. Mut toi pikkuvuoto ja sun kp:t vois viitata kyl siihen kiinnittymiseen, tooivotaan! Millon sulla aikaisemmissa kierroissa suunniilleen ollu ovis?

ON: itseassa nyt parempi olo kun kävin kiukuttelemassa toisessa ketjussa eka. Tylsät alkukierron päivät, menkat just loppunu. Pihahommia ja oleskelua,ei ihmeempiä.
 
Täällä pitkien piinaavien oviksen odottelupäivien kunniaksi päiväpissasta sain hymynaaman. Aamun toisesta pissasta, noin 4,5h odottelun jälkeen tuli vielä tyhjä rinkula, mutta juuri äsken hymiö! Nyt jo kp 19 ja mies lähtee huomenna työmatkalle aamusta ja palaa vasta lauantai iltana myöhään, joten toivottavasti tämän illan tallettelut riittäisi. On oltu vähän tulisilla hiilillä, että ehtiikö ovis ennen matkaa tulla. No ehkä se on huomenna ja tämän illan siimahännät huomenna on iskuvalmiina! ;)
Limoja bongailin tuossa pari päivää sitten, olisko ollu sunnuntaina, mutta sitten on taas ollut kuivemmat paikat... Nippailu ja turvotusta oireita alkoi tulemaan eilen ja jatkuneet tänään.... Siksi testailin tänään toiseen kertaan, kun olin jo ihan varma, että nyt on pakko olla jo! ;)
 
miss_piggy
Täällä on niin oireeton olo ku vaan voi olla :D Jos testit ei näyttäis plussaa niin en tietäis koko raskaudesta mitään.

Huvikseni oon Clearbluen ovistestejä tehnyt, ja niihin on kyllä se hymynaama nyt pärähtänyt ja oikein kunnolla :) Jotenki oon vaan ihan hermona tän raskauden kanssa, että r-testeilläki on pitäny tikutella tyyliin kerran päivässä. Eipä se kyllä auta toisaalta tikutella, jos menee taas keskeytyneesti kesken, niin testit näyttäis silti plussaa.
Huomenna kilpirauhas-kokeisiin ja soittelen heti saman tien sitten iltapäivällä tulokset.

Tänään rv 4+5 :D Aika vähän...
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Marjatuulelle suuret onnittelut, ihanaa!
Munhan ei pitänyt ainakaan tässä kierrossa tikuttaa ollenkaan ovista mutta huvikseni teinkin cb:n digin eilen kun kotiuduttiin kun limaisuutta ollu jo melkein viikko ja aika yllärinä testiin tuli hymynaama, tein vielä illalla toisen ja siihenkin tuli hymy. Kiva tietää että nyt ois varmaankin sit tulossa normaali mittainen kierto.
 
Marjatuuli ihanaa, voi onnea sylikaupalla! Kertoilethan miten raskaus etenee, kyllä tollaset uutiset vaan piristää ihan kaikkia :heart:

Henja onnea hymiksestä, miten se voikin olla niin kiva asia, että kierto järkevöityy, ja ei tartte ootella ovista/testailla maailman tappiin asti :D

miss_piggy eikös oireettomuus voi olla myös tosi hyvä "oire", kun kivut taas monesti tietää huonoa :) ymmärrän kyllä, että hankala olla pelkäämättä pahinta...mutta kun ei sille sitten mitään mahda, touvottavasti pystyt nauttimaan raskaana olosta :heart:

Jubu sehän on just hyvä, että tallettelut on tehty etukäteen, luin tuolta jostain ketjusta jenkkitutkimuksesta, että suurin osa tutkimuksen raskauksista oli alkanut niistä pupuilu-kerroista, joita oli tehty ennen ovista/ovispäivänä. Liittyy varmaan siihen, että niillä siittiöilläkin kestää sen jonku 7h ennen kuin ne on "valmiita" hedelmöittämään munasolun (vaikka perillä ovatkin aika pikasesti). Meillä ainakin nappas viime kierrossa just ennen ovista tallettelusta, ja mulla onkin melko lyhyt lh-huippu, hymis hymyilee aina vaan yhden päivän aikana, eli paras olla aina simppoja alueilla oottelemassa :)

Evangelina ihanaa että mieli ei oo enää niin maassa :heart: miten teidän hoidot etenee? Mä en oo saanut vielä mitään kutsua tms. minnekään, kauankohan siinä kestää kun ne lähetteen jälkeen laittaa jotain postia?

