Hakutulokset

1. P

40+ so what wol.13

Olen tuolta raskautuneiden puolelta. Käyn täällä aina kuokkimassa, kun täällä on niin ihania, tutuntuntuisia fiiliksiä eletystä elämästä. Mun on ihan pakko tulla kommentoimaan Tammitytölle: näen selvän plussan, OIKEIN ISO ONNITTELUHALI! Sekä Pirtsille: tuossa testissä näen kyllä sen Tammitytön...
  2. P

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Jopo... hehhehhee..., niin mikä se olikaan, keskiraskauden eroottinen kukkeus! Voi totisesti! Oliskin semmosta ilmassa! Oo...vieläkin meinaa naurattaa. Muksut ihmettelee, mitä täällä hirnun. Niin se vaan on ihmeellistä, että vaikka kuinka olis paha olo jne, himot ne vaan hyrrää! Voisin raiskata...
  3. P

Ai niin, jos joku näppärä joskus päivittää listaa, niin mun laskettuun aikaan vois korjata vuosiluvuksi 2016...:)
  4. P

Onpa lohdullista kuulla, että ikäriskeistä riippumatta seulatulokset ovat lähes pääsääntöisesti hyviä meillä varttuneilla odottajilla. :) Mua kovin jännitti tuo nt-ultra ja veriseula ja voihan sieltä vielä häly nousta, mutta ultraava lääkäri sanoi kaiken näyttävän kaikinpuolin olevan...
  5. P

Täällä on nt-ultrassa käyty. Kaikki näytti hyvältä, laskettu aika aikaistui, vauvan koko vastasi viikkoja 13+4 kun menkoista on 12+6. (No syntyy kuitenkin kun tahtoo, ei kysele varmaan laskettua aikaa.) Niskapoimumitta oli muistaakseni 1,2 kun raja on ultraajan mukaan 2,5 mm(?). Tuli hyvä...
  6. P

Järkyttyneelle tsemppiä tilanteen hyväksymiseen ja onnea! Mä muistelin noita synnytyssalikokemuksiani. Muistan, että ensimmäistä hakiessani huusin kuin jellona. "Pikkusupistuksissa" kärvistellessäni muistan ihmetelleeni, miksi muista saleista kuului eläimellistä karjuntaa ja hetken päästä...
  7. P

Heipat arvon Ladyt! Onnea kaikille vauvan saaneille ja odottaville kanssasisarille! Olin viimeksi täällä huhti-toukokuulla, päättyi silloin keskenmenoon, ilmeisesti tuulimuna. Km-ultrauksessa löytyi munasarjasta kaksilokeroinen hemarroginen kysta ja sitä sitten seurattiin. Kuitenkin kaikki nyt...
  8. P

Tammityttö, kyllä nämä putoamiset jo riittävät. Onnea rutkasti matkaan:hug:!
  9. P

Näinhän tässä sitten kävi... mut voi poistaa listoilta :'(. Onnea Teille Kaikille odotuksiinne. Jos joskus vielä onnestaa, ilmoittaudun ilolla mukaan uudelleen. Mutta nyt näin.
  10. P

Eipä kai tässä tarvitsis kuin malttia matkaan ja tulee mitä tulee, kaikki täytyy ottaa vastaan. Keskenmenoja on ollut tässä odotus-synnytys-imetys-ketjussani useampia matkan varrella. Mä olen ollut vaan niin "äidinvaiston varma", että tää oli SE tärppi. Olkoon niin, kunnes toisin todistetaan...

Yhteistyössä