Hakutulokset

1. K

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@atvk87 Mä testasin ekan kerran 8 pv siirrosta (pe 3 päiväisen siirto ja seuraavan viikon la testasin), mitä päiviä se sitten olikaan. Sillon tuli puhdas nega. Seuraava testi tais olla ma vai ti vasta ja siinä tuli haamu,
  2. K

@Piikkinen Mun AMH oli 1,79 ja hyväksi lääkäri sen laski. Ikää on siis 41. Eilen nähtiin pienen sydämensyke. Yksi siis. Kyllä vanhakin voi hoidoilla onnistua :love:
  3. K

40+ so what wol.13

Ultrassa löytyi yksi syke :love::love::love: Toivottavasti sykkii maalin asti.
  4. K

Tammikuun tarrasukat 2019

Ultrassa löytyi yksi reipas syke :love:
  5. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ultrassa käyty ja yksi sydän siellä pumputteli :love: Nyt alkoi kahdeksas viikko. Toinen munasarja on vielä normaalia isompi hyperin vuoksi ja ei saa riehua. No eipä paljon tämän kipsikäden kanssa tuliskaan. ;) Ihana juttu tämä. Kaikki ihan läheiset tietää.
  6. K

@BabyMaybe Samalla lailla ne mulle mussutti iästä ja olen kuitenkin jo 41. Niin vaan kasvoi munikset, hedelmöittyi ja tarttui ekassa siirrossa. Punktio oli tosi kivuton. Mun mielestä ne puudutti myös sen sondin päästä. Itse en ainakaan tuntenut mitään kipua. Tsemppiä punktioon. Tiede hoitaa...
  7. K

Leikkaus meni ja sormi/käsi oli tosi kipeä seuraavana päivänä. Edelleen jos laskee sen alkaa se jomottaa. Kaikki liike sillä kädellä (tietysti oikea) sattuu sormeen paljon. Leikkaus oli pidempi mitä piti, kun olikin enemmän korjattavaa. Kaiken lisäksi iski armoton pahoinvointi. Hain jo ne...
  8. K

@Dream79 kuulostaa normaalilta. Parhaat vinkit pahoinvointiin? Ei riitä, että käsi on kipeä, nyt on huono olo koko ajan :censored: Mutta sehän on vaan hyvä merkki, eikö? Mies tilasi siivoojan. Ei tartte kaaoksesta stressata. Tuolla se ny häärää.
  9. K

Hyppään tähän munislaatukeskusteluun. Mullahan on ikää yli 40 eikä odotettu hyvää saalista. Olen ollut vuoden vegaani, syön hedelmiä joka päivä, söin isoa annosta ubikinonia ja pistin puregoni. Tuli tosi hyvälaatuisia lääkärin ihmetykseksi. Olin normaalipainoinen kun lähdettiin hoitoon, mutta...
  10. K

40+ so what wol.13

Kaaduin niin, että yksi sormi murtui kunnolla ja vaati leikkausta.
  11. K

40+ so what wol.13

Käsileikkaus ohi. Tuli paljon metallia. Kipu on jäätävä. Panadol ei auta. Olen ihan toimintakyvytön. Sain kyllä opiaatteja, mutta piti ottaa vasta kun kipu on täysin lamaavaa. On kuitenkin riski. 6+2. Ultra ens viikolla. Anteeksi omanapaisuus.
  12. K

Voi ei @knyte Olin eilen leikkauksessa (käsi) ja olikin vaativampi mitä odotettiin. Nyt se on niin kipeä, että itku tulee. Vaan panadolia olen ottanut. Jotain opiaattia sain mitä saa ottaa vaan jos täysin sietämättömät kivut. No jos itku valuu ja olen hengissä, niin en halua ottaa riskiä...
  13. K

@atvk87 En usko että sun alkio putos pönttöön jos itse syöksyin alkionsiirtopediltä vessaan (heti kun biologi antoi luvan) ja tuli kauhee megapissa ja ripulit päälle :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Oli ihan tuskaa. Nyt meinaan tänään oli hcg jo yli 22000. Ehkä siellä joku kasvaa.
  14. K

Käden leikkaus keskiviikkona. Itku kyllä pääsi kotona, kun kaikkea erikoisjärjestelyä tarvitaan. Olis siirretty toiselle kolmannekselle jos olisi ollut mahdollista. On vaan pakko leikata nyt. Mitään rauhottavia en saa (kiva kun muutenkin on hormooneista ihan hermoheikko), vaan pelkkä koko käden...
  15. K

@justhope Ei mullakaan hyperi heti tullut, mutta pamahti päälle kun alkio tarttui ja raskauduin. Keskiviikkona leikkaukseen. Kaaduin siis pyörällä ja sormi murtui. Se pitää leikata. Vähän ylimääräistä jännää tämä plussa. Röntgeneiden ja puudutteen/kipulääkkeiden suhteen.
  16. K

Siellä on jotkut luut palasina. Pulttia tai vastaavaa täytyy laittaa..
  17. K

Faak. Kaaduin pyörällä ja sormi murtui. Kipsattiin, röntgenkuvattiin (suojattiin hyvin) ja odotan nyt ens viikon leikkausta! Poloinen pikkurilli pitää leikata. Lääkäri varoitteli parin kuukaden (!!) sairauslomalla. Tein myös digin taas ja edelleen 2-3 vko. Pakko ehkä käydä verikokeissa ens...
  18. K

TuLi yllättäen ohjelmaa ens viikon odotteluun... kaaduin pyörällä niin, että sormi murtui ja se pitää leikata ens viikolla. Käsi on nyt kipsattu siihen asti. Röntgen oli aika operaatio, kun piti suojata tuplasti. En silti olisi halunnut sitä, mutta oli pakko, kun oli epäily tuosta murtumasta...
  19. K

Tulisin myös ryhmään, mutta haluan odottaa alkuraskauden ultran ensin ja se on puolessa kuussa. Laittelen sitten @Kertsi viestiä. Onko se nimi sellainen, että ei näy muille mihin ryhmään kuuluu/liittyy?
  20. K

40+ so what wol.13

Alkuraskauden ultra vasta kuun puolivälissä. Pää hajoaa, kun haluaisi tietää, että kaikki on hyvin. Tänäänkään ei väsyttänyt, kun töissä, niin alkaa heti päässään miettimään kauhuskenarioita. Ei sinne ultraan kannata aiemminkaan mennä, kun ei niillä näy. Ostin kyllä raskaustestin, vaikka onhan...

Yhteistyössä