Hakutulokset

1. J

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Paulanna meillä mies käyttää myös heti 3kk mahdollisuuden olla kotona ja on asennoitunut, että minä hoidan toisen vauvan ja hän toisen. Siksi kysyin häneltä haluaako oman imetystyynyn kun en uskalla edes kuvitella täysimettäväni molempia poikia :) Mutta kysyin perhevalmennuksessa että...
  2. J

rudy hyvän kokoinen poikanen sulla siellä :) Kiva jos olo on vielä jaksava muutenkin! paulanna mulla taisi närästys alkaa joskus tuolloin myös lievenpänä, ihmettelin miksi ruoka nousee suuhun kun koskaan ennen en ollut moisesta kärsinyt! Rauta kun piti aloittaa niin närästys paheni ja...
  3. J

Hienoa paulanna että ultrassa kaikki kunnossa =) Sulla varmaan tuleekin tarkemmat seurannat tuon yhteisen istukan vuoksi että molemmat saa oman osuutensa. Vai poika olisi toinen :) Ja hyvä jos olo alkaa parantumaan, kannattaa varmasti hyödyntää tuo energia ja onhan se hankintojen miettiminen...
  4. J

Nostellaan samalla ketjua :) Tauku menikö perjantain tapaaminen hyvin? Teilläkin alkaa sitten kai olemaan hyvin tarvittavat kasassa?! Vai puuttuuko vielä paljon? Me haettiin tänään viimeiset must-ostokset eli kylpyammeet pojille. Ei kyllä yhtään liian aikaisin sillä ei meinaa liitoskivuilta...
  5. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hailaiva mulla myös aktiivinen endo taustalla, leikattu 2 kertaa. Hoitoja omilla munasoluilla tehtiin 5ivf joista yhdestä saatiin jopa 2 passia ja 2 hoitoa pitkällä kaavalla, kaikki aina negaa (no yksi kemiallinen). Muniksia siis tulee mutta iso kato käy viljelyn myötä. 6.ivf tehtiin...
  6. J

Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

Vendela mä oon taustapiruna lukenut palstaa kesästä lähtien, onnea siis kaikille jo vauvautuneille =) Meille siis tulossa 2 poikaa ja tulen vähän sua jäljessä, huomenna tasan 30+0! Mä oon kanssa rintapumppua miettinyt että hankkiako etukäteen vai vasta kun tarvetta. Kaikki muu alkaakin olemaan...
  7. J

Puregon 900

Varmasti on ollut, mulle joku lekuri puhui että olis 100-150 ylimääräistä :)
  8. J

Hemoglobiinista mulla se oli ihan aluksi 126, siitä laski 110 jolloin aloitettiin rauta, vielä tippui 105 jolloin annos tuplattiin (lisäksi söin päivittäin multivitaraskaus ja ramavit-rautavitamiini neste), arvo nousi 120 jolloin annos puolitettiin taas (vaivasi kova närästys) ja tänään oli 115...
  9. J

Fanni kyllä se piikki mun mielestä menee lihakseen saakka kun noin 90 asteen kulmassa pistetään, muistikuva olisi että piikin mukana tuli ohje mutta muisti voi tehdä tepposia näin reilun puolen vuoden jälkeen ;) Tsempit myös kaikille piinailijoille, toivottavasti syksy toisi uusia plussia...
  10. J

Sussuanna ihana että tunnet jo liikkeet :) kyllä säkin jo pitkällä olet kun rakenneultra lähestyy! Tuosta puuskutuksesta, joka mulla alkoi jo ensimmäisen kolmanneksen aikana, se voi johtua myös verenmäärän lisääntymisestä kropassa eli kun siellä kiertää enemmän verta niin sykekin on korkeampi...
  11. J

Tauku harmi tuo radi mutta oikeilla keinoilla et varmaan joudu synnyttämään 6 kilon vauvaa! Toivottavasti saat hyvät ruokaohjeet jotka sitten helpottavat syömistä. Meillä otetaan äitipolilla mitat vauvojen päänympärystästä, mahasta ja sitten reisiluun pituudesta. Sen perusteella ohjelma...
  12. J

paulanna meillä myös täytyy itse testata pissa neuvolassa ennen varsinaista aikaa mutta terkka ottaa kyllä huoneessaan verenpaineen ja hemoglobiinin sekä paino mitataan siellä. Meille puhuttiin myös mahdollisuudesta perhetyöntekijään mutta se liittyi kaksosiin jos tuntuu että joskus apua...
  13. J

sussuanne hienoa että seulannoissa kaikki hyvin! kyllä sitä odottaa itsekin kovasti aina ultria vaikka pidemmällä jo ollaan, se jotenkin konkretisoi aina tilannetta vielä enemmän :) ulpunen sulla taitaakin olla rakenneultra ihan kohta! joko tunnet liikkeitä? paulanna mä olin ajatellut...
  14. J

Pahoittelut negan saaneille :( onneksi teillä useammalla on jatkosuunnitelmat jo tiedossa eli jospa sitten :) Persikalle onnea ja tsemppiä verikokeeseen!! Jonnuli kyllä, sama klinikka ja niin taisi olla ulpusellakin :) Hyvää viikonloppua ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti =)
  15. J

Tauku se taitaa olla niin kun asiaa funtsasin, että koska meidän pojilla on vähemmän tilaa tuolla mahassa, niin tiedän ehkä sen takia miten päin siellä ovat. Mutta on ne möyrinnät niin ihanan tuntusia :heart: Meilläkin on vaatteita kokoa 50, 56 ja 62cm niin paljon etten enempää kaipaa! Nykyään...
  16. J

Paulanna hyvä että seurannat etenee siellä! Onko siis niin että teillä seurataan jo alusta vähän tiiviimmin? Musta nää omatkin seurannat ovat olleet niin tiuhaan että huoli on pysynyt poissa ja vauvoista alkoi iloitsemaan joka kerta enemmän ja enemmän :heart: Nyt en muuten muista ihan varmaksi...
  17. J

Jonnuli meillä oli Suomessa alkiotakuu, kahteen siirtoon piti alkioita saada vaikka oli pitkä viljely, yhdestä siirrosta lasku olisi tippunut puoleen ja 0 siirtoa 0 euroa. Tsemppiä piinailijoille =) pidetään peukkuja...
  18. J

Onnea vekkuliina =) Juu toivon kanssa ettei kukaan tuttu käy täällä kurkkimassa juttuja vaan tulisi mielummin suoraan juttelemaan! Tauku kertomisesta, meillä on se "helpompi" tilanne että ennestään ei ole lapsia eli sitä ei tarvitse miettiä. Välillä on nyt tullut sellanen olo että nämä on...
  19. J

Piper meillä oli taustalla vähän samat "arvailut" kuin teillä, takana 4 inssiä ja 3 ivfää julkisella, sen jälkeen vielä 2 ivf-hoitoa yksityisellä pitkällä viljelyllä. Näiden perusteella vika munasoluissa koska blastoksi asti ei päässyt kuin 1-2 alkiota isosta määrästä, siittiössä ei löydetty...
  20. J

Paulanna me ei menty 4d ultraan. Jotenkin tuntui että kun näitä seurantoja on muutenkin niin paljon ja tavallinen ultra positiivinen yllätys meille (että siinäkin näkyy niin hyvin) niin ei koettu tarvetta. Eka neuvola meillä oli 8+0 ja varasin sen 7+0 ultran jälkeen kun nähtiin sykkivät sydämet...

Yhteistyössä