Hei kaikkia tervetuloa joukkoon Mirumarumoru ja miumiu!
Pegonia, sinun tarinasi on kyllä upea! Se tsemppaa. Josko sinulla vielä tärppäisi!
Mirumarumoru, olemme samanikäisiä ja minulla samanlaista. Alkiot ovat vielä hyvänlaatuisia ja niitä tulee, mutta jostain syystä eivät tarraa kiinni tai eivät vaan jostain syystä lähde kehittymään. Viime käynnillä puhuin lääkärin kanssa hoitojen lopettamisesta, mutta hän kannusti jatkamaan vielä, koska alkioita tulee niin hyvin. En vain tiedä, voiko minun ongelmillesi yksityisellä puolellakaan mitään tehdä, joten saattaa loppua meidän yritys tähän viimeiseen. Tsempit sinulle kuitenkin!
Miumiu, minun AMH oli kolmisen vuotta sitten 5,6. Minulla on ihan hirveästi antraalifollikkeleita ja pienikin simulaatio saa ne kasvamaan. Minun kohdallani iso määrä ei kuitenkaan ole tuottanut mitään tulosta. Kai laatu on mitä on. Mitä sait tulokseksi? Oletteko hoidoissa julkisella/yksityisellä?
Kettuperhe, onpa aika rientänyt ja sinun raskaus jo pitkällä! Ihanaa, että kaikki on hyvin ja etteköhän te maaliin asti pääse, kun olette tuossa vaiheessa. Kaikkea hyvää sinulle ja vauvalle!
Kirsillevauva, kerro meille heti kaikki uutiset luovutetuista munasoluista: hinnat, hoidot, jne! Odottelen kuulumisia. Ihanaa, että miehesi suostui vielä kääntämään senkin kiven.
Joko Aamuskan hoidot pärähtivät käyntiin?
Ketäs muita vielä linjoilla pyörii?
Minulle siirrettiin yksi hyvä alkio torstaina. Se oli luokkaa AB eli ihan hyvä tämän ikäiselle kantturalle! Se oli lähtenyt kehittymään eteenpäin ja kaikki näytti siirrossa ihan hyvältä. Olinkin aika toiveikas. Minulla on tukilääkityksenä ovitrelle, enkä osaa yhtään sanoa, onko minulla mitään tuntemuksia. Aika tyhjä olo on niin kuin edellisilläkin kerroilla. Ei ole tuntunut vatsan nippailua tai muutakaan, eikä lämmötkään poikkea normaalista. En kyllä tiedä, milloin oireita pitäisi tulla. Toivoin ihan hirveästi, että tämä onnistuisi, mutta mutta täytynee olla realisti. En tiedä, oliko meidän hoidot nyt tässä, vaikka lääkäri kannusti jatkamaan yksityisellä. Sitä pitää harkita tarkkaan kesälomalla. Voisihan ne rahat laittaa muuhunkin varsinkin, jos tämä ei tuota tulosta. Kunpa olisi kristallipallo, joka kertoisi, miten tässä käy! Tästä testi on vasta juhannuksen jälkeen, mutta testaan jo hieman aiemminkin, että näen edes kerran kaksi viiva testissä! Hullu, mikä hullu!
Kävipä meille miten tahansa, niin teille muille toivon onnistumisia taipaleelle. Ei tämä helppoa ole kaikille ja aikamoista pään iskemistä seinään kerta toisensa jälkeen. Onneksi onnistumisiakin tulee, mikä luo aina toivoa itsellekin. Mukavia päiviä ja tsemppiä!