Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Weeru; itselläni ollut mahakipuja sekä + hoidon että - hoidon yhteydessä joten tuo voi tietää hyvääkin.

Itselläni ei oireen oiretta ja olo on mitä mainioin. Huomisen suunnitelma on seuraavanlainen; aamulla pissitesti tikkuun ja kiltisti verikokeeseen tuloksesta riippumatta. Meillä ei saa verikoetulosta vasta kuin seuraavana päivänä joten lopullinen tulos tiistaina mutta toki toi pissatesti kertoo jo sen.

Äkkiä tämä piinistelyaika meni vaikka välillä tuntuikin niiiiiiin pitkäveteiseltä. Mutta nyt yritin elää ns normaalia elämää ja välillä jopa onnistuinkin siinä.

• Tykkää
Reactions: Weeru ja Rouva K33
Hassutassulla jännä aamu tiedossa!! Itellä edessä ens viikonloppuna. Huh! Nyt vaan puhaltelen sinne iiiisoja plussa puhureita!! <3

Rouva k33 oiskohan turvotus oiretta jostain ihanasta?! Toivotaan parasta!!<3

Omassa masussa vihlonta hellittänyt ja nyt oireet aika mitättömät. Toivon että vihlonta johtui Alkion kiinnittymisestä.;) Yksi "outo" oire on kyllä ilmestynyt... Mulla ei koskaan, siis oikeesti koskaan ole finnejä ja nyt niitä on ilmestynyt 1 rintaan (!!) ja yks häpyyn (!!?!) hah! Johtunee lääkkeistä.
Ensi viikko onkin meillä täällä ketjussa jännä kun moni piinailija testaa... Huh. Nyt jo jännittää!! Hassutassulle tsemppiä vielä aamuun!

-Weeru pp4

• Tykkää
Reactions: Rouva K33
Niinhän se nega on jälleen...mutta niin oli olokin sellainen.
Nyt me suunnataan katseet kohti seuraavaa kiertoa ja Reprofittiä. On niin kyllästynyt meidän 3.luoksn alkioihin että! Minuun niillä ei ole aikomustakaan tarttua, tää on niin nähty...Vaikka toisaalta pelottaahan tämä jo ettei me sitä vauvaa saada koskaan.

:hug: Hassutassulle, onneksi teillä on suunnitelma valmiina, auttaa selviytymään pettymyksestä. Kyllä alkioiden laadulla on suuri merkitys, nimimerkillä aina negaa mukamas hyvilläkin alkioilla ( mutta olivat vain 3-päiväisiä, kuukahtivat varmaan sitten :(
Plussat sitten hyvillä/huippublastoilla :heart: , eikä se plussa huipuillakaan välttämättä ekalla kerralla tule, kärsivällisyyttä :) Luota plussaan !

Piinailijoille onnea testeihin :heart: ja rauhallisia piinapäiviä !

T. Paulanna ja pavut 16+5

Hassutassulle isot pahoittelut negasta! On tää niin ihmeellistä tämä elämä... Ja onnistuminen niin pienestä kiinni. En vaan voi oikeesti ymmärtää miten ei voi onnistua... Kun siis on tukilääkkeet, hedelmöitys hoidettu luonnon puolesta ja solut katsottu että ok niin mikä siinä on ettei onnistu!?! Siis miettikää miten ihmeellistä on että jotkut onnistuvat tulemaan raskaaksi luomusti. Mun mielestä se on niin ihmeellistä... Mutta kuten Paulanna sanoi, toi on upeaa että teillä on jatko selvillä. Tulehan kertomaan kun jaksat tarkemmin tuosta Reprofittistä. Oletteko miettineet niitä tutkittuja alkioita joista joku täällä hetki sitten kirjoittelikin. Onnistumisprosentti oli niillä huikaisevan paljon parempi kuin ei tutkituilla. Voimia viikkoon sinulle hassutassu. :heart:

Omassa olossa ei muutoksia. Aion testata perjantaina, mulla sillon pp 9 ja 5 päiväinen siirrettiin, joten uskon että clear bluella näkyy jos on jotain näkyäkseen. Tota verikoetta mietin että kun meidän klinikan lääkäri sanoi että maanantaina pitäis mennä veritestiin sinne, mutta jos testan negan perjantaina, niin en kyllä mene. En tod. Halua maksaa 100 euroa siitä huvista... Voikohan omalle terveysasemalle mennä veritestiin? Tarviiko siihen lähetteen? Miten ootte muut toimineet, vai oletteko kiltisti aina käyneet omalla klinikalla maksullisessa veritestissä?

