Hakutulokset

1. P

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Mä oon miettinyt juuri tuota ponnistusvaihetta, miten onnistuis jos on alapää puuduksissa? Ymmärtääkö mitä pitäis tehdä, punnertaa silmät punasena? No ans kattoo ny, kun lasarettiin asti päästään. Ehkä luomu vie voiton. Mulla on annettu vauhtia "hyytyneeseen" synnytykseen 4 kertaa yhdeksästä...
  2. P

Moikkis! Ramppikuume alkaa tosiaan iskemään! Viikkoja alkaa olemaan kasassa pian 35 ja olo turpeahko, muutoin ihan ok kyllä. Vatsa tuntuu olevan ihan uusissa ulottuvuuksissa. Ei niinkään ylhäällä enää, mutta edessä. Pökkään sen aina tiskatessa tiskipöydän reunaan ja hyllyjen tms. reunoihin...
  3. P

Mulla alkuraskauden oireet on alkanut aina 5+ -6 viikoilla. Sitten sitäkin pahemmalla tempolla, joten odota vain päivä kerrallaan. Eihän kaikille tule oireita välttämättä ollenkaan. Jopa samalla odottajalla eri raskauksissa voi raskauden kulku olla erilainen. Mutta tiedän tunteen, kun oireet...
  4. P

Kiitos kysymästä SS. Meillä odotellaan napakymppiä :D elikkäs 10. lapsukaista. Isännällä on vanhaa perua lisäksi kolme jo aikuista lasta, elikkä 13./10. Mä olen huilinut tuon kuopuksen jälkeen melkein neljä vuotta, joten olen päässyt vetristymään hyvään kuntoon tässä välissä ;)! Vanhimmaiseni on...
  5. P

Onnittelut Äiti 74 ja Lumi pienistä elämän ihmeistä! Ja tervetuloa kaikki raskautuneet! Pysykäähän palstalla! Täällä mennään napa paukkuen, sisältäpäin satelee aika jyskettä. Ilmeisesti on tilaa vielä mullistella vaikka musta tuntuukin, ettei maha ole ikinä ollut näin iso ja pinkeä. Matkaa on...
  6. P

Karo 74 oot oikeessa viikkojen suhteen :D, yritän jouduttaa noita viikkoja ettei tartteis niin kauaa puuskutella:p;). Meillä mittaillaan sf-mitat joka neuvola käynnillä. Ens viikolla nlalääkäri ja 28 vk:n neuvola. Lepäilkää hyvin viikonloppuna. Mä ainakin otan joka iltapäivä nokoset. On ihan pakko!
  7. P

Hellou! Pitkäästä aikaa. Aikaa menee niin nopeasti... joulun aika meni flunssassa ja lääkekuurilla, nytkin nokka tuhisee koko ajan (tosin taitaa nyt johtua tilasta, ei taudeista :)). Olen käynyt täällä lueskelemassa, mutta aina on joku olkapään takana kurkkimassa, niin en oo viittinyt...
  8. P

Joulukorttien kirjoittamista, piparien leipomista, pakettien käärimistä ja muuta häärimistä! Joulu on jo ovella, Ihanaa! Tulisi vaan sitä LUNTA ja pientä pakkasta! Pienet ovat siis murheet tällä hetkellä täällä :) ja hyvä niin! Rassukalle, voimia teille suureen suureen suruun! Kaikille...
  9. P

Onnea Sahramiini, Flutur ja Mytti pienistä tuhisijoista! :love: Rassukalle kovasti jaksamista tulosten odotteluun! Toivottavasti tulee kuitenkin hyviä uutisia. Voin vaan kuvitella kuinka hermoja raastavaa :oops: tulosten odottaminen on, saatikka jos joutuu tekemään vaikeita valintoja. Voimia...
  10. P

Täällä olen jo rauhoittunut kommentoinnista, kiitos teille ihanaiset tuesta :)! Se kommenttihan tuli sen jälkeen kun olin kertonut odottavani pientä perheenlisää, että semmoista :cautious:. Mutta se siitä, luultavasti niihin täytyy vaan tottua, kun on ennestään paljon lapsia ja ikääkin on tuo...
  11. P

Mä täälllä kihisen kiukusta :mad: vieläkin! Olkoon mun kymmenes mukula ja olkoon mun ikäni vaikka kuinka ikäloppu jonkun 27 v. mielestä, mutta tämä lapsi on yhtä odotettu ja rakastettu ja oikeutettu syntymään kuin heidän 2. lapsensa, joka syntyy toukokuulla (kuulin sen samalla kun mieltä...
  12. P

Tämän päivän paskin :poop: palaute, "Kyllä me nuoremmat yritetään hoitaa toi lisääntyminen, ettei teidän vanhojen enää tarvi...". Ja vielä lähipiiristä, PRKL! :mad::mad::mad:
  13. P

Nuppu 73 pahoittelut! Tuttu tunne ja tilanne viime keväältä. Lääkäri ei antanut toivoa ultrassa ja niin siinä sitten kävi. Keskenmeno oli silloin ja ajattelin, etten minä enää onnistu raskautumaan onnistuneesti. (takana oli jo kolme varhaisvaiheen keskenmenoa) Sitten heti perään löytyi...
  14. P

Onnea Tetu! :love:
  15. P

Kiitos ihanaiset vinkeistä! Mä oon niin tokkurassa nyt, toivottavasti huomenna olis jo pää kirkkaana. En ehkä uskalla ottaa sumatriptaania, kun se tekee sen kamalan kiristävän vanteen pään ympärille. Jos se haittaa jotenkin istukan verenkiertoa??? Siis seuraavan kohtauksen koittaissa intialaista...
  16. P

Perjantai-aamuna oli neuvola, jossa kaikki hyvin. Down-seula oli ollut 1:2000 kun iän perusteella riski on 1:35. Ja pikkuinen potki terhakkaasti päin doppleria ja sydänäänet kuului hyvin ja tasaisesti. :love: Putosi yksi kivi sydämmeltä. Neuvolan jälkeen iskikin sitten ihan hirveetön migreeni...
  17. P

Kato, mä osasin! Kyllä on vielä potentiaalia!(y):LOL: (En uskaltanut koskea kuin omaan la:aan)
  18. P

Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika tetu68..................(47)....... 3.......... 9.11.2015 (tyttö) Sahramiini ........... (43)...... 3 ........ 12.11.2015 Flutur....................(42)...... 3 ........ 29.11.2015 Joulu13 ............... (42) ..... 3 ...
  19. P

Voi, teitä rupiaa oleen loppumetreillä ainakin Sahramiini ja Tetu 68 ja Flutur! Onnea matkaan, kun lähtökomento laitokselle käy! Mulla tuli edellisestä raskaudesta lapsivedet viikolla 36+5 ja synnärillä todettiin näytteestä streptokokki +. Sitten olin antibioottitipassa synnytyssalissa NELJÄ...
  20. P

Tuota, kyllä se on ens vuodelle 2016 se laskettu aika. En vaan uskaltaudu itse korjaamaan, ettei kaikki muut tiedot ole sen jälkeen päin honkia. :)

Yhteistyössä