).( Dpo5 ja aika matelee... Onneks viikonloppuna mennään mökille, ja siellä ei ole edes juoksevaa vettä ja ulkohuussi, joten eipähän tuu testailtua :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy ja Jubu
Kuumeilijat
Torstai 6.6.2013


Teisu. . . . . . . . . .. . . . kp45/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp21/32-36/yk 4 (7)
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp22/25-38/ yk9
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp25/27-30/yk 5
Veera79. . . . . . . . . . . .kp28/27-29/yk 12
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp24/28-42/yk 5
Henrietta- . . . . . . . . . .kp13/34-37/yk 8
Evangelina. . . . . . . . . ..kp6/30-32/yk 21

Taustalla:
Henja


Plussanneet:
Marjatuuli LA?
Annamaija LA 4.12.13
Heinihannele LA 25.11.13
Miss_piggy LA 7.2.14


Päivitin jo etukäteen huomiselle, oli helppoa kun vaan maalasi koko homman ja copy+paste uuteen viestiin :D huhuilkaa, jos on virheitä - ja jos mäkin osaan ni kaikki osaa tän päivityksen :D
 
Missy_piggy: Kun odotin tuota esikoista ni mulla ei ollu minkään moisia raskausoireita ja plussakin tuli ihan puuntakaa kun olin jo menettänyt toivon oireettomuuden suhteen. Oireettomuus jatkui viikolle 8 tai 9 jolloin alkoi järjetön pahoinvointi. :) Eli ei niitä oireita aina tule eikä se ole pahamerkki :)

ON: dpo 10 tai 11. Huomenna ajattelin testeilla ihan huvikseen negan. Kaikki menkkoja enteilevät oireet o ilmassaa. Järkyttävä turvotus, itkuherkkyys ja varmin merkki maailaman rumin ja lihavin olo henkisesti. Noh ens kiertoon sit taas helvetin positiivisena. Onneks juhannuksen pitäs olla hedelmällisitä aikaa HAH

PPS. Tyhmä juttu mutta jotenkin hauskaa että kaikilla plussanneilla on kaksiosainen( Kaks nimeä tai osaa)nimimerkki eli oisko seuraava sit LilyAlice :D ;D


Ainiin ja unohtu se mitä lähin alun perin kirjoittelemaan eli hirmusesti onnea Marjatuuli ja paljon tarrasukkia matkaan <3
 
Viimeksi muokattu:
Hah, onhan se sullakin kaksosanen/kaksiniminen, Evelinnea! Että paras vaan dipaten aamulla ja viivoja tikkuun :D mä testailen vasta maanantaina ku oon kotiutunu saaresta ja ois dpo10, viimeks oli jo hyvät haamut sillon... Nyt kaikki raajat ristiin ja neliapilat taskuun ja hivellään jäniksenkäpäliä, että plussia vaan ropisisi!
 
Evelinnea pahoittelut negasta. Mie oon saman huomannu ja miettiny, nuita kaksi osaisia nimiä :D

LilyAlice no nyt popsitaan nuita lääkkeitä, eli odotetaan et luomuna tulee, mut sit jos tärppää, niin näiden pitäs auttaa pysyyn sisällä, ettei heti menis kesken. Syksyllä varmaan jotain muuta, jos ei näillä nyt onnaa. Varmaan parissa viikossa tulee kirje kotiin, näin muistelisin itse. Ainahan voi soittaa ja kysästä ? :D
 

Yhteistyössä