Seuraava synnyttäjä on
Tauku ihan lähipäivinä :heart: Sitten sinä
Sussuanna ja en varmaan sinusta kaukana minäkään, vaikka la onkin 1.4, mutta sinne asti ei tämän raskauden anneta mennä. Enempi toivon, että päästään sinne ns.turvallisille vesille
Kelan tukia olen hakenut minäkin, mutta on vaiheessa, kun puuttuu vielä työnantajan todistus.
Makoillessa ja pieniä juttuja tehdessä päivät kuluu, vähän olen kaupoillakin käynyt ja ulkona kuitenkin kerran päivässä pienen lenkin. Kutomisen aloitin nyt uudellen, kun ranteet paremmat yöllisten tukien ansiosta
vauvoille kudon sukkia ja myssyjä ja kaikkee kivaa.
Kiva kuulla
Johkusen ja poikien kuulumisia. Varmaan niin söpöt nuo sinun pienet miehet :heart::heart:
persika mä oon ollut niin hätäinen noiden hankintojen kanssa, kun koko ajan olen miettinyt et hankin kun vielä jaksan. Niin ja mitä sitten pitää/ kannattaa hankkia ? Arvaappa olinko minä ihan pihalla koko asiasta... Mun nuorin on jo niin iso
No, vaunut haluttiin sellaiset, missä on hyvä nukkua ja millä hyvä liikkua kaikissa maastoissa ja ne oli sitten Emmaljungan tuplat mitkä valittiin
. Seuraavaksi perehdyin turvakaukaloihin ja niitähän vasta onkin... No, me päädyttiin hankkimaan Gracon kaukalot uutena ( hyvä hinta/laatusuhde ) ja sitten käytettynä Gracon matkarattaat, mihin kaukalot saa kiinni esim. kauppareissuilla. Sitten olen hankkinut käytettynä Gracon koliikkikeinun ( yhden ) kun käsistä varmaan tulee pulaa jossain kohti. Mandukan kantorepun hankin kirpparilta. Sänky (1 riittää aluksi ) ostettiin käytettynä, siihen uusi patja. Lakanoita olen saanut ja haalinut kirpparilta ja pakkauksessakin on lisää. 2 imetystyynyä olen ostanut, molemmat käytettynä. Pullojen steriloijan ostin kaksoskirpparilta ja Aventin tuttipulloja on hankittuna, vaikka toivonkin imettäväni molempia
Itkuhälyttimet sain kaverilta.
Vaatteita olen ostanut osan uutena, osan kirppareilta ( lähinnä nettikirppareilta ). Amme ja jalusta hankin Lastentarvikeliikkeestä. Vähemmälläkin varustelulla varmaan pärjäis, mutta olen halunnut hankkia mitä olen tarpeelliseksi katsonut, nyt kun siihen on ollut mahdollisuus. Nuorempana mm. raha oli osittain esteenä hankinnoille ja olin paljon maltillisempi. Kannatan kyllä edelleen kierrätystä.
Doppler oli minullakin alussa ja hyväksi koin, nyt olen sen jo myynyt eteenpäin, koska liikkeet tuntuu niin hyvin
Monikkoperheiden yhdistykeen kannattaa tuplaodottajien liittyä, saa monia etuja. Voi liittyä jo odotusaikana.
Kyllä vain aika kuluu mukavasti, kävittekö
Persika 4d-ultrassa ? Ja
Burma pääset lääkeistä eroon, helpottaa kyllä arkea. Kantsisko sun kuiyenkin kertoa työnantajalle raskaudesta, jos hän ei voi järjestää kevyempää työtä olet oikeutettu Kelan päivärahaan. Älä riskeeraa kuitenkaan mitään
Helppo sanoa, tiedän...
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille
T. Paulanna ja pavut 23+2