Nyt ulos karvaisen lapseni kanssa.:D
-Weeru pp5

Hassutassu Pahoitteluni negasta :hug: Olen samaa mieltä kuin Paulanna, kohti uusia suunnitelmia vaan. Se on parasta lääkettä!

Kannattaa laittaa viestiä Reprofitiin. Meillähän kyseessä oli hoito luovutetuilla munasoluilla ja omalla spermalla. Ko. hoitoihin on jonoa 4-5 kk, mutta ns. agencya käyttäen oli mahdollista päästä nopeammalla aikataululla. Käytännössä laitoin ensimmäiset kyselyt kesäkuussa, mutta lopullisesti päätimme Tsekkeihin lähdöstä elokuussa ja lokakuulle saimme siis sovittua hoidon. Käsitykseni mukaan donor alkiohoitoihin voi päästä nopeamminkin.

Omaa napaa: Sain klinikalta raportin pakastuksesta ja vihoviimeinenkin alkiomme oli spurtannut itsensä luokkaan yksi, joten la siirretyn lisäksi meillä nyt pakkasessa 5 luokan 1 blastoa hiukan eri kehitysvaiheissa. Näin hyvään tulokseen emme ole mekään aikaisemmin yltäneet.

• Tykkää
Reactions: Weeru
Hassutassulle pahoittelut. meille siis tehtiin 9. lahjamunasolusiirto perjantaina. 3. luovuttajalta saatiin tuore + 3 pas ja nyt pakkanen tyhjä. saako kysyä montako lahjamunasolusiirtoa sinulla takana?

meillä jos tulee nega niin sitten alkioadoptiojonoon

siis olen aina käyny terkkarissa otattamassa ja nykyään soittanu vaan keskukseen ja hoitaja laittaa viestin omalle lekurille siellä ja sitten odottaa labralähete heillä siellä :) joo minä nautin iltavuorosta töissä turvonneen kroppani ja vuodottoman myöskin <3 oih en haluaisi vielä mitään liikoja nostattaa meitä mutta on tää outo pötsi :D ilmapallo masu oikee

Kiitos teille kaikille myötätunnosta. Nämä ainaiset negat niin syö naista...mutta uusi hoito meitå odottaa nyt Reprofitissä, ja alkioadoptio. Meillå on täällä vielä pakkasessa alkioita mutta enpä tiiä muuttuuko ne enää plussaksi vaikka kuin yritetään. Siksi nyt kokeillaan paremmilla alkioilla miten niiden kanssa käy. Nyt odotetaan kk ja sitten aikataulu vahvistuu.
Johkuli; en tiedä enää olenko pysynyt laskuissa mukana mutta meillä myös 3.luovuttaja ja siirtoja takana...7 tai 8 ja vain yksi + ja siitå km. Puuduttaa...
Mutta hei; Onnea teille nyt matkaan kaikki piinailijat!

Hassutassu, pahoittelut, kurjaa kun teillä ei vieläkään onnistunut :hug:

johkunen, joku_raja ja pikkukintsu, kiitos kommenteista kela-korvausasioihin. Mielenkiintoinen toi kelan määrittely POF:ista ja korvaamisesta. Mulla on ollut FSH viime mittauksissa 71 ja 31, että eipä se toistuvasti ole ollut yli 40. johkunen, millä perusteella sä sait kelakorvauksen?

Ja lääkkeistä, tosiaan tajusin kun kävin hakemassa lisää DHEA:a, että eipä ne kaikki reseptilääkkeet tietenkään mene kela-kattoon, vaan ainoastaan ne korvattavat. Mutta lääkkeet ei taida näissä luovarihoidoissa olla läheskään niin kalliita kuin IVF:issä?

Weeru, fanni, johkuli ja Rouva K33, kovasti tsemppiä ja onnea testipäivään!

Hurjan määrän hoitoja on osa teistä joutunut käymään, voi kun vihdoin onni suosisi jokaista! Raskautuminen on tosiaan kovin ihmeellistä ja onnen kauppaa. Luin, että esim. normaalisti vain noin 40% alkioista pystyy kiinnittymään kohtuun, eli vaikka kaikki olisi mennyt nappiin siihen asti ja kohtu olisi vastaanottavainen, niin silti voi olla sillä kertaa vain huono onni :/

Viimeksi muokattu:
Täällä pp3 ja jotain oireen tynkää. Eilen lorotti valkkaria ja nyt hiukan tuhrua + alavatsaa polttelee. Kiinnittymisvuotoa minulla ei ole koskaan ollut, joten enpä tiedä voisiko olla sitä. Voihan olla siirrosta tai lääkkeistä johtuvaa. Yritän minimoida oireiden tarkkailun ja testailun. Kokemukseni mukaan voi olla oireita tai ei oireita ja testi voi näyttää kumpaa vaan. Joten eipä auta muu kuin odottaa varsinaista testipäivää =)

