Hakutulokset

1. J

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Paulanna Mä luulin pääseväni suunnilleen viikolle 32 mutta kohta on täynnä jo 36 viikkoa eikä vielä mitään tuntoja synnyttämiseen :D Mulla oli myös joskus tuossa vaiheessa buumi hommata tarvikkeita ja onneksi silloin hommattiinkin pikku hiljaa kun osa tuli juuri uutena ja osa metsästettiin...
  2. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Lempiviola syynä endometrioosi ja taustalla ensin 5 Ivf-hoitoa omilla munasoluilla ilman tulosta. Näistä lääkäri kirjoitti lausunnon ja korvaus saatiin! Fanni ja muut piinailijat, toivottavasti nyt tulisi tärppejä :)
  3. J

Hailaiva juuri tuota en halua, että ensimmäinen tulee alakautta ja toinen joudutaan leikkaamaan! Kovasti kyllä puhuvat että perätilasynnytys pienillä vauvoilla ei yleensä ongelma... no tuolla alla lisää omaanapaa ;) Mulla vuodon saattoi aluksi aiheuttaa verenohennuslääkkeet ja toinen istukka...
  4. J

Hailaiva mäkään en kertaakaan oksentanut mutta välillä oli huono-olo 24/7. Huomasin että mua auttoi niin töissä kuin kotonakin kirsikkatomaatit, miniporkkanat, rypäleet, erilaiset mehut ms. eli aika raikkaat jutut mitä voi syödä koko ajan. Yhdessä vaiheessa mulla oli ruisleipä ja mehu...
  5. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Weeru ja Lempivila meille kela korvasi noin 500€ hoidosta luovutetuilla munasoluilla mun osuudesta + omat lääkkeet (fertinovan hinnasto löytyy myös netistä jossa korvaukset näkyvät), hoito siis Suomessa viime keväänä. Jono oli puoli vuotta ilman ristiinluovuttajaa, joten jonot vaihtelevat...
  6. J

Vautsi Hailaiva! Koita olla lukematta tylsiä juttuja ja mennä päivä ja viikko kerrallaan, niin mä tein kunnes pääsi turvallisemmille viikoilla. Niin kohta saattaa sitten tulla myös se tupla-huono-olo mutta sehän kertoo vaan että istukka toimii hyvin ;) Mä oon toki myös lukenut identtisistä...
  7. J

Jep, ilman muuta =)

Jep, ilman muuta =)
  8. J

Mä oon välillä käyttänyt nenän tukkoisuuteen merisuola-sumutetta, saa apteekista ja voi huoletta käyttää. Kyllä se ainakin hetkellisesti auttaa muttei esim läpi yön. Mulla onkin ollut koko raskauden läpi vesilasi yöpöydällä kun suu kuivuu öisin tuon tukkosuuden takia ja muutenkin yhdessä välissä...
  9. J

Rudy kiva kuulla sun imetyskokemuksia kaksosista! Meillä ei tosiaan ole mitään odotuksia imetyksen suhteen joten mennään mikä näyttää ja tuntuu parhaalta, mutta tosiaan toivoisin että alussa saisin imetettyä molemmat pojat samaan aikaan juuri tuon ajan takia! Mulla on verenpaine edelleen...
  10. J

Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

Osallistun vähän keskusteluun kun meillä kokemusta... Untuvikko me siirryttiin naikkarilta Fertinovaan ja siihen olin hyvin tyytyväinen. 4. ja 5.IVF omilla soluilla eivät tuottaneet tulosta mutta 6.IVF luovutetuilla munasoluilla toi meille tuplaplussan, parin viikon päästä pojat voisivat olla...

Yhteistyössä