Mielenkiintoista, en ollut kuullut kummankaan teistä vaunuista, Flutur ja Zenmama
Noi zenmaman näytti jännältä. Voi rähmä tästä tulee vaikeeta.. mä jo torjuin anopin vuodelta 85? tai jotain lastenvaunut.. en tiedä, mistä oli ne pelastanut, mutta en tahdo... Mielellään kyllä käytetyt, hirveen hintaisia ovat tai jos löytäisi "viime vuoden" mallistoa jne edullisesti.
Oon tässä kuulostellut, että kaikki ketkä on saanut epiduraalin niin ovat olleet tyytyväisiä synnytykseen.. Mulle neuvottiin työpaikalle, että huutele jo ovella, että epiduraalia kiitos
Äijän kans ei ole keskusteltu, että luomusynnytys vai mitä.. Tai no eilen totesin, että jos tahdot luomusynnytyksen niin mene itte synnyttämään, osasi olla hiljaa
Vielä keskustellaan kestovaipoista, kun hän ois sitä mieltä, että ne tietenkin. Huh.
Tässä siis jo melkein koko ajan uskoo, että kaikki menee hyvin. Hetkittäin tulee sellaisia fiiliksiä, että onko siellä joku. Kotidoppleri mulla on kans,mutta en ole paljoa sitä käyttänyt. alkuun ei löytynyt ääniä, nyt löytyy vaimeana. Oon päättänyt, että jos sitä käytän niin en rupee ressaa.. katotaan, miten käy, jos ei joku kerta syke löydy
Onneks ei ole migreeniä, nuo pahemmat pääkivut kyllä riittää. Nyt taas toissapäiväisen jälkeen elämä on ollut ihanaa.
Ai niin vatsa koko ajan muotoutuu enemmän raskausmahaksi, on se jännää, silittelen ja tuijottelen sitä pitkin päivää
<3
Karo ja bebe 17+4