Hakutulokset

1. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Meille hoito tehtiin myös Fertinovassa, niin kuin plastexille. Kaikissa siirroissa, niin omissa tätä ennen ja nyt maaliskuun luovutetussa, aina ollut kortisoni mukana mun endon takia, samoin gonapeptyl ollaan saatu klinikalta mukaan ja pistetty alkioiden ollessa 6vrk. Tuolla myös käytössä...
  2. J

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Oivikki paljon onnea plussasta :) Nyt kun en tiedä sun lääkitystä niin kerron omasta puolesta, että mä vuodin viikon 5-8 ja 2 kun siirrettiin, niin aluksi luultiin että toinen vuotaa pois. Vko 7 lopetin tukilääkkeenä klexane-verenohennuspiikin, jolloin vuoto väheni paljon ja vko 8 lopetin...
  3. J

amv hyvän kokoinen vauva jo sulla masussa :) pääasia että kasvaa ja voi hyvin! Mulla on seuraava neuvola 2 viikon päästä joten saas nähdä miten kommentoi painoa kun se on nyt pudonnut tän kovan flunssa-kuumeen aikana. Mulla ei oikein ylimääräistä painoa ole joten siksi varmaan huolehdin että...
  4. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

oivikki täytyy sulle kommentoida heti, että meilläkin tuli 24 munasolua joista 20 hedelmöittyi ja lähti jakaantumaan. Kolmantena päivänä alkioiden erot olivat suuria ja viidentenä päivänä mukana oli enää 5 alkiota, joista 2 parasta blastoa siirrettiin ->plussa. 3 muuta eni pakkaseen ollen...
  5. J

Mua meinaa työviikoilla väsymys painaa (en saa öisin kunnolla nukuttua) joten en jaksa niin kovasti kirjoitella. Viikonloppuisin sitten saa hyvin nukuttua ja paljon kaikkea puuhaa riittää sitten sinne... Tauku neuvolalääkäri kyseli kuulumisia, mittasi verenpaineen ja painon, teki...
  6. J

Onnea Tauku hyvistä ultrakuulumisista :) Mulle ainakin tuli taas vähän konkreettisemmaksi tämä tilanne ultran jälkeen! Mä tilasin 2 sitteriä kun oli "hyvässä kanta-asiakastarjouksessa", muuta ei olla vielä hankittu mutta paljon on katsottu ja tiedetään että saadaan 2 pinnasänkyä ja hoitopöytä...
  7. J

Voi itku :hug: Tietysti hyvä että jotain tapahtui, muttei se nyt varmaankaan helpota. Toivottavasti tulet tänne pian takaisin!
  8. J

Tsemppiä Iitu tähän päivään hirmuisesti, ei voi muuta nyt sanoa :hug:
  9. J

Iitu kyllä mulla monenlaisia maha-tuntemisia oli alussa, mutta ei ehkä kivuliaita, mutta muistan kyllä että silloin samaan aikaan kun tuli vuotoa kerran niin vatsaankin koski. Onneksi torstai tulee ihan kohta ja saat selvyyden :hug: paulanna kovasti tsemppiä sullekin piinapäiviin =)...
  10. J

Iitu omasta vuodoista voin kertoa että ekan kerran tuli ihan kunnolla kirkkaan punaista pyttyyn 5+3. Sitä myös sinä päivänä siteeseen ja kävin silloin ultrassa jossa näkyi 2 raskauspussia ja toisella ruskuaispussi. Vuoto jatkui ruskeana kunnes noin viikko siitä taas samanlainen vuoto ja vielä...

Yhteistyössä