Tsemppiä kaikille piinailijoille, toivotaan paljon plussia :heart:

Rouva k33 tuntemuksia edelleen vain tissikipu!! Jänskättää huominen... Ostin valmiiksi predictorin testin kun clear blue oli meidän apteekista loppu... Nyt mietin että näkyyköhän tossa huomenna vielä mitään.. Jos siis positiivinen... Pp9 huomenna. Ehkä haen vielä CB:n jostain... Ja maanantaina terveyskeskukseen sitten verikokeeseen. Jotenkin sellainen jännä rauhallinen fiilis... Mun mies on ihan varma et nyt on onnistunut. Sen kuulemma vaan näkee.... Mä oon ihan et mistä?! :LOL:

Onneksi töissä ollut kiirettä niin en oo niin ehtinyt kroppaa tutkailemaan... Ja tosiaan ne maha juhlimiset jäi siihen yhteen päivään ja pisaraakaan verta ei ole tullut, joten vielä olen toiveikkailla mielin. Miten sulla? Koska meinaat testata?

Miten Fannin ja Johkulin piina etenee?

Hauskaa ja jännittävää loppuviikkoa kaikille!

-Weeru pp8

• Tykkää
mä en vielä uskalla tänää tehä testii pp9 mutta siis en tiedä kauhee vaikee sanoa ja meillä ei uskalla ees sanoa mitää :D no mutta meillähä 3päivänen niin jos sit viimestää ma aamuna teen vai kokeileeko joku aamu nimeomaa ??

Hassutassu Muistaakseni menee niin, että jos kunnon vuoto alkaa klo 18 jälkeen, niin vasta seuraava päivä on kp1.

).( En osaa oikein sanoa onko oireita vai ei...ehkä alavatsassa painontunnetta ja/tai pientä 'kuplintaa'. Ei vuotoja, lukuunottamatta pari päivää sitten tullut ruskeahkoa tuhrua. Töissä on ollut aika kiirettä, ei ole ehtinyt nin paljoa näitä miettimään ;) Mutta en uskaltaisi kyllä testata, on se niin karmeeta. Weeru, RouvaK33, Johkuli teillä h-hetki lähestyy. Jännää, pidän peukkuja!

Fanni pp5

• Tykkää
tänään pp6 ja testipäivä 30.10.

täällä sitten ollutkin kuumetta, flunssaa, eilen oli jopa 38. tänään onneksi vähän vähemmän ! tiedä sitten siitäkin !

ei oireita muuta vähän rintoja arastelee. lääkkeenä siis vain crinone 1 / päivä. ja klexane. ei ole koskaan ollut näin vähän.

ei paljon usko mihinkään, höh. testit saapuu huomenna postissa.

Kiitos Fanni vastauksesta. Täällä panikoin kun kk meinasivat alkaa ennen aikojaan ja minun suunnitelmat olisivat vaikeutuneet huomattavasti...mutta vielä ovat pysyneet poissa ja suunnitelmat pysyvät aikataulussa. Kerron tarkemmin kun kaikki alkaa olla valmista.
Voi että jännitän teitä piinailijat ja odotan uutisia! Lupaavia oireita monilla, pidän niin peukkuja!!!

Mä oon niin tyhmä!!! Tänään pp8 ja menin äsken testaamaan sen paskan predictorin.... Ihan negaa näytti... Nyyh.:headwall: Tiiän et on ehkä aikaista testata, ei ollut kuin 3 tuntia edellisestä pissasta plus testi ei oo herkkä , mutta jotenkin toivoin että olis edes haalea plussa näkynyt. Meillä kuitenkin siirrettiin 5 päiväinen. Höh. Meni jotenkin ihan usko tähän. Lauantaiksi ostin cb:n viikkonäyttöisen. Varmasti tulee lukemaan "ei raskaana"... Tää on ihan pyllystä koko touhu!! Eli la testaan aamulla ja sitten ma vielä verikokeeseen tuloksesta riippumatta. Saavat ruveta niitä pakkasukkoja sulattelemaan... Niisk.:'(

-Weeru pp8

pahoittelut Weerulle ! täältä varmaan tullaan perässä !

eilen pp6 ja tänään pp7 testasin ovulaatiotestillä huvikseni kun niitä oli jäänyt laatikkoon. pienen pieni haamu, mutta eipä sekään taida mitään merkata. siitäkin löytyy tietoa joka lähtöön netistä. mutta onpahan jotain viivoja jossain mitä katsella.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä