Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2023

Kyllä olen saanut ovistestiin joskus vain yhden viivan..en tiedä onko tavallista.
  2. L

Haaveena vauva 2023

Mulle voi huomiselle laittaa kp 2. Ajatus jo seuraavassa ovulaatiossa, eipä oo pitkä aika siihen😅
  3. L

Haaveena vauva 2023

Onnea @Tiutau13 ❤😊 Nyt illalla tuli jo pientä vuotoa, joten uusi kierto alkaa pian. Ehkäpä torstaina... Pitäisikö lähetteen ensikäynnille näkyä kannassa?
  4. L

Haaveena vauva 2023

Täällä dpo9 ja oireita on taas vaikka muille jakaa. En anna itse näille kovin suurta paino-arvoa, mutta: rinnat kipeytyi nyt kokonaisvaltaisemmin kuin yleensä ja vasta myöhemmin kuin yleensä (dpo6). Nyt aamulla tuli erikoinen kipu alavatsalle navasta häpyluulle saakka aivan kauhea viiltävä kipu...
  5. L

Haaveena vauva 2023

Voimia @Kyfi ❣ Täällä elellään hitaita ja pitkiä päiviä..dpo:t junnaa. Eilen tuntui alavatsalla elohiirimäistä nykimistä mutta ei kai dpo 5 voi tuntua mitään mikä viittais yhtään mihinkään raskauteen liittyvään😅 mutta tuntui pidemmän aikaa ja ajattelin, että onpa elohiiri oudosti...
  6. L

Haaveena vauva 2023

Mä tarkkailen näitä ovistuntemuksia ja liuskoja: aamulla taisi olla plussa, koska äsken jo haaleampi viiva. Oletetaan siis, että huomenna on dpo 0. Testaan vielä aamulla varulta, mutta nännit on myös jo kipeät, että uskon ovisplussan olleen aamulla. Joku teistä kyseli, että milloin aloitatte...
  7. L

Haaveena vauva 2023

En malttanut olla testaamatta nyt illalla kun "oireet" lisääntynyt koko päivän: hento viiva näkyvissä, jee😄 eiköhän siis to-la oo plussa!
  8. L

Haaveena vauva 2023

Aloitin vasta sunnuntaina testaamaan, mutta en usko että ovis olis ollut aiemmin. Eilen oli puhdas nega. Ja koko ajan on limat lisääntynyt. Toivotaan, että plussa tulis sitten yllättäen😊
  9. L

Haaveena vauva 2023

Tänään kp14 ja ovistikku yhtä valkoinen kuin kaikki raskaustestit viimeisen vuoden aikana. Yleensä tässä vaiheessa jo jotain punertavaa näkynyt..Viikonloppuna oli tosi hailakka punainen viiva ja ajattelin, että siitä lähtee tummumaan mutta ei tällä kertaa. Tulee varmaan siis pitkä kierto tästä...
  10. L

Haaveena vauva 2023

Mun mielestä olisi ihan reilua kertoa etukäteen jos raskaus jo selkeästi näkyy päällepäin. Tai mun kaveripiirissä moni on niin tehnyt. Tietysti jokaisen oma asia milloin kertoo tai kertooko lainkaan mutta jos yhtään epäilee että ystävä saattaa olla samassa elämäntilanteessa, niin minun mielestä...

Yhteistyössä