Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2023

@K3rttuli oon kans miettinyt insseistä samaa, että mitä ne auttaa, kun ei tähänkään saakka ole onnistunut. Mutta kyllähän sitä voi kuitenkin kuulua siihen 10% iin kenelle siitä hoidosta on apua. Ja jos teillä on nyt eka kierto, jossa on jotain lääkkellistä tukea, niin sekin voi olla ratkaisevaa...
  2. L

Haaveena vauva 2023

Ihanan monta plussaa tullut joulukuulle, onnea🥰 Täällä kp 1 tänään ja voi muuttaa kierroksi 30pvä. Nyt pitää alkaa miettimään, että ilmoittaudutaanko seuraavista menkoista ekaan inssiin... Oliko täällä joku jolla on inssit menossa?
  3. L

Haaveena vauva 2023

Mulla on kanssa ollut eilisestä saakka älytön päänsärky. Yölläkin heräsin siihen. Toki oli pientä flunssaa viime viikolla, että voi olla siitäkin.. Tänään ollut myös menkkajomotusta.
  4. L

Haaveena vauva 2023

@Lunni_ paljon voimia❤ Kyllä mä lasken yleensä aina, että mikä ois seuraava la ja kans sitä, että milloin vois kertoa läheisille. Olo tuntuu taas kipeältä...2kk sitten vasta olin flunssassa ja oireet alkoi just samalla tavalla ovulaation jälkeen. Ärsyttää. Eikä viitsi särkylääkkeitä turhaan...
  5. L

Haaveena vauva 2023

Täällä tullut tänään pientä veristä vuotoa, joka tarkoittaa mun kohdalla ovulaatiota. Joten ehkä vois laittaa piinalistalle: tänään dpo 0. Tällä kertaa ollut muuten tosi lievät ovulaatio-oireet. En tähän kiertoon ole ladannut kovin suuria odotuksia, halunnut keskittyä muihin juttuihin. Tiedän...
  6. L

Haaveena vauva 2023

Paljon onnea @Tibitii ❤😊 Täällä on sama yritysaika, mutta inseminaatioon päästään vasta ensi vuoden puolella. Toivotaan, että siitä olisi meidänkin kohdalla apua.
  7. L

Haaveena vauva 2023

Onko kellään ollut menkkojen vikoina päivinä alavatsatuntemuksia, sellaista ovulaatiomaista jomotusta? Olen muutamassa kierrossa pistänyt asian nyt merkille, mutta ovulaatioon on vielä ainakin 10 päivää...
  8. L

Haaveena vauva 2023

@Mimerkki paljon voimia ❤
  9. L

Haaveena vauva 2023

Täällä jo kp2, eli ei tarvi miettiä, että testaako huomenna vai ei 😔
  10. L

Haaveena vauva 2023

Täällä alkaa kanssa kierto olemaan loppupuolella ja yritän valmistautua menkkojen alkamiseen. Flon mukaan pitäisi alkaa lauantaina, mut voi myös alkaa vasta alkuviikosta. Viime vuonna isänpäivän aamuna testasin negan ja niin monta kertaa sen jälkeenkin. En oo vielä päättänyt uskallanko edes...
  11. L

Haaveena vauva 2023

@mmarimoi_ tervetuloa mukaan 🥰 ja pahoitteluni teidän suuresta menetyksestä😔
  12. L

Haaveena vauva 2023

Täällä kp1 joten voi ottaa piina-listalta pois. Kauhea flunssa iski dpo6 ja on edelleen joten oikein mihinkään oireisiin en kiinnittänyt huomiota.. Tässä kierrossa päästään ensikäynnille😊
  13. L

Haaveena vauva 2023

Ihan normaalia. Mulla tullut joskus jopa kahtena päivänä pientä vuotoa ja gynen mielestä johtuu hormonitasojen muutoksesta, jota tapahtuu ovulaation aikaan.
  14. L

Haaveena vauva 2023

Meillä otetaan analyysi yksityisellä vaikka hoidot julkisella... aikaa varattaessa sanoivat, että tulokset tulee yleensä seuraavana työpäivänä. Eli turhaan nyt panikoin asiaa😊
  15. L

Haaveena vauva 2023

Kuinka kauan menee siemenesteanalyysin valmistumiseen? Tuli kutsu polille ja nyt panikoin, että ollaanko myöhässä analyysin kanssa😬
  16. L

Haaveena vauva 2023

Onpa tänne tullut Ihania plussauutisia, onnea 🥰 Mä jätin tässä kierrossa oviksen tikuttamatta, kun eipä se ole lisäarvoa tuonut aiempiinkaan kiertoihin.. mutta oireiden perusteella tänään on dpo 0, joten huomiseen listaan voi lisätä piinailemaan. En nyt tiedä kuinka paljon piinailen, kun tuntuu...
  17. L

Haaveena vauva 2023

Mulle voi huomiselle päivittää kp1. @Millis86 ,oon lopettanut kaikkien ovulaation jälkeisten oireiden tarkkailun, koska aivan kaikki voi olla pms-oireita tai oireettomuutta. Tässä kierrossa mulla ei ollut mitään kipuja tai tuntemuksia alavatsalla ovulaation jälkeen ja sieltä ne menkat tuli...
  18. L

Haaveena vauva 2023

Voimia @Quesadilla 😭❣
  19. L

Haaveena vauva 2023

Mulle voi päivittää huomiselle dpo 1. Aamuyöllä heräsin järkyttävään alavatsakipuun, että ei jäänyt ovis huomaamatta. Omaa mielialaa olen nyt tutkaillut pitkin kiertoa ja huomaan, että just ennen ovista oon tosi kireä ja v***** suurinpiirtein kaikki ja stressaan asioista. Onko muilla vastaavaa...
  20. L

Haaveena vauva 2023

Oon niin pahoillani @SandraB ❤😔

Yhteistyössä