Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ääh. Alkuraskauden ultra on vasta puolen kuun aikaan ja jotenkin ahdistaa, että pitäis tietää onko kaikki ok. Ei pysty rauhottuun ennen sitä. Tänään ei ollut kuolemanväsymystä, kuten eilen ja heti aloin ajattelemaan pahinta. Tosin nukuin viime yönä paremmin kuin edellisinä. Ostin apteekista...
  2. K

Tammikuun tarrasukat 2019

Meillä on ar-ultra 15.5. lapsettomuuspolilla, tänään ei vielä niiden laitteilla näkynyt kun paksumpi limakalvo. Niiden paremmat ultrat on siellä punktiohuoneessa ja lekureilla tavalliset. Se maksaa vaan poliklinikkamaksun, jonka saa takaisin työpaikan sairaskassasta. Oireina jäätävä väsymys...
  3. K

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Jantzu Voi ei. Voiko se olla vielä väärä tuomio ja alkio kasvaakin vielä? Voisko olla vaan hitaasti käynnistyvä? Todella epäreilua jos epäilyt pitää paikkansa. Ensin saa toivoa ja matto nykäistään jalkojen alta. Ei meilläkään mitään polilla vielä näkynyt. Vaan paksuuntunut limakalvo. Kahden...
  4. K

.

Mulla on noista liuskatesteistä semmonen kokemus, nyt kun plussasin että ne näytti vielä hailua, kun digi ja clearbluen tikku vahvaa plussaa. Mulla ne ei siis tullu miksikään leffaviivoiksi vaikka veritestissä oli hCG jo 160. Testaisin siis jollain mullakin jos tulee haamu.
  5. K

Tammikuun tarrasukat 2019

Jokohan tänne uskaltaisi? Ikää jo 41 ja ivf tuoresiirrossa kaksi alkiota siirretty. Testit plussaa ja verikokeissakin käyty. Lievä hyperi haitannut tätä alkua ja nyt kun se helpottaa niin jäätävä väsymys. La saattaa vielä muuttua, kun eri laskurit antaa erilaisia. Kettuperhe / la 1.1.2019 /...
  6. K

40+ so what wol.13

Labrassa taas käyty ja menin kävellen parin kilsan päähän kun olen vapaall. Tuli ihan jäätävä väsymys, kuten eilenkin. Eli verikokeilla seurataan hyperiä ja keskiviikkona taas klinikalle. Maha on jo hieman pienempi ja pehmeämpi, mutta silti turvonnut. Piti lähteä lenkille, mutta väsyttää ihan...
  7. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Joo voi lisäillä listalle. 1. IVF toinen La ilmeisesti 1.1.2019 Hyperi alkaa vähän helpottaa. Maha ei ole enää niin pinkeä. Olen juonut paljon ja kun käytiin nyt viikonloppuna kauempana sukulaisissa, niin piti pysähtyä matkalla kolme kertaa juomaan. :D Seurailen varmaan alkuun täällä...
  8. K

40+ so what wol.13

Voi ei Lallikka. Pahoittelut tuloksesta :cry: @kirsillevauva Alkioita on sisällä kaksi, mutta vasta joskus viikon 7 jälkeen ne näkyy ultrassa, että ei vielä tiedetä . :) :ROFLMAO: Mulla on muuten myös ollut ferritiini matala (25) ja söin yli puoli vuotta rautaa. Nousi huimaan 40, vaikka ois...
  9. K

40+ so what wol.13

On testattu monta kertaa. Digi sanoo jo 2-3 viikkoa ja veritestissäkin käyny pari kertaa, kun seurataan labroja hyperstimulaation vuoksi. Tänään oli hCG jo yli 700. Eli mahassa monta litraa nestettä. Lähinnä munasarjoissa ja vatsaontelossa. Mutta raskaana ollaan!!
  10. K

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@justhope minä sanoin pomolle pari viikkoa ennen punktioo, että mulla on tulossa yksi toimenpide sairaalassa about tietyllä viikolla ja siitä tulee 3-4 pv sairauslomaa. Ja tarkan ajankohdan saan lähemmin, kun sairaalan aikataulut selviää. Meillä sai saikkua "alavatsan kipu" punktiosta...

Yhteistyössä