Hakutulokset

1. J

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

onnea Iitu :heart: ja tällä kertaa sitten syliin asti ;)
  2. J

Kaksosista weerulle ja armiinalle onnea =) Mä kirjoittelin siis täällä vähän ennen teitä, meidän pojat nyt 5kk isoja veijareita jo =) Mä jäin saikulle viikolla 26 selän takia. Olisivat kirjoittaneet viimeistään viikolla 28 lopullisen saikun äippälomaan saakka, tämä kaksosista aika normaali...
  3. J

Paulanna paljon onnea pienistä :heart: Toivottavasti painot ei lähde liikaa laskuun (meillä oli 10% rajalla) ja pienet vahvistivat! Mä sain punasoluja kohtutulehduksen jäljiltä kun hemoglobiini tippui 75, siitä lähti oma parantuminen vauhtiin. Hyviä vointeja sinne! Kuten kaikille muillekin...
  4. J

Sussuannalle tsemppiä tulevaan! Mulla ei jäänyt sektiosta kammoa mutta ei se kivaakaan ollut. Joka tapauksessa sektiosta paranin tosi hyvin ja nopeasti (jos ei kohtutulehdusta ota huomioon), ei haitannut vauvojen hoitoa juuri ollenkaan :)
  5. J

Sattumalta kerkesin tänään palstalle! Hyvää kuuluu, pojat eilen jo 3kk ja opettelen heitä hoitamaan yksinäni kun mies palaa 2 viikon päästä töihin. Haasteellista on yhden tempperamenttisen vauvan kanssa, onneksi toinen on rauhallinen ja perus tyytyväinen. Toinen pojista alkanut jokeltelemaan...
  6. J

Hankinnoista vielä oma kokemus... Meillä vaatteita on aivan liikaa!!! Ohjeen mukaan hankin kaksosille 20-30 vaatekertaa per koko, käytännössä ollaan käytetty 10 mieleistä kun pesukone pyörii joka päivä. Lähes kaikki hienosteluvaatteet käytetty vain kerran, parhaimpia kietaisubodyt +...
  7. J

Onnea oivikille plussasta, toivottavasti jatkuu hyvin loppuun asti :) Kiva kuulla myös muilta hyviä ultra-kuulumisia! Hetken päästä niitä vauvoja taitaakin sitten syntyä useampi =) Mä en ole kerennyt palstalla käymään pariin viikkoon eli nopeasti kahlasin viestit läpi! Hankinnoista...
  8. J

Tauku hurjasti onnea pienestä pojasta :flower: Nyt sitten vaan nauttimaan vauva-arjesta =) Muillekin hyviä raskauspäiviä ja jaksamista kovasti! Palkinto on sitten paras vaikka vähän vaivoja onkin =) ON: Meillä arki rullaa ihan kivasti kahden kuukauden ikäisen pojan kanssa. Kiirettä on...
  9. J

Onnea rudylle :flower: Ja taukulle jaksamista loppumetreille! Paulanna niin samaa mieltä, lopussa voimat väsyy tosi nopeasti ja lepo menee kaiken edelle. Koitahan jaksella, se kantaa hedelmää sitten lopussa kun puhutaan tärkeistä parista sadasta grammasta! Muillekin vilkutuksia ja...
  10. J

Pikaviesti... Taukulle jaksamista, samoin Rudylle!!! Kohta se palkitaan :heart: Muillakin tuntui olevan asiat mallillaan kun nopeasti kahlasin! Paulannan oireet kuulostaa niin tutulta. Mullahan tuli kaikkinensa 25kg juuri ennen sektiota kun turvotuksesta pamahti ainakin se 5. 9kg jäi...
  11. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Lueskelin pikaisesti kuulumiset. Kivasti siirtoja tulossa! Kaikille suuresti tsemppiä vaiheisiinne, palkinto jos sellaiset saa on mitä suuremmoisin :heart: Mulle voisi päivittää että to 13.11. meille syntyi kaksi pientä suurta poikaa :heart::heart: Eilen päästiin kotiin ja nyt totutellaan...
  12. J

Heippa! Lueskelin kaikkien kuulumiset mutta nyt en kerkeä kommentoimaan :D taustalla silti ja tukena toivon kaikkien pääsevän hyvin maaliin saakka!!! On: meille tosiaan syntyi torstaina sektiolla 2 tosi suloista pientä suurta poikaa :heart::heart: A-poika "Aarre" tuli ulos ensimmäisenä...
  13. J

Paulanna joo, koko ajan a ollut oikealla ja b vasemmalla, välillä poikittain päällekäin mutta suurimman osan vierekkäin.
  14. J

Paulanna onnea torstaille vaikka teillä jo tulokset tiedossakin :) Hailaiva juuri niin, a-poika pääalaspäin tuolla hyvin alhaalla ja b-poika perätilassa ylempänä. Mulla oli myös noilla viikoilla (ja jatkui vielä nt-ultran jälkeenkin) hyvin sekaiset ajatukset myös. Piti saada kovasti...
  15. J

Tauku hyvä että jakselet siellä vielä! Mä oon kanssa pärjännyt pelkällä villatakilla ja poncholla kun niin lämmintä ollut, lainakengät piti kyllä ottaa käyttöön kun omat ei mahdu jalkaan. Tsemppiä sulle ja toivottavasti vauva syntyy sitten vasta hetken päästä :) Hailaiva vielä kotona ja...
  16. J

Onnea paulannelle tyttö ja poika-lupauksista :) ja nautihan hyvästä olosta, vielä noin 10 viikkoa se oman voinnin mukaan pysyy hyvänä! Tsemppiä Iitulle siirtoon ja persikalle rakenneultran odotteluun! Kohtahan sulla voisi alkaa jo liikkeitä tuntumaan :) Hailaiva hyvä että molemmilla omat...
  17. J

Rudy juuri se arveluttaa eniten että b-vauva saataisiin samaa reittiä ulos kuin aakin. Mutta joo, kuulemma max 30min odotetaan että b alkaa syntymään, se helpotti vähän omaa pelkoa. Toivottavasti se alatiesynnytys menee hyvin tällä kerralla! Odottelu jatkuu täälläkin vielä hetken... On...
  18. J

Rudy joo alustavasti alatiesynnytystä koska molemmat viimeksi pääalaspäin mutta nyt maanantaina pitäisi sopia tarkemmin synnytyksestä. Nyt kuitenkin alkanut arveluttaa tuo alatiesynnytys kun luin yhden karmivan jutun :| Sektio olisi mulle "luontevampi" kun vuosi sitten tehtiin endo-leikkaus joka...
  19. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Pahoittelut että niin monta negaa tuli samaan aikaan :( Mimosa meille tehtiin 5 hoitoa omilla soluilla ja mukana oli aina fragmentoitumista ja monitumaisia, siirtoon päästiin aina mutta pakkaseen meni vain kerran tavaraa. Meille lääkäri sanoi mm. monitumaosuuden johtuvan munasoluista, samoin...
  20. J

Juu sama systeemi vaatteiden kanssa, villatakit, huovit ja pontso käytössä. Mulla on saatuna 2 äitiystakkia mut eivät mahdu enää kiinni :) jouduin ostamaan kaksi tunikaa lisää kun parit äitiyspaidat ovat käyneet lyhyiksi! Onneksi on muutoin lämmin syksy niin näin pärjäilee + oma patteri on...

Yhteistyössä