vierailija
On ne. Kumpikin tykkää naisista.Eivät ole.
On ne. Kumpikin tykkää naisista.Eivät ole.
Sen kaapin kanssa vai?Noa Kirel on mennyt kihloihin.
Taitaa sua v*tuttaa se, kun Kärtsä katselee naisia, eikä mitään B:tä.Eivät ole.
Ok, kiitos tiedosta.Noa Kirel on mennyt kihloihin.
Taitaa sua v*tuttaa se, kun Kärtsä katselee naisia, eikä mitään B:tä.
Joku jalkapallomaalivahti näytti olevan, tavanneet kesällä -23.Sen kaapin kanssa vai?
Joost collabin myötä ei edes ihan kauhean montaa tuhatta tullut lisää.Keväällä Kärtsällä oli seuraajia 485k. Lisääntyi sitten Euroviisujen ja Joost-yhteistyön myötä, kun vastaavista ajankohtaisista syistä tulee satunnaisia seuraajia, mutta sellaiset seuraajat ei luonnollisesti useinkaan ole kovin pysyviä. Toisaalta jos on yli 400k seuraajaa, niin se on kyllä tosi paljon suomalaiselle artistille.
Ai se ei ole se sama mikä viisuissa. En ole perillä Noan kuvioista yhtään.Joku jalkapallomaalivahti näytti olevan, tavanneet kesällä -23.
Ei ole sama. Erosivat pian viisujen jälkeen.Ai se ei ole se sama mikä viisuissa. En ole perillä Noan kuvioista yhtään.
Niinhän sä luulet. B on aika ketterä, luulen et voi olla helposti hyväkin tuossa, ihan kuin monessa muussakin lajissa. Ei moni ukko taitais pärjätä kun kilpailu tulis.B on sellainen nössö, että kaatuu ekasta pienestä hipaisusta.
Luule vaanNiinhän sä luulet. B on aika ketterä, luulen et voi olla helposti hyväkin tuossa, ihan kuin monessa muussakin lajissa. Ei moni ukko taitais pärjätä kun kilpailu tulis.
Sit kaikki fanitkin haisee (sori oli pakko )Eli stoorin mukaan Joksut jää keikan jälkeen leimaamaan paitoja merch pisteelle? Sitä paitaa ei ehkä pysty sit pesemään ettei musteet leviä, mut tietty jos haluaa sen muuten muistoksi.
Luuloja ne on omasikinLuule vaan
Juustolla on 1.7 milj seuraajaa ja osa näistä alkoi seuraamaan häntä viisujen aikoihin. Ihan luonnollista, jos osa lopettaa seuraamisen.Joost collabin myötä ei edes ihan kauhean montaa tuhatta tullut lisää.
Otin vertailuun huvikseni K:n kanssa JO:n, B:n, BL:n ja Joostin, niin prosentuaalisesti vain JO:n tililtä on lähtenyt vähemmän seuraajia viikon aikana kuin K:lla. Eniten Joostilla ja BL:llä.
Missä sä oot sen ketteryyttä päässyt näkemään?Niinhän sä luulet. B on aika ketterä, luulen et voi olla helposti hyväkin tuossa, ihan kuin monessa muussakin lajissa. Ei moni ukko taitais pärjätä kun kilpailu tulis.
Niin varmaan.Niinhän sä luulet. B on aika ketterä, luulen et voi olla helposti hyväkin tuossa, ihan kuin monessa muussakin lajissa. Ei moni ukko taitais pärjätä kun kilpailu tulis.
En ollut minä. Minusta vain B käy paljon viihteellä ja välillä menee sit vähän yli kun terveyskin reistaaAamulla olit sitä mieltä, että K:n gf on tenussa, nyt B, kuka seuraavaksi?
Nähnyt jotain p*no unia varmaan ja niiden perusteella luulee B:n olevan ketterä.Missä sä oot sen ketteryyttä päässyt näkemään?
Saako ei koske Käärijää? Vielä kerran, ennen kevään viisuja oli 485t, nousi viisujen myötä n. 517t.Juustolla on 1.7 milj seuraajaa ja osa näistä alkoi seuraamaan häntä viisujen aikoihin. Ihan luonnollista, jos osa lopettaa seuraamisen.
Sitten menee mummolle itkemään että Dure voitti sen harkoissa ja mummo tarjoaa kuumaa maitoa ja puhaltaa pipiinB on sellainen nössö, että kaatuu ekasta pienestä hipaisusta.
Monessakin pätkässä, esim. joskus pelasi koripalloa Maxin kanssa ja lähti ketterästi pallon kanssa karkuun Maxilta. Jalkapallossa on ilmeisesti ollut hyvä myös.Missä sä oot sen ketteryyttä päässyt näkemään?
Jos se B haisee pahemmalta kuin haisunäätä, niin vastustajat taitavat pökrätä kehässä.Niinhän sä luulet. B on aika ketterä, luulen et voi olla helposti hyväkin tuossa, ihan kuin monessa muussakin lajissa. Ei moni ukko taitais pärjätä kun kilpailu tulis.
Ai se Boitsun ihastus, jota yritti viisupromona lämpätä?Noa Kirel on mennyt kihloihin.