Noi raskausoireethan on niin yksilöllisisä ja joka raskaudessakin voi olla niin erilaisia ja näissä hoidoissa lääkkeet vielä niitä usein lisää kuten kaikki tiedämme. Rupesin kaivamaan muistiinpanoistani mitä mulla ollut alussa : pp 4 vain jotenkin tiesin, että raskaana olen ja silloin testasin plussan. Pp 5 hiki haisi ( ei koskaan haise ), heikko olo aamulla, pp9 kuiva suu, jano, rinnat arat. Pp 10 jano, kuiva suu, kuvotus aamulla.
Rv 4+4 tuli kirkasta verta.
Rv 4+6 olo melko hyvä, rinnat arat. Kahvikin maistuu ( maistunut muuten koko raskauden ajan, vaikka aiemmissa olen lopettanut sen juonnin jo alkuaikoina ).
Rv 5+0 rusehtavaa vuotoa
Ei mulla kauheestimitään oireita ollut alkuaikoina, luulin, että olisi ollut enemmänkin, kun kaksi babyä vatsassa, mutta vähiten mitä muissa raskauksissa on ollut.
Ole Oivikki luottavaisin mielin ja kohtahan se ultra on Toi alkuvaihe vaan on niin ajantappamista, kun koko ajan pelkää pahinta eikä uskalla nauttia plussasta.
).( täällä on rauhallisesti joulua vietetty. Nyt on alkanut aamuöiset supistukset levossa. Päivällä ei ole juuri ollut.
Verenpaineet pysynyt ok ja virtsan prot samoin.
Paulanna ja pavut 26+2
Rv 4+4 tuli kirkasta verta.
Rv 4+6 olo melko hyvä, rinnat arat. Kahvikin maistuu ( maistunut muuten koko raskauden ajan, vaikka aiemmissa olen lopettanut sen juonnin jo alkuaikoina ).
Rv 5+0 rusehtavaa vuotoa
Ei mulla kauheestimitään oireita ollut alkuaikoina, luulin, että olisi ollut enemmänkin, kun kaksi babyä vatsassa, mutta vähiten mitä muissa raskauksissa on ollut.
Ole Oivikki luottavaisin mielin ja kohtahan se ultra on Toi alkuvaihe vaan on niin ajantappamista, kun koko ajan pelkää pahinta eikä uskalla nauttia plussasta.
).( täällä on rauhallisesti joulua vietetty. Nyt on alkanut aamuöiset supistukset levossa. Päivällä ei ole juuri ollut.
Verenpaineet pysynyt ok ja virtsan prot samoin.
Paulanna ja pavut 26+2
Viimeksi muokattu: