Haaveena vauva 2023

Tänään kp10 täällä ja jotenkin tosi nopeesti menny tämä alkukierto. Tänään tulee ne ovistestit postissa ja huomisesta alkaen alan testaamaan, ohjeessa oli, että aamuvirtsasta niin tänään en siksi vielä tee.

Mies vähän eilen haikailla hommiin ja se jäi tälle päivälle, mut hyvä vaan 😉 tulee talleteltua säännöllisesti varulta nyt alkukiertossakin.
Huominen jää melko todennäköisesti välistä ja keskiviikkona illasta on sitten mahikset.
Nyt on kyllä hyväkin saada ne ovistestit tähän väliin, etten hoputa miestä hommiin työpäivinä "turhaan", aika rankat työpäivät hänellä yleensä ja sen jälkeen ymmärrettävästi väsyny.
Jos kierto on pidempi, niin oviksen pitäis mennä loppuviikkoon ja meillä on pe ja la kyllä hyvin aikaa hommailla 👌🏻

Tervetuloa uusille 😊 kiva saada taas lisää porukkaa tänne.
 
En tiedä missä käyt mut näkyykö teillä sun gynen kaikki ajat netissä? Me käydään Dextrassa hoidoissa ja vaikka ne aina suosittelee varaa ajan netistä siellä ei näy ku Max 10% tyyliin ajoista varattavissa (varmaan just siksi et pitää tietty prosentti pitää auki aina tietyille hoidoille jne. ).

Suht nopeasti on mennyt alkukierto huomenna jo vika letro ja viikon päästä maanantaina sit ultra. Vaikea täysin arvata ovulaatiota mut todennäköisesti siihen viikon päästä alkuviikolle sijoittuu jos menisi samalla tavalla kun esikoisen hoitokierrossa nii keskiviikkona olis sit ovis. Se on sattumalta mun ja vaimon hääpäivä tosin toivoisin et maanantaina vois pistää ovitrellen ja tehdä inssin jo tiistaina kun tuo koko keskiviikko menee aamusta iltaan töissä nii ei oo nii helppo järjestää pääsyä sinne inssiin.

Mulla on jotenkin niin varma olo tästä kierrosta et ihan ihmetyttää. Toivotaan et se pitäisi paikkansa tää tunne juuri tästä ajankohdasta tuli siis jo alkuvuodesta ja tuntuu et oon sen jälkeen jotenkin "nähny" paljon jotain "ennustuksia" tähän (ei siis mitään oikeita ennustuksia, mut jotain baby prediction videoita somessa jne)
Me taidetaankin olla samalla klinikalla joko peräkkäisinä tai jopa samana päivänä! 😅 mulla nyt pe kontrolliultra ja ma tai ti inssi! 😄😄
 
Huomiselle voisi päivittää dpo3.

Taas on jäänyt kirjoittamiset vähän vähemmälle, mutta seuraillut olen. Jaksamista kaikille, joilla on ollut huonoja uutisia tai negatiivisia testejä ❤

Meillä on ollut remonttihommien suunnittelua, niin on aika kulunut vauhdilla ja kierron puolivälikin tuli (toivottavasti 😆) ylitettyä. Mies pääsi sentään kotiin työreissultaan 😅👍
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis★ 11/2021 ★4.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 PAS tulossa
@Earhart 4/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@Emzy 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Milaas 7/2022 1.
@Kiemura ★ 7/2022 2.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@Tiutau13 8/2022 jatkuu

★★★★★★★★★★★★★★★★

2.8.2022 Tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Poiski kp 41/36-39
@tätimoonika kp 28/25-29
@Earhart kp 25/28-30
@~SeaWind KP 23/29-31
@eeveon kp 20/32
@Selis kp 19/28-33
@Sipiriina kp 17/25
@Laurenzia kp 14/31
@Mirkkuli26 kp 13/22-25
@Eadni1992 kp 13/26-28
@Kiemura kp 12/28-31
@nobelius kp 11/28-30
@Salasauma kp 10/25
@Tiutau13 kp 8/28-31
@Milaas 7/27
@Tiukuna 7/28-30
@Niisq kp 5/25
@Mamiks kp 4/24-28
@Sanelma_ kp 3/28
@Jossu_95 kp 2/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Poiski DPO 18
@tätimoonika DPO 13
@~SeaWind DPO 7
@Sipiriina DPO 5
@Selis DPO 4
@eeveon DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Owlet 2/21 2. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
 
Täälläkin on jäänyt kirjoittamiset vähän vähemmälle lomaillessa, lähinnä seurannut ja tykkäillyt taustalla.
Tehnyt varmaan ihan hyvää kun on kauhean piinailun ja omien oireiden tunnustelun sijaan ollut muuta tekemistä:giggle:

Sunnuntaina alkoi tuhruttaan ja ehdin jo ilostua että tämä kierto jää "vain" 40 pv pituiseksi edellisen yli 50 pv kierron jälkeen.
Tuhrutus kuitenkin jatkuu edelleen vaikka yleensä kuukautiset alkaa aika lailla heti kovalla vuodolla. Myös kuukautiskivut puuttuu lähes kokonaan lukuun ottamatta pientä kolottelua siellä täällä.:unsure:
Su aamulla tein testin ja se näytti negaa, varmaan pitää tässä joku päivä vielä testata jos kunnon vuoto ei ala.

Kyllähän tässä alkaa taas vähitellen löytämään kaikkia mahdollisia alkuraskauden oireita itsestään ja google laulaa:rolleyes::LOL:
 
Tänään kp14 ja ovistikku yhtä valkoinen kuin kaikki raskaustestit viimeisen vuoden aikana. Yleensä tässä vaiheessa jo jotain punertavaa näkynyt..Viikonloppuna oli tosi hailakka punainen viiva ja ajattelin, että siitä lähtee tummumaan mutta ei tällä kertaa. Tulee varmaan siis pitkä kierto tästä...
 
Toivottavasti @Poiski sieltä tuloso plussa oliko sulla tietoa oviksesta?

@Laurenzia toivottavasti saat oviksen pian kiinni! Ootko testaillut joka päivä?
Mulla joskus tuli viivaa, haaleni pois ja sitten yhtäkkiä tuli kunnon plussa!

@Kuumeilija40 soittelitko tänään aikaa?

Mulla kp 15, en oo nyt ostanut ovistestejä. Eilen kyllä vähän teki mieli ostaa, mut aika turhaa, kun kivuista ja oireista sen tietää (+lämmöt).
Eilen oli kosteampaa ja tänään Eggikset. Mul on ollut ovis 2. Tai 3.eggispäivänä et pian varmaankin. Sopivasti nyt vasemman puolen munasarja kipuilee.
Aloitin vasta sunnuntaina testaamaan, mutta en usko että ovis olis ollut aiemmin. Eilen oli puhdas nega. Ja koko ajan on limat lisääntynyt. Toivotaan, että plussa tulis sitten yllättäen😊
 
Heippa!
Ajattelin tulla tänne taustalle jo haamuilemaan ja fiilistelemään, vaikka meillä ei vielä ole yritys alkanutkaan. Minulla on kierukka ja loppuvuoden aikana se olisi tarkoitus poistaa (kadonnut vain kohdun uumeniin, joten oma operaationsa…), mammavitat aloitin tänään ☺ Aiemmin tuttuja nimiä täältä taitaa olla ainostaan @Wintersun jonka kanssa oltiin 2020-ryhmässä. Meilläkin siis esikoinen syksyllä 2v ja nyt kun aika ehtinyt kultaamaan muistot valvomisista niin ollaan alettu haaveilemaan sisaruksesta meidän jo isoksi kasvaneelle taaperollemme. Ikää meillä molemmilla jo +30v jonka takia myöskään ei huvita lykätä tätä lisääntymistä liian pitkälle.
Vielä en listoille tule, kun ei yrityskään ole vielä alkanut, mutta ajattelin täällä nyt lueskella ja tutustua teihin jo valmiiksi ☺ Paljon tsemppiä yritykseen kaikille ja ihanaa loppukesää! 😍
 
Hei! Minäkin voisin täältä taustalta huudella, vaikka tositoimissa yritys ei vielä olekaan. Ketjua olen lukenut alusta asti ja tuttujakin nimiä täällä näkyy. Meillä puolivuotias esikoinen ivf-hoidoilla. Kierrot ei ole vielä kunnolla käynnistyneet. Ehkäisyä ei kuitenkaan ole käytössä ja toive pienellä ikäerolla toinen lapsi. Luulen kuitenkin että ilman hoitoja ei mitään tapahdu. Alkionsiirtoon pääsee muistaakseni aikaisintaan kun vuosi synnytyksestä ja imetys lopetettu, mutta ajattelin tulla mukaan kun kuitenkin koko ajan lueskelen ja haluttaa reagoida muiden viesteihin :D ja voihan ihmekin käydä! Ja toisaalta kuukaudet menee äkkiä ja jos kaikki ok niin sitten varmaan voi soitella klinikalle ja kysellä miten edetään.

