Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Onnittelut @-dino- plussasta! Täällä porskutetaan yli puolivälin. Lähinnä turvotus on vaivana, mutta mm. salillakin oon käyny. Pitkään istuminen saa jalat turpoamaan. Hankintoja on jo tehty ja paperin äippäpakkaukseenkin sai neuvolasta. Laitoin Kelaan tiedot, niin saa nähdä koska se tulee...
  2. K

40+ so what wol.13

Terkkuja odotuspuolelta. Meillä mennään jo yli puolivälin ja rakenneultrakin käyty. Tyttöhän sieltä näyttäisi olevan tulossa <3 Tsemppiä kaikille yritykseen/hoitoihin ja tärppejä toivotaan teille kovasti.
  3. K

Moi kaikki naiset, Täällä mennään jo viikoilla 20+3. Rakenneultra oli tällä viikolla ja tyyppi oli ihan kunnossa. Uuteen sokerirasitukseen joudun varmaan, kun ainakaan koon alapäässä ei oltu sikiön osalta. Ja sukupuolikin selvisi, eli meille tulee tyttö :love: Mentiin myös kihloihin, että...
  4. K

Voi tuska mitä koettelemuksia @marrasmai teillä on pikkuisen kanssa. Toivotaan, että hän on sitkeä ja toipuu täysin. Peukut ja varpaat ja kaikki pystyssä ja voimia hänelle, että toipuminen lähtisi hyvin käyntiin. Varmaan tuskaa tuollainen odottaminen. Oletteko itse hotellissa vai oletko vielä...
  5. K

40+ so what wol.13

La on 1.1.
  6. K

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hyvät kesän toivotukset ja erityisesti tsemppiä kaikille hoitoihin kesätaukojen jälkeen. Varsinkin pidempään yrittäneille erityistsempit. @Domi ja @Rusakkonen erityisesti ollut mielessä. Jatkan mahan kasvattelua ja eilen sain lääkäriltä uutisia, jotka vähensivät stressiä älyttömästi. Mullahan...
  7. K

40+ so what wol.13

Tsemppiä ja terveisiä kaikille täältä plussan toiselta puolen. Raskausviikkoa 16 painellaan jo. Ubikinoista tulin kommentoimaan, että itse söin sitä huolella. Jotain englanninkielisiä tutkimuksiakin siitä löytyy netistä. Muistaakseni 300-600mg meni päivässä. Tuoksena oli 41 v iässä 9 top luokan...
  8. K

Ja hei onnea synnyttäneille!! Rankkoja kokemuksia teillä. Ikävää tuo repeäminen @kiuski ja rankka tuo teidän alku. Onneksi poika sai hoitoa ja kipulääkettä.
  9. K

@An1z81 Mulla oli sokerit ihan ok, mutta sen testin jälkeen tuli kauhea väsymys. Että se päivä meni kyllä hyväntekeväisyyteen täysin. Nyt on viikko 16. Parempi olo kun alussa. Välillä tulee huono olo tai väsymys. Tänään jäin lepään, kun muu perhe lähti huvipuistoon. Ens viikolla on...
  10. K

Täällä istutaan sokerirasituksessa. Hitto oli pahaa lientä. Labratäti alkoi vielä mussuttamaan, että yleensä se tehdään myöhäisemmillä viikoilla. Sanoin vaan, että hittojako mää tiedän miksi neuvolasta määrättiin juuri tällä viikolla. Nyt on 15. Viikko menossa. Että soittele sinne jos...
  11. K

40+ so what wol.13

Mulla on sormessa sitä metallia niin paljon, että ne pitää poistaa salissa. Myöskään se ei toimi kunnolla. On turpea koukku vaan, jotain jännettä pitää irrottaa tms.
  12. K

Tsempit marrasmaille! Mulla ainakin esikoisesta pyöritettiin sormia/nyrkkiä alapäässä, niin lähti tuleen Täällä menee ihan jees. Viikko 14 kai menossa. Se vaan vähän ahdistaa, kun joudun itse toiseen leikkaukseen tuon sormen takia syksyllä. Pitää leikata ne metallit pois ja fiksata jännettä...
  13. K

40+ so what wol.13

Lopettelin ubikinonit kun raskauduin, kun paketti loppui. Muuten menee täällä hyvin, mutta joudun tuon toukokuussa loukkaamani sormen kanssa vielä toiseen leikkaukseen ja se ahdistaa kovasti. Täytyy siitä vielä jutella useamman lääkärin kanssa ennen kuin suostun.
  14. K

Helou, paha olo alkanut helpottaa ja elämä voittaa. Tänään oli nt-ultra ja kaikki oli hyvin. Seulojenkin osalta. Maha on jo ihan näkyvä. Mulla on eteenpäin kallistunut kohtu ja ilmeisesti turvotusta. Tsemppiä loppumetriläisille ja tervetuloa uusille!
  15. K

40+ so what wol.13

Terve vaan pitkästä aikaa. Täällä voidaan paksusti :D Ollut todella huono olo ja todella väsynyt. Kaikkea on koitettu, mutta syöminen ja nukkuminen vaan auttaa hetkeksi. Kohta pyörähtää 12 viikko. Viime viikolla kävin taas ultrassa yksityisellä tsekkaamassa ja hyvin siellä köllötteli yksi...
  16. K

Tervehdys kaikille. On ollut niin väsy tai huono olo työpäivän jälkeen, ettei ole tänne kerennyt/jaksanut kirjoittelemaan. Eilen kävin ultrassa (taas) ja reipas ja aktiivinen tyyppi siellä hillui. Näkyi jo jopa sormet. Maha on aika pallo, mutta vielä kukaan ei ole kysynyt mitään. 10+3 on tänään...
  17. K

Tammikuun tarrasukat 2019

Mä olen käynyt kahdessa ultrassa jo. Eka oli lapsettomuuspolilla hoitoon liittyvä, kun tsekttiin alkioiden määrä ja sijainti. Omalla rahalla kävin torstaina ja hyvin kasvaa pikkuinen. Nyt jo viikko ysi. Pahoinvoitia kyllä, juilimisia kyllä, väsymystä kyllä. Maha on myös jo pullahtanut tavalliset...
  18. K

@marrasmai tsempit loppusuoralle. Ymmärrän tuskaasi, itsekin en pidä oudoista paikoista ja tilanteista. Kysyn kyllä yleensä suoraan, että miten täällä toimitaan ja mitä tapahtuu, mutta tuo sun tilanne on tietysti ihan eri. Varmaan luonnollisesta jännittää. Ihmiskroppa on suunniteltu niin...
  19. K

@Miitta37 Mää kävin yksityisellä lapsettomuusklinikalla ultrassa ja voin kyllä suositella. Ymmärtää asian ja palvelu oli loistavaa. Mee ihmeessä heti kun pääset, niin ei tarvitse murehtia. Niihin saa ajankin nopeasti. Mitä sitä suotta yksin murehtii. Ja tuolla ainakin lasku tulee perässä, niin...
  20. K

Helou, kävin tänään taas ultrassa (omalla rahalla Ovumialla muuten vaan) ja siellä köllötteli vilkas kaveri sykkeineen. Vastasi viikkoja täysin (8+2 muistaakseni). Lääkäri oli ihan onnessaan ja halasi moneen kertaan. Sanoi että tällaisillä käynneillä on päivä hyvä aloittaa. :) Nyt voi taas...

Yhteistyössä