Kiva kuulla
sussuannastakin =) selvisikö rakenneultrassa sukupuoli ? Onko sinullekin poika tulossa, kuten niin monelle täällä vai prinsessa ?
Malttamattomana odotan ensi viikkoa ja 4d-ultraa...
Influenssarokotusta en ota. Olen saanut muutamasta rokotuksesta niin pahat allergiset reaktiot, että kammoan kaikkia rokotuksia ellei ole ihan pakko. Ja tuo ei ole nyt kohdallani pakko, en ole enää töissä tässä raskaudessa ja yritän välttää influenssakontakteja, vaikka eihän sitä aina voi välttää ellei kotiinsa hautaudu. Näin nyt kuitenkin olen päättänyt.
Nenäntukkoisuudesta : lopetin Sesamöljyn laiton muutama pv sitten ja hups nyt onkin ollut joyenkin helpommat aamut. Mulla helpottaa tuo tukkoisuus sitten päivää kohden, aamut hankalimmat.
Närästys : oli tässä ihan karmea yx yö, kun en juuri nukkunut. Nyt pari yötä mennyt hyvin ja olen jopa nukkunut 6 h pätkänkin
eikä ole tavinnut ottaa kuin pari Rennietä päivällä. Toivottavasti olisi nyt hetken näin vähäisenä.
Muutenhan mä jakselen tosi hyvin
ja tuntuu voivan babytkin liikkeistä ajatellen, ihania pieniä potkuja ja kuperkeikkoja jumppailevat.
Johkuselta piti kysymäni, että paljonko sulla on painoa tullut ? Jänskättää sun puolesta milloin h-hetkesi sitten on ja miten synnytys menee ?
Lueskelin nuorimman lapseni äitiyskorttia ja olin unohtanut, että synnytys oli niinkin nopea kuin 4,5 h ja nyt meillä on matkaa sairaalaan melkoisesti enemmän, ajoissa olisi osattava lähteä ettei tienpäällä tarvitsisi alkaa synnyttämään. Mulla on kyllä kaikki synnytykset alkanut vedenmenolla ja samaan syssyyn supistukset ja heti onkin lähdetty.
tauku ja rudy ovat myös jännittävien hetkien keskellä, valmiithan ne vauvat jo on jos päättävät syntyä, mutta ainahan se on parempi jos lähelle laskettua aikaa asti viihtyvät masussa.
Persika : eikös ole ihana tuo ultralaite ? Meillä mieskin tykkää kuunnella sykkeitä :heart:
Hyvää viikonloppua ja pyhäinpäivää kaikille
taitaa tulla kiva ulkoilusää.
T. Paulanna ja pavut 18+3 ( 2 poikaa minun mielestä, kohta tiedän varmasti onko näin )