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin ❤
 
Hei! Minäkin voisin täältä taustalta huudella, vaikka tositoimissa yritys ei vielä olekaan. Ketjua olen lukenut alusta asti ja tuttujakin nimiä täällä näkyy. Meillä puolivuotias esikoinen ivf-hoidoilla. Kierrot ei ole vielä kunnolla käynnistyneet. Ehkäisyä ei kuitenkaan ole käytössä ja toive pienellä ikäerolla toinen lapsi. Luulen kuitenkin että ilman hoitoja ei mitään tapahdu. Alkionsiirtoon pääsee muistaakseni aikaisintaan kun vuosi synnytyksestä ja imetys lopetettu, mutta ajattelin tulla mukaan kun kuitenkin koko ajan lueskelen ja haluttaa reagoida muiden viesteihin ja voihan ihmekin käydä! Ja toisaalta kuukaudet menee äkkiä ja jos kaikki ok niin sitten varmaan voi soitella klinikalle ja kysellä miten edetään.

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin
Hei! ♥ Terkkuja täältä. Me mennään ens viikolla ekaan inssiin haaveena #2. Mun mini jo kohta 1v 2kk
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Tilasin ovistestit raskauskeijulta viime to klo 10 eikä ole vieläkään tulleet 🧐 Siis mitä ihmettä 🤦🏻‍♀️
En sitten luonnollisesti ole testaillutkaan. Katsotaan jääkö ne nyt seuraavaan kiertoon sitten. Tänään kävi jo ainakin yksi postiauto eikä siinäkään tulleet. Pyllystä....
 
  • Tykkää
Reactions: jekkis87
Tilasin ovistestit raskauskeijulta viime to klo 10 eikä ole vieläkään tulleet Siis mitä ihmettä
En sitten luonnollisesti ole testaillutkaan. Katsotaan jääkö ne nyt seuraavaan kiertoon sitten. Tänään kävi jo ainakin yksi postiauto eikä siinäkään tulleet. Pyllystä....
Mulla tuli tosi nopeasti 🤔 tilasin sen setin missä oli sekä ovis- että raskaustestejä. Kohta pääsee testailemaan!
 
Meillä oli vihdoin lapsettomuuspolin käyti ja ei sen kummempia syitä lapsettomuuteen löytynyt. Munasolureservikin oli kuulemma todella hyvä tähän ikään, laadusta nyt ei tietty takeita. Tehtiin myös ylläri aukiolotutkimuskin saman tien kun oli sopiva kierron aika siihen. Tulipahan sekin selvitettyä että rännit on auki. Suosittelen kyllä lämpimästi kipulääkkeiden ottoa jos joku siihen menee jopa suunnitellusti. Itse operaatio ei ollut paha mutta sen jälkeen tuli todella heikko olo kun kohtu alkoi supistelemaan suolavettä pois. 🙈

Seuraavasta kierrosta sovittiinkin jo heti inssi pestyillä kavereilla ja mun pitää piikitellä jotain lääkettä ennen sitä. Hieman kyllä toivoisin että inssin "uhka" saisi jotain aikaiseksi jo tässä kierrossa kun lääkäri sanoi että yleensä jo aukiolotutkimuksen huuhtelu näyttäisi parantavan mahiksia. Ainakin juuri ollut kemiallinenkin lupaili hyvää.:)
 
Heips! Tulin kuulumisia kertomaan 😊 Käytiin siis tänään vu ja kaikki oli hyvin, paapero vastas 8+0 (menkoista 7+3) ja sydän sykki hienosti. Helpottunut olo ja ehkä nyt uskaltaa jo hymyillä ja nauttia. Toki vieläkin voi käydä ja vaikka mitä mutta en halua koko raskautta varjostaa pelolla. Päivä kerrallaan ja salaa jo nimiä pyöritellen ❤😄

Vielä kerran tsemppiä tänne kaikille ja hurjasti plussatuulia ❤❤ Taustailemaan jään 😊
 

Yhteistyössä